Veel plassen 3mmc

Triesje

Newbie
Ik heb een vraag , mijn vriend en ik hebben 3mmc uitgeprobeerd en de ervaring was top !
Alleen hadden we allebei constant druk op onze blaas .
Vooral bij mijn vriend was dit zo erg dat hij om de 5 min naar het toilet ging waar hij met veel moeite wat plas eruit kreeg , wat ook pijn deed maar toch was kon hij het niet tegenhouden om niet te gaan zeg maar .
Nu heeft hij nog 2 dagen last gehad daarna van pijn bij plassen .
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe dit kan en of het te voorkomen is voor de volgende keer

Spyro

DF-koning
Drinkt hij wel genoeg? De afvalstoffen kunnen voor pijn bij het plassen zorgen en als je niet genoeg drinkt of uitplast kun je een ontsteking krijgen.

Veel plassen is niet vreemd bij stimulanten. Gaat vanzelf weer over.

Triesje

Newbie
Ja we dronken genoeg , alleen omdat hij echt zonder overdrijven om de 5 min naar de wc ging komt er niet echt meer wat uit natuurlijk .

Echt jammer want wij vonden dit een prima vervanger mdma , vind de comedown een stuk prettiger en ook dat je niet gaat spaceen vonden wij een voordeel ..

CuriousExplorer

DF-koning
Ja we dronken genoeg , alleen omdat hij echt zonder overdrijven om de 5 min naar de wc ging komt er niet echt meer wat uit natuurlijk .

Echt jammer want wij vonden dit een prima vervanger mdma , vind de comedown een stuk prettiger en ook dat je niet gaat spaceen vonden wij een voordeel ..
Mensen ( ik althans ) drinken onbewust ook meer tijdens het gebruik van stims omdat de lichaamstemperatuur omhoog gaat.

Spyro

DF-koning
Mensen ( ik althans ) drinken onbewust ook meer tijdens het gebruik van stims omdat de lichaamstemperatuur omhoog gaat.
Ik piste me al een ongeluk van dat lijntje de laatste keer. Vond het erger dan bij een lijntje speed of coke zelfs. Maar het is wel echt een enorme prikkel voor je blaas

CuriousExplorer

DF-koning
Ik piste me al een ongeluk van dat lijntje de laatste keer. Vond het erger dan bij een lijntje speed of coke zelfs. Maar het is wel echt een enorme prikkel voor je blaas
Je spreekt over 3mmc specifiek nu?
Klopt. Ik moet ook 30x plassen op een 24u binge.
Maar zoals aangegeven drink ik ook veel meer tijdens gebruik.

** 4MMC brengt dit niet teweeg.
Hoe vreemd ook.
( maar uw zweet ruikt wel naar pis )

Spyro

DF-koning
Je spreekt over 3mmc specifiek nu?
Klopt. Ik moet ook 30x plassen op een 24u binge.
Maar zoals aangegeven drink ik ook veel meer tijdens gebruik.

** 4MMC brengt dit niet teweeg.
Hoe vreemd ook.
( maar uw zweet ruikt wel naar pis )
Niet normaal hè. Maar mijn zweet begon ook te ruiken terwijl ik nooit stink. Blyat moest ook veel plassen maar die had het zweet gedeelte dan weer niet. Heel raar. Maar ik drink er inderdaad ook altijd veel bij. Maar moest echt wel om de 10 minuten

CuriousExplorer

DF-koning
Niet normaal hè. Maar mijn zweet begon ook te ruiken terwijl ik nooit stink. Blyat moest ook veel plassen maar die had het zweet gedeelte dan weer niet. Heel raar. Maar ik drink er inderdaad ook altijd veel bij. Maar moest echt wel om de 10 minuten
Heb ik ook.
Mijn vriendin daarentegen niet.
Het blijft raar spul inderdaad.

Het is mijn favoriet totaal niet. Ik heb er genoeg van gebruikt, en ben dag op dag gestopt. Idem met Mephedrone.

Spyro

DF-koning
Heb ik ook.
Mijn vriendin daarentegen niet.
Het blijft raar spul inderdaad.

Het is mijn favoriet totaal niet. Ik heb er genoeg van gebruikt, en ben dag op dag gestopt. Idem met Mephedrone.
Ik vond 4M ook chiller. Heb nu ook niet meer de behoefte naar 3M om eerlijk te zijn. Knap van je. Ga je het nooit meer gebruiken?

