Verbod 3-CMC en EUTYLONE

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ben er bang voor😣
Mss klein tipje (zal je mss al lang weten maar just in case) maar weet dat veel mensen cathinonen snuiven maar vind eerlijk gezegd zowel 2m als 3c veel beter als je t slikt, en trust me dat komt van iemand die graag snuift, en vind ze zelf eerlijk gezegd allebei wel wat hebben maar toch heeft 2m mn voorkeur over 3c. Vind de effecten (voor mij) best close alleen 3c vind k ietsje betere geilmaker en 2m ietsje meer euforisch maar grootste verschil is dat bij 2m de kater/comedown bijna verwaarloosbaar is in tegenstelling tot bijna alle andere dingen (mijn mening ofc)

yiazmat

Bewuste gebruiker
3m was goud bij slikken veel beter dan snuiven
Verbaast me niks vgm werken ze allemaal gwn beter met slikken (denk ik), moet nog eventjes op de testuitslag w8en voor volledige zekerheid maar denk dat k nu eindelijk echte 3m heb gevonden en mss zelfs 4m, zelfs als t ni echt is ben k heel benieuwd wat er dan wel in zit want t werkt sws😁

MR_CHIP

Badass junkie
Graag je aandacht en alvast onze oprechte excuses voor het volgende:

We zijn helaas gedupeerd door de overheid! De overheid heeft jou ook gedupeerd als je
vanaf vrijdag 8 september vanaf 19.15 t/m maandagmiddag 11 september dit product bij
ons hebt besteld. Want door de snelle wetswijziging voor deze stof zou het voor jou en voor
ons belachelijk riskant zijn om jouw lopende bestelling nu nog uit te leveren.

We vinden dit heel vervelend voor je, en begrijpen dat je nu niet blij bent. Daarom willen we
alle mede-gedupeerden (jullie) iets extra's als compensatie voor de teleurstelling te geven.

We nemen persoonlijk contact met je op om je een mooi vervangend aanbod te doen of je
aankoopbedrag volledig terug te storten. Hou nog even vol, het hele Team van
X zet zich in om iedereen zo snel en zo goed mogelijk te helpen met alles.
Research met mate(n)!

N3K0

Badass junkie

We zijn helaas gedupeerd door de overheid! De overheid heeft jou ook gedupeerd als je
vanaf vrijdag 8 september vanaf 19.15 t/m maandagmiddag 11 september dit product bij
ons hebt besteld. Want door de snelle wetswijziging voor deze stof zou het voor jou en voor

We vinden dit heel vervelend voor je, en begrijpen dat je nu niet blij bent. Daarom willen we
alle mede-gedupeerden (jullie) iets extra's als compensatie voor de teleurstelling te geven.

We nemen persoonlijk contact met je op om je een mooi vervangend aanbod te doen of je
Research met mate(n)!
Wat een blablabla bericht vande Vendor🤣

MR_CHIP

Badass junkie
De Borax die ik ken kun je gewoon overal nog kopen🤭🤭
het gaan dan ook om de gratis 3cmc die erbij zat
ik bood gisteren nog aan om die eraf te halen en de rest mdphp/borax combo pellets te versturen maar dat kon niet zomaar zonder antwoord vanuit hoger op

OtherShore

Badass junkie
Wat een onzin bericht van deze vendor zeg.
We zijn helaas gedupeerd door de overheid!
Want door de snelle wetswijziging voor deze stof zou het voor jou en voor
Ah. Ze willen dus geen risico lopen (eigenbelang) en daarom zijn ze gedupeerd door de overheid (schuld bij iemand anders leggen). Sorry vendors, maar jullie hebben zelf al die e-mails verstuurd gister, dus jullie hebben mensen gedupeerd, niemand anders.

MR_CHIP

Badass junkie
Wat een onzin bericht van deze vendor zeg.

