Verbod Growshops

pieter-b

Wijs gebruiker
..ik las dit zojuist in de standpunten van het CDA..
Achterlijk tuig zei:
Growshops vormen steeds meer de spil waar de illegale hennepteelt om draait, zijn maar al te vaak het voorportaal van criminaliteit en worden daarom op verzoek van het CDA verboden.

dat wordt gebracht als een feit..maar dat is het (nog) niet...toch?

jcutter

Badass junkie
Idd.
Ik wil verhuizen!
Steeds meer mensen hoor ik praten over het verhuizen naar het buitenland.
Dat lijkt mij een uitstekend idee :rock:

jcutter

Badass junkie
Riel zei:
Zeker. Grens van duitsland extreem goedkope huizen :wink:
Ja, vertel mij wat.
En die duitsers zijn nog goed in bouwen ook.
Maar ik zal toch kiezen voor nieuw-zeeland of zo..
Lekker met je wijfie, werk, huisje en tuintje vol met exotische planten :hearteyes:

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Lekker naar Japan :hearteyes: kun je overigens lekker rustig wonen en wiet verbouwen, zal niemand daar een fuck om geven :mrgreen:

Wacky

Badass junkie
jcutter zei:
Riel zei:
Zeker. Grens van duitsland extreem goedkope huizen :wink:
Ja, vertel mij wat.
En die duitsers zijn nog goed in bouwen ook.
Maar ik zal toch kiezen voor nieuw-zeeland of zo..
Lekker met je wijfie, werk, huisje en tuintje vol met exotische planten :hearteyes:
maar dan zonder werk bij voorkeur, of heel weinig :)

shokora

Wijs gebruiker
ThaReaper zei:
Lekker naar Japan :hearteyes: kun je overigens lekker rustig wonen en wiet verbouwen, zal niemand daar een fuck om geven :mrgreen:

Rustig wonen in Japan? :P Japan heeft de grootste bevolkingsdichtheid van de hele wereld (of iig hoog in het lijstje). Kun je beter op 1 of ander exotisch eiland een soort Goa starten :grin:

Het probleem is dat het niet alleen Nederland is :( Heel de wereld raakt fucked up. Je krijgt steeds minder privacy, het overheidsoptreden wordt steeds meer en kapitalisme begint nu toch wel heel erg extreme vormen aan te nemen...

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Japan is in de steden idd drukbevolkt, ik heb het dan ook over de bergen daar.. kun je je eigen klooster oprichten en dan valt niemand je daar lastig. :wink:

pieter-b

Wijs gebruiker
ThaReaper zei:
Japan is in de steden idd drukbevolkt, ik heb het dan ook over de bergen daar.. kun je je eigen klooster oprichten en dan valt niemand je daar lastig. :wink:
..ik denk dat het makkelijker is om eens weer gezellig middeleeuws met fakkels naar de kamer te trekken :wink:

ThaReaper

Bewuste gebruiker
pipoxyz zei:
ThaReaper zei:
..ik denk dat het makkelijker is om eens weer gezellig middeleeuws met fakkels naar de kamer te trekken :wink:

*steekt een fakkel aan* Burn the bastards! :smilingimp:

pieter-b

Wijs gebruiker

Wacky

Badass junkie
Ik denk dat die growshops gewoon tuincentrum moeten gaan heten ofzo.
En lampen verkopen kan toch niet illigaal zijn, hoe moet ik anders mijn aardbeien kweken in de winter ?

phy

Bewuste gebruiker
shokora zei:
Het probleem is dat het niet alleen Nederland is :( Heel de wereld raakt fucked up. Je krijgt steeds minder privacy, het overheidsoptreden wordt steeds meer en kapitalisme begint nu toch wel heel erg extreme vormen aan te nemen...

Telefoongesprekken worden opgenomen, camera's overal, je telefoon wordt gebruikt om je winkelgedrag te bepalen (en meer...) en binnenkort heb je een RFID tag in je hand zodat ze altijd weten wie je bent.

Privacy is stervende, al dan niet dood.
'Security through obscurity' is alles dat rest.

Ik moet misschien toch maar eens op zoek naar een tropisch onbewoond eiland.

Bovenaan