nieuwtje77
Newbie
Hi
Hoop dat wat mensen me kunnen helpen
Ik krijg voor nek/stress bediol wat op zich redelijk goed lijkt te werken.
Ik ben nu wel aangezet om ook wat te experimenteren met wat andere dingen
Ik gebruik een floral aura vaporizer
Op dit moment stop ik de bediol gewoon in de kamer met klein filter onderin. Temperatuur tussen de 190-210 en dan kan ik voor mijn gevoel ongeveer 4-5x inhaleren daarna komt er eigenlijk geen rook meer vrij dus ik neem aan dat het dan klaar is.
We hebben nu een onversnipperde White widow master gehaald en marrokaanse hasj .Beide op advies van 2 verschillende koffie shops .
Mijn vraag was
Creatief, relaxed en pijn stillend .
Nu de vragen.
Hoeveel moet je eigenlijk in die kamer doen en hoe heet moet je het verwarmen.
Klopt het dat als de rook stopt het eigenlijk "op" is?
Verder sta ik open voor elk advies
Ik wil in geen geval knetterstoned of high worden. Maar een opbeurend, positief relaxed gevoel mag zeer zeker wel .
Hopende op jullie hulp .
De apotheek gaf me maar 1 advies "we weten er bar weinig vanaf meneer, probeer maar wat"
Hoop dat wat mensen me kunnen helpen
Ik krijg voor nek/stress bediol wat op zich redelijk goed lijkt te werken.
Ik ben nu wel aangezet om ook wat te experimenteren met wat andere dingen
Ik gebruik een floral aura vaporizer
Op dit moment stop ik de bediol gewoon in de kamer met klein filter onderin. Temperatuur tussen de 190-210 en dan kan ik voor mijn gevoel ongeveer 4-5x inhaleren daarna komt er eigenlijk geen rook meer vrij dus ik neem aan dat het dan klaar is.
We hebben nu een onversnipperde White widow master gehaald en marrokaanse hasj .Beide op advies van 2 verschillende koffie shops .
Mijn vraag was
Creatief, relaxed en pijn stillend .
Nu de vragen.
Hoeveel moet je eigenlijk in die kamer doen en hoe heet moet je het verwarmen.
Klopt het dat als de rook stopt het eigenlijk "op" is?
Verder sta ik open voor elk advies
Ik wil in geen geval knetterstoned of high worden. Maar een opbeurend, positief relaxed gevoel mag zeer zeker wel .
Hopende op jullie hulp .
De apotheek gaf me maar 1 advies "we weten er bar weinig vanaf meneer, probeer maar wat"