Verbod op cathinon precursoren, einde van de mmc’s?

Het wordt steeds gekker. Er wordt steeds meer verboden. Vroeger heb ik veel thuischemie bedreven en kon ik nog chemicaliën kopen in een betere drogist.

Tegenwoordig ben je al meteen verdacht als je een flesje waterstofperoxide wilt kopen. Ook al is het enkel in lage molariteit beschikbaar, als je het al kunt vinden.

Criminelen kunnen waarschijnlijk nog steeds wel verkrijgen wat ze nodig hebben.

Ik kan maar enkel de volledige quote van @Pistooltje beamen. DNM heeft genoeg hoge kwaliteit in omgang maar op straat is het om van te huilen.
Ben wel goede 4MMC tegen gekomen maar de vraag is of dit blijft. Laatste tijd al anders uitziende batches, wachten op uitslag van de test service. Anders toch DNM maar eens bezoeken!

Het wordt steeds gekker. Er wordt steeds meer verboden. Vroeger heb ik veel thuischemie bedreven en kon ik nog chemicaliën kopen in een betere drogist.

Tegenwoordig ben je al meteen verdacht als je een flesje waterstofperoxide wilt kopen. Ook al is het enkel in lage molariteit beschikbaar, als je het al kunt vinden.

Nou idd, heb een ontsteking bij mn tand en overal gezocht naar waterstofperoxide ervoor en overal zeggen ze dat ze het niet meer mogen verkopen omdat er bommen van worden gemaakt.

Ik weet niet of ik naar het verkeerde kijk, maar ik zie het gewoon op bol staan, 12%, 5 liter voor 20 euro. Of is dat te laag?

Ontopic voor OP:
Waarschijnlijk hetzelfde als wat ik eerder heb gezien;
Verminderd aanbod, totdat er nieuwe routes ontstaan.
Dealers die voorraad mengen met ander spul, of je compleet iets anders proberen te verkopen.

Wellicht nu nog wat inslaan totdat de nieuwe situatie gesetteld is, of toch maar weer wat anders gaan proberen. 🫤

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan