Veilige dosis 4fmp

De laatste keren ben ik een beetje te hard gegaan op MDMA.
Er waren momenten dat ik dacht dat ik helder was en ging bijslikken terwijl ik nog hartstikke strak stond. Waarschijnlijk een zware comedown. Ik vind dat een beetje eng, af en toe was ik mezelf echt kwijt. Vergat ook te drinken enzo.

Nu las ik dat met 4fmp je 'helderder' blijft en meer weet waarmee je bezig bent.
Maar wat zou voor mij een veilige dosis zijn om mee te beginnen? Ben vrouw, 58 kilo.
Klopt het dat je het niet langzaam kan opbouwen? Ik vind dat een beetje eng omdat ik overal lees dat je meteen een goede dosis moet nemen. En bijslikken (en dus opbouwen) kan dus niet?

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Met 4-FMP blijf je idd helderder dan met X. Ik raad 150 mg aan, is een relatief lichte dosis (170-180 mg is een gemiddelde dosis). Bijdoseren kan wel, maar maakt de kater veel zwaarder, het is dus aan te raden om gelijk een goede dosis in te nemen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad, beter niet bijdoseren. Het duurt lang voordat 4-FMP is afgebroken dus te veel kan er voor zorgen dat je 2 dagen (of zelfs langer) wakker ligt. De dosis hangt een beetje af van de kwaliteit. Als de 4-FMP sterk is zou ik zeggen 120 tot 140 milligram en als hij minder sterk is 140 tot 160 milligram.

Het kan nogal variëren hoe sterk het is namelijk. Beste is kopen van iemand die het zelf al gebruikt heeft, dan kun je inschatten hoe sterk het is.

Ga in ieder geval niet boven de 200mg uit op een avond want dan wordt het écht te veel.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Uuuh menen jullie dat 150 mg al een begin dosis is? Wij hanteren als stikt minimum zeker 200mg, met vaak een redose van rond de 80mg. Van een bom van 200 mg ga ik redelijk hard, maar bij geen van mijn vrienden of bij mij is ooit het idee ontstaan dat de we situatie niet meer in de hand hebben. Nadeel is echter dat een vrijwel slapeloze nacht een garantie is.

OT:

4-FMP is een stof die het meest verwant is aan amfetamine(speed) voor mijn gevoel. Je krijgt meer energie, maar toch niet het typisch strakke gevoel van pep. Verder blijf je er inderdaad volledig bij met je hoofd, en is de stof latent aanwezig, waarmee ik bedoel dat het minder duidelijk voelbaar is dan bijv. XTC of speed. Als je inderdaad al een beetje angstig bent met betrekking tot harddrugs is deze RC zeker een aanrader. Een bom van 150mg moet dan zeker volstaan.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
leipebaviaan zei:
Uuuh menen jullie dat 150 mg al een begin dosis is? Wij hanteren als stikt minimum zeker 200mg, met vaak een redose van rond de 80mg. Van een bom van 200 mg ga je redelijk hard, maar bij geen van mijn vrienden of bij mij is ooit het idee ontstaan dat de we situatie niet meer in de hand hebben. Nadeel is echter dat een vrijwel slapeloze nacht een garantie is.
Van welk geslacht ben jij en je vrienden? En wat is jullie gewicht? Ik denk dat het antwoord mannen is en boven 58 kilo. :wink:
Zelf neem ik ook altijd ongeveer 200 mg, maar TS is een vrouw en geen al te hoog gewicht. Daarnaast is het als je iets voor het eerst uitprobeert sowieso aan te raden om een iets lagere dosis te nemen.

OT:

4-FMP is een stof die het meest verwant is aan amfetamine(speed) voor mijn gevoel. Je krijgt meer energie, maar toch niet het typisch strakke gevoel van pep. Verder blijf je er inderdaad volledig bij met je hoofd, en is de stof latent aanwezig, waarmee ik bedoel dat het minder duidelijk voelbaar is dan bijv. XTC of speed. Als je inderdaad al een beetje angstig bent met betrekking tot harddrugs is deze RC zeker een aanrader. Een bom van 150mg moet dan zeker volstaan.
Alleen dit gedeelte van je post OT? Volgens mij is de rest ook gewoon on topic, aangezien het antwoord geeft op een van de vragen in de OP. :wink:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Van welk geslacht ben jij en je vrienden? En wat is jullie gewicht? Ik denk dat het antwoord mannen is en boven 58 kilo.

Jij mag nooit meer raden. :rock:

Alleen dit gedeelte van je post OT? Volgens mij is de rest ook gewoon on topic, aangezien het antwoord geeft op een van de vragen in de OP. :wink:

Ongetwijfeld, maar in mijn eerste antwoordt geef ik aan wat het persoonlijk met mij doet en wat voor dosering ikzelf hanteer. Dat geeft niet direct een antwoordt, eerder een advies op de TS zijn vraag.
In het tweede gedeelte van mijn o zo interessante verhaal doe ik daar dan wel weer poging toe. :tearsofjoy:

Joopiejo

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
De dosis hangt een beetje af van de kwaliteit.
.......
Het kan nogal variëren hoe sterk het is namelijk.
Dat is karig. Sinds wanneer is dat?, heb het spul al lang niet meer gebruikt nl.

Verder sluit ik me aan bij 135mg ongeveer, als het gaat om de kwaliteit van vroeger dan.. (Word ik nu oud?)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Oh dat is volgens mij altijd al zo geweest. Mijn ervaring is bijvoorbeeld dat de 4-FMP van DS (als je hem kent weet je het, ik ga geen namen noemen) een stuk minder sterk is dan van bijvoorbeeld SA. Scheelde voor mij persoonlijk zo'n 40mg.

Je kunt het tegenwoordig volledig laten testen en dus ook kwantificeren.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Aha, heb het nog nooit via internet besteld, maar ik dacht dat het allemaal tegen de 100% zuiver was uit chinese labs, weer wat wijzer. Tnx!

Bovenaan