CuriousExplorer

DF-koning
Ik vond 4M ook chiller. Heb nu ook niet meer de behoefte naar 3M om eerlijk te zijn. Knap van je. Ga je het nooit meer gebruiken?
Heb alle dealers van 4M verwijderd.
Was/ Is de enige drug die ik misbruikt heb. Dus dat scheelt al dat ik moeite zou moeten doen.

Daarbovenop, mentaal had ik het te zwaar. Ik kan nu pep,coke, of gelijk wat nemen en straks slapen.
Neem ik 4M binge ik dagenlang, maar vooral als ik nacht 2 doorhaal pieker ik constant over hoe ongezond het is.
Dus ik beleef er geen plezier meer aan.

Zeg nooit nooit natuurlijk. Als iemand mij op een meet, op een feestje, of eens random een lijn aanbiedt zeg ik geen nee.
Maar ik ga er niet zelf meer naar op zoek.

Peach1937

Belezen gebruiker
Soms moet ik de hele avond lang plassen aan de 3mmc of speed terwijl ik er niet zoveel bij drink. Heb dan ook geen idee wat al het vocht vandaan komt. En je weet er ook nog eens enorm bij.

Had een avond dat ik net als jullie om de 10/15 minuten naar de Wc ging, maar rond de 2 glazen dronk per uur.

Verschikkelijk irritant maar liever dat dan de hele avond niet kunnen plassen.

Kevin92

Experimenterende gebruiker
Heb ook wel soms momenten dat ik hele tijd moet plassen. Beetje pijnlijk in de blaas en door hele plasbuis gevoelig.

Losstaand van dat heb ik vaker het rare dat ik spontaan klaarkom. Dat er na 't plassen ineens wat dik sperma komt uit gelopen. Dit is niet altijd maar vooral 1e of 2e keer snuiven en dan vooral als ik gelijk grote dosis neem. Als ik langer snuif dan kan het zo na 10 uur ofzo ineens weer gebeuren.

TripJess

Bewuste gebruiker
Heb ook wel soms momenten dat ik hele tijd moet plassen. Beetje pijnlijk in de blaas en door hele plasbuis gevoelig.

Losstaand van dat heb ik vaker het rare dat ik spontaan klaarkom. Dat er na 't plassen ineens wat dik sperma komt uit gelopen. Dit is niet altijd maar vooral 1e of 2e keer snuiven en dan vooral als ik gelijk grote dosis neem. Als ik langer snuif dan kan het zo na 10 uur ofzo ineens weer gebeuren.
Leipe sjitt

sven0620

Newbie
Ik heb een vraag , mijn vriend en ik hebben 3mmc uitgeprobeerd en de ervaring was top !
Alleen hadden we allebei constant druk op onze blaas .
Vooral bij mijn vriend was dit zo erg dat hij om de 5 min naar het toilet ging waar hij met veel moeite wat plas eruit kreeg , wat ook pijn deed maar toch was kon hij het niet tegenhouden om niet te gaan zeg maar .
Nu heeft hij nog 2 dagen last gehad daarna van pijn bij plassen .
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe dit kan en of het te voorkomen is voor de volgende keer
broer k had net kanker dikke lijn genomen en ben kanker wakka wakka g en nu moet k pisse mar heb geen zin dus fok da, omw blaaskanker boysss

StraatPiraat

Badass junkie
In alle serieusheid; pas hier wel mee op dames en heren!
Ik heb na een lange periode van 3mmc misbruik regelmatig urineretentie, en dit is absoluut geen pretje. Urenlang het gevoel hebben dat je moet plassen en uiteindelijk ook echt nodig moeten, de wc in en uit lopen, kramp bij de blaas en gewoon een beschaamd en ongemakkelijk gevoel bij anderen over de vloer.
Wees zuinig op jezelf!

Dirkdirk

DF-koning
In alle serieusheid; pas hier wel mee op dames en heren!
Ik heb na een lange periode van 3mmc misbruik regelmatig urineretentie, en dit is absoluut geen pretje. Urenlang het gevoel hebben dat je moet plassen en uiteindelijk ook echt nodig moeten, de wc in en uit lopen, kramp bij de blaas en gewoon een beschaamd en ongemakkelijk gevoel bij anderen over de vloer.
Wees zuinig op jezelf!
Je hoort het mensen, niet teveel 3-mmc in je urine buis stoppen.

Bovenaan