Verbazing

danielle

Newbie
Wat me echt verbaasd is hoe jullie over drugs praten en dan vooral over harddrugs. Jullie doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is en maken zelfs een lijst waarin staat wie wat al heeft gebruikt...zijn jullie er soms trots op? Naar mijn weten brengt (hard)drugs niet meer dan ellende en jullie zitten elkaar gewoon aan te moedigen om meer en andere/zwaardere middelen te gebruiken ipv elkaar van de drugs af te helpen en te vertellen of de negatieve kanten...dit lijkt wel de omgekeerde wereld! Willen jullie elkaar soms graag naar de vernieling helpen?

doopie

Bewuste gebruiker
ieder zijn eigen mening
ik wil gewoon het maximale uit mijn leven halen en daarvoor moet je toch zowel alles een keer proberen
verder ben ik geen junkie ofzo ik ben niet verslaafd heb geen geld problemen en ga gewoon naar school net als ieder ander

danielle

Newbie
Ja das absoluut waar dat iedereen ze eigen mening heeft en dat moeten we ook zeker zo houden. Wil jullie ook niet in een hoekje drukken maar het verbaast me gwoon zo, ik ben zelf ook echt geen braverd maar harddrugsgebruik gaat me echt te ver...of ben ik dan wel te braaf :grin:

Mac...

Badass junkie
Het gebruiken van drugs is voor veel mensen een levensstijl.
Niemand is er trots op dat hij drugs gebruikt, maar iedereen is wel trots op wie hij is en wat hij doet (of bereikt heeft ) in zijn leven.
Het gebruik van drugs is zeker af te raden en we zitten elkaar ook echt niet op te jutten om meer te gebruiken. Maar denk dat iedereen wel zijn ervaringen wil delen met mensen die in het zelfde schuitje zitten... :beer:

• Like
Waarderingen: Ape

Drazzic

Bewuste gebruiker
harddrugs of softdrugs. ik vind het altijd een moeilijke vergelijking. want sommige drugs zijn onterecht tot de harddrugs gerekend en andersom. Sommige middelen moet je altijd proberen te vermijden maar er zijn ook harddrugs waar als je er goed mee om gaat alleen maar op vooruit gaat. Het is hoe je het zelf in dehand hebt. Soms kan je gewoon stukken beter voelen na gebruik omdat je lichaam en geest zich helemaal hebben kunnen ontspannen. raar maar waar want dat is gewoon erg gezond voor je. Ik wil niemand aanmoedigen om te gebruiken die keuze meot je zelf maken.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik heb hier al wat zitten rondkijken op het forum en ik vind totaal niet dat de mensen hier elkaar zitten op te jutten om meer drugs te gaan gebruiken, volgens mij worden hier de voor en de na-delen verteld
groete

BacingsPen

Badass junkie
Ja danielle ik denk dat het nog wel mee valt.(al zijn de meeste mensen hier vooral positief over drugs omdat ze het zelf gebruiken he:P) Vertel eens, wat voor drugs gebruik je zelf? En hoeveel? en gebruik je regelmatig aspirine bijvoorbeeld?

heidrun

Belezen gebruiker
hoi Danielle,
ik gebruik zelf drugs en daar ben ik niet trots op, maar ik steekt het ook niet onder stoelen of banken.
ik zal nooit iemand aanmoedigen om drugs te gebruiken, maar als diegene het zelf echt wil, dan wil ik diegene graag voorlichten.
ik heb redelijk wat ervaring met drugs, een deel heb ik zelf gebruikt, andere zie ik in mijn omgeving.

als je mijn posts zou bekijken dan zie je dat echt niet roep "halleluja gebruik dit en dat". ik waarschuw juist ook voor de negatieve kanten. en zo zijn er veel meer hier.

en dat vind ik alleen maar positief, wat jij?

Bovenaan