Ah. Ze willen dus geen risico lopen (eigenbelang) en daarom zijn ze gedupeerd door de overheid (schuld bij iemand anders leggen). Sorry vendors, maar jullie hebben zelf al die e-mails verstuurd gister, dus jullie hebben mensen gedupeerd, niemand anders.
ben benieuwd of ik nog wat van ze hoor had nog 2 berichtjes gestuurd wel afgeleverd niet gelezen komen wel tussendoor online , UGH heb geen geduld

MR_CHIP

Badass junkie
In de mail van de vendor stond letterlijk;

"2mmc is vergelijkbaar met 3-cmc en 3mmc"

Dus sturen ze de mensen bewust naar 2mmc ja.
Alternatief voor bovengenoemde producten:
Als alternatief zal als logisch gevolg de 2-MMC in de markt naar voren komen als goede
vervanging van o.a. de 3-CMC. Wij hebben de 2-MMC op voorraad en deze is van
uitstekende kwaliteit.

CuriousExplorer

DF-koning
Alternatief voor bovengenoemde producten:
Als alternatief zal als logisch gevolg de 2-MMC in de markt naar voren komen als goede
vervanging van o.a. de 3-CMC. Wij hebben de 2-MMC op voorraad en deze is van
uitstekende kwaliteit.
Maar uiteindelijk werd 3mmc de opvolger van het beroemde 4mmc, daarna kregen we dan 3cmc voorgeschoteld als zwakker alternatief en nu weer 2mmc, dat nog zwakker is.

Een kop koffie is nog potenter.

OtherShore

Badass junkie
ben benieuwd of ik nog wat van ze hoor had nog 2 berichtjes gestuurd wel afgeleverd niet gelezen komen wel tussendoor online , UGH heb geen geduld
Eerlijk gezegd hoop ik dat ze even geen drugs opsturen @MR_CHIP want ik hoop dat je je nog bedenkt. Volgens mij heb je na gebruik meestal spijt en het is nog niet te laat om een andere beslissing te maken (ook al lijkt het nu misschien onvermijdelijk).

MR_CHIP

Badass junkie
Eerlijk gezegd hoop ik dat ze even geen drugs opsturen @MR_CHIP want ik hoop dat je je nog bedenkt. Volgens mij heb je na gebruik meestal spijt en het is nog niet te laat om een andere beslissing te maken (ook al lijkt het nu misschien onvermijdelijk).
we gaan wel zien wat het antwoord gaat zijn

Chazzo

Bewuste gebruiker
Vanmorgen ook de mail en app gehad. Heb ze inmiddels een bericht gestuurd, we zijn niet de enige @MR_CHIP dus ben benieuwd. Van mij mogen ze het geld terugstorten. Bestelling van andere vendor is gisteren wel verzonden. Maar die staat ook verdacht lang in de wacht bij Postnl.

MR_CHIP

Badass junkie
Vanmorgen ook de mail en app gehad. Heb ze inmiddels een bericht gestuurd, we zijn niet de enige @MR_CHIP dus ben benieuwd. Van mij mogen ze het geld terugstorten. Bestelling van andere vendor is gisteren wel verzonden. Maar die staat ook verdacht lang in de wacht bij Postnl.
Screenshot_2023-09-12-15-18-00-072_com.whatsapp-edit.jpg

hehe

FerdFatoehaus

Badass junkie

Research met mate(n)!
Wat een act

Bear

Experimenterende gebruiker
Houd je vast mensen:

The RISE of 5-MMC is here... 🤑🤯
Ik ben geen labrat

maar het kan toch best dat er volgende week een nieuwe stof gevonden wordt? Zo werd 4m ook ooit eens gevonden denk ik en daaropvolgend 3m

of zijn we met de technieken van tegenwoordig al zover dat alles wat er is al gevonden is?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik ben geen labrat

maar het kan toch best dat er volgende week een nieuwe stof gevonden wordt? Zo werd 4m ook ooit eens gevonden denk ik en daaropvolgend 3m

of zijn we met de technieken van tegenwoordig al zover dat alles wat er is al gevonden is?

Dan zou die wel gemaakt zijn toch? De meeste opvolgers zijn downgrades of andere middelen zijn zo vernietigend op het lichaam dat ze beter niet op de markt komen.

Bovenaan