Verbod 3-CMC en EUTYLONE

Chazzo

Bewuste gebruiker
idk dingen niet op voorraad hebben , problemen met postnl, groothandel die niet levert
Daar zat ik ook aan te denken, willen ze geen risico lopen dat het spul nog onderweg is terwijl verboden. Maar wie ziet dat normaal gesproken.. Om al de bestellingen tegen te houden vanaf vrijdagavond al (pakket was immers al aangemeld voor verbod) dan lijkt er snel wat anders aan de hand. We zullen het nooit weten, en het is niet belangrijk ook😂

MR_CHIP

Badass junkie
Daar zat ik ook aan te denken, willen ze geen risico lopen dat het spul nog onderweg is terwijl verboden. Maar wie ziet dat normaal gesproken.. Om al de bestellingen tegen te houden vanaf vrijdagavond al (pakket was immers al aangemeld voor verbod) dan lijkt er snel wat anders aan de hand. We zullen het nooit weten, en het is niet belangrijk ook😂
jawel ik wil mijn stufff hieerrrrrr

MR_CHIP

Badass junkie
denk gewoon dingen niet op voorraad

ben gewend dat er staat "wordt verwerkt" , niet "in behandeling" we gaan het zien geduld is niet mijn sterke kant

Djuitie

Newbie
ik lees dat 2cmc vergelijk baar is met 3cmc?
Is het niet zo hoe hoger een getal in een RC hoe heftiger het effect?
op wat baseren ze dan dat het vergelijkbaar is?

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
ik lees dat 2cmc vergelijk baar is met 3cmc?
Ik denk dat je 2mmc bedoelt
Is het niet zo hoe hoger een getal in een RC hoe heftiger het effect?
Niet perse anders zou 1P-LSD slap zijn maar bij de cathinone klas is dat wel zo. Van 4MMC naar 3MMC en nu 2MMC.

Verder zou ik eerder afvragen waarom je opzoek bent naar een vervanger? Dit is een teken van verslaving, geen oordeel. 3-CMC was al heel neuro toxisch.
op wat baseren ze dan dat het vergelijkbaar is?
Er zij genoeg reports over met de zoekfunctie zo gevonden.

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
Nou van 4-MMC naar 3-MMC is niet perse een downgrade. Vind de positieve effecten eigenlijk vrij vergelijkbaar. Craving is bij beide net zo erg. De kater die je ervan krijgt ook.

MR_CHIP

Badass junkie
bestelling van 11 sept is vandaag verzonden zonder de 3cmc dus

Chazzo

Bewuste gebruiker
bestelling van 11 sept is vandaag verzonden zonder de 3cmc dus
Van de twee op 10/9 heb ik er eentje laten annuleren. De andere zou deze week verstuurd worden. Heb gezegd dat ze maar moeten kijken wat ze er extra bij stoppen (dat zal wel bij kijken blijven). De rest is nog steeds onderweg ofzo..

Graag je aandacht en alvast onze oprechte excuses voor het volgende:

We zijn helaas gedupeerd door de overheid! De overheid heeft jou ook gedupeerd als je
vanaf vrijdag 8 september vanaf 19.15 t/m maandagmiddag 11 september dit product bij
ons hebt besteld. Want door de snelle wetswijziging voor deze stof zou het voor jou en voor
ons belachelijk riskant zijn om jouw lopende bestelling nu nog uit te leveren.

We vinden dit heel vervelend voor je, en begrijpen dat je nu niet blij bent. Daarom willen we
alle mede-gedupeerden (jullie) iets extra's als compensatie voor de teleurstelling te geven.

We nemen persoonlijk contact met je op om je een mooi vervangend aanbod te doen of je
aankoopbedrag volledig terug te storten. Hou nog even vol, het hele Team van
X zet zich in om iedereen zo snel en zo goed mogelijk te helpen met alles.
Research met mate(n)!
Ik heb eergister avond nog besteld, gister verzonden en vandaag binnen gekomen.. verschilt dus natuurlijk per vendor, misschien was de voorraad op.

MR_CHIP

Badass junkie
ik ben vooral benieuwd of er nu wel of geen 3cmc bijzit of dat ze gewoon tijdelijk geen voorraad hadden en het niet wilden toegeven en dus maar de schuld bij de overheid neerlegde

ik ben vooral benieuwd of er nu wel of geen 3cmc bijzit of dat ze gewoon tijdelijk geen voorraad hadden en het niet wilden toegeven en dus maar de schuld bij de overheid neerlegde
Bij mij zit het er gewoon bij! Maar de ene vendor zal het risico nemen dat het op de dag van het verbieden nog onderweg is, en de ander niet.

spacemonaut

Newbie
Teveel 3-meo-pcp en je gaat poep praten.:speechball:

EDIT: die eytylone kan me gestolen worden. Jakkie bakkki

Laatst bewerkt:

Bear

Experimenterende gebruiker
moeten we nu verwachten dat elke dealer 2mmc gaat verkopen onder “3mmc” wat verwachten jullie.

Bovenaan