Veel vragen voor beginner

nieuwtje77

Newbie
Hi
Hoop dat wat mensen me kunnen helpen
Ik krijg voor nek/stress bediol wat op zich redelijk goed lijkt te werken.

Ik ben nu wel aangezet om ook wat te experimenteren met wat andere dingen

Ik gebruik een floral aura vaporizer

Op dit moment stop ik de bediol gewoon in de kamer met klein filter onderin. Temperatuur tussen de 190-210 en dan kan ik voor mijn gevoel ongeveer 4-5x inhaleren daarna komt er eigenlijk geen rook meer vrij dus ik neem aan dat het dan klaar is.

We hebben nu een onversnipperde White widow master gehaald en marrokaanse hasj .Beide op advies van 2 verschillende koffie shops .

Mijn vraag was
Creatief, relaxed en pijn stillend .

Nu de vragen.
Hoeveel moet je eigenlijk in die kamer doen en hoe heet moet je het verwarmen.

Klopt het dat als de rook stopt het eigenlijk "op" is?

Verder sta ik open voor elk advies
Ik wil in geen geval knetterstoned of high worden. Maar een opbeurend, positief relaxed gevoel mag zeer zeker wel .

Hopende op jullie hulp .
De apotheek gaf me maar 1 advies "we weten er bar weinig vanaf meneer, probeer maar wat"

Fool

Badass junkie
nieuwtje zei:
Hoeveel moet je eigenlijk in die kamer doen en hoe heet moet je het verwarmen.
ongeveer halfvol tot 3/4 vol, verhitten ergens rond de 200 graden. Wat het beste werkt moet je even proberen.

Klopt het dat als de rook stopt het eigenlijk "op" is?
Correct.

Verder sta ik open voor elk advies
Ik wil in geen geval knetterstoned of high worden. Maar een opbeurend, positief relaxed gevoel mag zeer zeker wel .
Dan zou ik zeker voor een hashje of een kleine dosis van een haze-wietje gaan. :)

nieuwtje77

Newbie
Net geprobeerd
Gewoon wat afgebroken en erin gedaan .kamer zat wel vol maar is geen 1/5 van wat ik heb (1 gram)

Bij zowel 200-210 geen echte rook zoals bij de bediol maar uiteindelijk is het groen wel veranderd in bruin .

Is het beter om het de volgende keer te vergruizen?

Effect is er eigenlijk niet .beetje gelijk aan bediol alleen iets meer zweverig. Bij bediol merk ik eigenlijk geen verschil tussen wel en niet gebruik behalve dat ik minder pijn heb en veel dieper slaap .

Had van de White widow eigenlijk een flink effect verwacht en had er daarom maar weinig ingedaan .

Zal morgen nog eens proberen anders.
Maar gezien het feit dat ik geen rook zag vraag ik me wel af of het wel goed gegaan is .

nieuwtje77

Newbie
Ben wat dagen verder
Bediol lijkt te werken aangezien de pijn een stuk minder is.

Wiet komt er ook bruin uit.
Echter

Heb nu was marroc hasj en White widdow geprobeerd en het effect is echt 0.0

Heb nu een nieuwe vape besteld boundless CFC omdat ik begin the twijfelen aan de flowermate aura die ik nu gebruik .

Je ziet op video's bv veel meer damp hier is het een klein beetje voor 2-3 inhaleringen en daarna is het niet meer te zien .

Lijkt me toch stug dat ik na 10x inhaleren nog niets voel.

Auraz

Belezen gebruiker
Hey nieuwtje77,

Leuk om te zien dat je ook van het vapen bent. Ik zelf experimenteer nog maar sinds kort met deze manier en ik vertel je graag mijn ervaring.

Ik gebruik de vapir rise 2.0, voorkeur via tube op 215g, met in de chamber haze ca 0.13g per sessie.

Op dit punt ben ik gekomen door heel veel te experimenteren en ook daadwerkelijk alles goed af te wegen en netjes te grinden met een goede verdeling.

Wanneer hij opgewarmd is wacht ik meestal nog even 15sec voor ik begin te inhaleren. Het duurt niet zo heel lang voor de dampen op zn piek zitten waarin je de damp nog letterijk kalmpjes door de lucht ziet zweven bij het uitademen. Wanneer dit minder wordt probeer ik er op het laatst nog zoveel mogelijk uit te halen dmv een aantal flinke hijsen voor hij uit gaat.

Het is zeker de moeite waard om in begin zoveel mogelijk te testen en de resultaten op te schrijven. Ik vond het zelfs leuk om te doen op een gegeven moment. Daarnaast is het toch altijd wel persoonlijk vind ik qua het fijne gevoel waarna je dan op zoek bent op zo'n moment.

Heb je er al aan gedacht om het te combineren met andere kruiden? Kratom bijv.

nieuwtje77

Newbie
De boundless is binnen en lijkt het beter te doen dan de flowermate aura .

Heb een halve edible gehad en dat had wel degelijk effect. Film kijken werd een hele aparte maar zeer leuke ervaring .

Ik denk dus dat ik qua docering misschien iets fout doe. Heb van de week wat met knipsels van haze13 getest en heb 2xde kamer moeten vullen van de cfc voordat ik 10% van het effect van de halve edible had .

Uiteindelijk gaat het me om pijnbestrijding en spier ontspannend dus dat werkt wel. Vind het alleen soms ook wel leuk recreatief wat te doen .

Dat zelf dat ik na2-3 inhalaties wel tegen het plafond.zou zitten omdat ik nog nooit ook maar wat gebruikt heb .maar de realiteit zal liggen op 2-3 kamers van de cfc voor ik echt wat voel .

Toch vreemd als.je sommige ervaren mensen hoort en die beweren na 2 trekjes al high te zijn.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Bediol is heel veel CBD en weinig THC. En bij normale wiet is dat juist andersom.

Het is dan ook juist de CBD die de pijn bestrijdt en de THC zorgt meer voor de high.

nieuwtje77

Newbie
Heb nu geprobeerd
Bediol : werkt perfect tegen de pijn. Dit is ook 99% van het gebruik .

White widdow : 0.0 effect bij 1 lading

Haze 13 (?) Schaafsel (?) : 0.0 bij 1 lading en bij anderhalf een heel klein beetje licht gevoel wel plezierig maar geen echt wow effect .

Marroco hash : 0.0 effect.

Edible boterkoek halfje : enorm effect

Zou bijna gaan denken dat ik immuun ben. Of dat ik onderhand een halve gram moet verdampen voor ik wat voel .

Ga morgen nog ergens wat info inwinnen en iets hogere thc strain proberen .het is niet mijn opzet om knetterstoned of high te worden maar wil wel weten wat het doet. Als ik de bediol langere tijd moet gebruiken wil ik ook alternatieven voelen en zien wat die doen .

Vanmiddag met die haze13 bv waren mijn spieren veel minder strak dan met de bediol .

Interessant plantje
Heel eerlijk ik was nog geen jaar geleden een tegenstander van wiet etc .maar nu ik merk wat het doet tov die chemische rommel waar ik me wel duf van voelde ben ik enorm geïnteresseerd geraakt .

Bovenaan