Verandering in het gezicht.

flash kieke

Wijs gebruiker
Als ik drugs pak in een discotheek,en dan smorgens naar buiten ga zie ik er afschuwelijk uit.
Maar als ik bij iemand thuis pillen pak of zoe en ik gaan dan smorgens naar buiten dan zie ik veel beter uit dan als ik buiten kom van een discotheek.

Heeft er iemand hier een verklaring voor?

Mindless1985

Badass junkie
flash kieke zei:
Als ik drugs pak in een discotheek,en dan smorgens naar buiten ga zie ik er afschuwelijk uit.
Maar als ik bij iemand thuis pillen pak of zoe en ik gaan dan smorgens naar buiten dan zie ik veel beter uit dan als ik buiten kom van een discotheek.

Je bent veel meer in beweging in een discotheek? Het is er veel warmer zou ook nog kunnen.. ik weet het niet.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Dzy zei:
flash kieke zei:

Je bent veel meer in beweging in een discotheek? Het is er veel warmer zou ook nog kunnen.. ik weet het niet.
ja zo iets moet het wel zijn.
heb da probleem ook wel een beetje.
als je ergens op stap gaat zweet je ook meer als dat je ergens gewoon rustig in ne zetel zit.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
heb juist het zelfde, en volgens mij is het zoals ze hierboven zeggen, je zweet veel meer, al je energie gaat daarnaartoe dus ben je kapot...

Jeller

Badass junkie
yup, het is daar ook veel warmer, dus je lichaam is eerder aan het oververhitten waardoor je bleek of rood wordt, plus dat zweten en zo doet blijkbaar ook nie veel goed

Bovenaan