Verdovend bestanddeel in sos?

user8912

Newbie
Hey,

In de sos van SWIM, zit meestal een verdovend middel. Waarvan de neus gaat tintelen.
Ook als de sos geproeft wordt, verdooft de mond.

Heeft iemand een idee wat dit middel is?
Want het is wel een prettig gevoel.

Alvast bedankt! :wave:

Funky Monkey

Badass junkie
Gast... ehh... ALS je goeie sos koopt zit er alleen maar sos in. Als je pure sos hebt word alles verdooft (mits je het gebruikt natuurlijk), ik denk dus dat er waspoeder in jullie sos zit :grin:

user8912

Newbie
Nick de Neger zei:
Gast... ehh... ALS je goeie sos koopt zit er alleen maar sos in. Als je pure sos hebt word alles verdooft (mits je het gebruikt natuurlijk), ik denk dus dat er waspoeder in jullie sos zit :grin:

Dat weet SWIM ook wel, hij heeft al vaker de acetone wash gedaan, waardoor SWIM echt pure sos heeft :)
Waarschijnlijk veel puurder dan jij ooit sos zult kunnen kopen.

Maar dat maakt nu niet echt uit en SWIM heeft geen zin om verder in discussie te gaan.

En ja, SWIM dacht wel dat het lidocaïne zou zijn, hij moest er gewoon zeker vn zijn.
Waarom SWIM zich dit afvroeg: SWIM gaat zijn speed ook filteren (pure amfetaminen, of toch bijna) maar dit zou ongelofelijk branden bij het snuiven. Dus gaat SWIM dit leuke verdovende middel aan zijn speed toevoegen.

Bedankt voor het snelle antwoord Eristoff

Funky Monkey

Badass junkie
OMG jij hebt echt het IQ van een dakpan... wat ik dus probeerde te zeggen is dat de cocaine zelf je neus verdooft en niet een of ander stofje wat erbij zit... lees en leer :mrgreen:

Cocaine Wikipedia

Medisch gebruik van cocaïne

Zuivere cocaïne wordt in de geneeskunde gebruikt als lokaal anestheticum, onder meer in de KNO-heelkunde. Het wordt bijvoorbeeld als een 10% oplossing op het neusslijmvlies aangebracht. Het slijmvlies is na circa 10 minuten volledig gevoelloos, zodat onder deze plaatselijke verdoving in de neus geopereerd kan worden. Zo kan het neustussenschot recht worden gezet of neuspoliepen worden verwijderd. Bijkomende voordelen zijn dat de bloedvaten van het neusslijmvlies onder invloed van cocaïne vernauwen zodat de ingreep minder bloederig is, en dat het slijmvlies slinkt waardoor er meer ruimte komt.
- anestheticum: Verdovings middel
- KNO-heelkunde: Keel Neus Oor heelkunde
Get the point? Als je dus iemand een goede harde buts op ze neus geeft waardoor zijn neus breekt krijgt hij dus een gratis shotje pure coke in zijn neus van de dokter! :mrgreen:

En verder als jij voor SWIM spreekt... wil je nu dus zeggen dat jij eigenlijk SWIM bent en dat je goeie sos verkoopt... die onversneden is... en je je pure-speed die nu al versneden is eerst gaat filteren om hem daarna weer te gaat versnijden met sos of met Lidocaine (wat ook gebruikt word door tandardsen om lokaal te verdoven inderdaad) omdat de speed dan niet meer brand... PUSSY stel je niet aan en snats die speed gewoon puur en doe dat graag voor de rest van de hersencellen die je misschien nog hebt je lichaam ook verlaten hebben.

:wave:

dfssdfde

Badass junkie
Wat is dat toch met die SWIM onzin? We weten allemaal dat jij het bent, dus schrijf toch gewoon "ik"? Leest stukken makkelijker.

user8912

Newbie
Nick de Neger zei:
OMG jij hebt echt het IQ van een dakpan... wat ik dus probeerde te zeggen is dat de cocaine zelf je neus verdooft en niet een of ander stofje wat erbij zit... lees en leer :mrgreen:

Cocaine Wikipedia

Medisch gebruik van cocaïne

Zuivere cocaïne wordt in de geneeskunde gebruikt als lokaal anestheticum, onder meer in de KNO-heelkunde. Het wordt bijvoorbeeld als een 10% oplossing op het neusslijmvlies aangebracht. Het slijmvlies is na circa 10 minuten volledig gevoelloos, zodat onder deze plaatselijke verdoving in de neus geopereerd kan worden. Zo kan het neustussenschot recht worden gezet of neuspoliepen worden verwijderd. Bijkomende voordelen zijn dat de bloedvaten van het neusslijmvlies onder invloed van cocaïne vernauwen zodat de ingreep minder bloederig is, en dat het slijmvlies slinkt waardoor er meer ruimte komt.
- anestheticum: Verdovings middel
- KNO-heelkunde: Keel Neus Oor heelkunde
Get the point? Als je dus iemand een goede harde buts op ze neus geeft waardoor zijn neus breekt krijgt hij dus een gratis shotje pure coke in zijn neus van de dokter! :mrgreen:

En verder als jij voor SWIM spreekt... wil je nu dus zeggen dat jij eigenlijk SWIM bent en dat je goeie sos verkoopt... die onversneden is... en je je pure-speed die nu al versneden is eerst gaat filteren om hem daarna weer te gaat versnijden met sos of met Lidocaine (wat ook gebruikt word door tandardsen om lokaal te verdoven inderdaad) omdat de speed dan niet meer brand... PUSSY stel je niet aan en snats die speed gewoon puur en doe dat graag voor de rest van de hersencellen die je misschien nog hebt je lichaam ook verlaten hebben.

:wave:

SWIM weet dat sos verdooft.. Wie weet er nu niet dat sos gebruikt wordt als anestheticum? Denk je nu echt dat ik wikipedia niet eens heb afgegaan hiervoor?

Maar het is vooral die lidocaine die men voelt? Want na het de Aceton Wash, voelt de verdoving helemaal anders.

En SWIM is geen dealer of wat dan ook, SWIM koop inderdaad niet de beste sos, maar maakt er wel goeie van.

En heb jij trouwens al pure speed gesnoven?

En stop met zo vijandig te doen? Voor niemand leuk..

user8912

Newbie
Als SWIM praat in SWIM doet hij dat toch gewoon? Waarom doet iedereen daar nu zo moeilijk over?

En kan iemand nu deze stelling gewoon bevestigen? Waarom komt er altijd een discussie op iedere vraag? Lijkt bijna een gewoonte op dit forum :(

Dus:

Is datgene wat zo een heel appart tintelend gevoel veroorzaakt lidocaïne?

Funky Monkey

Badass junkie
*SWIM gaat lief doen* :hearteyes:

Cocaine zelf verdoofd dus, meestal word lidocaine (of andere verdovende stof) gebruikt om de coke mee te versnijden zodat SWIM niet zo snel kan merken dat het versneden is. Bij goed gezuivere coke krijgt SWIM dus alleen het verdovende gevoel van de coke. SWIM weet dus niet of lidocaine oplost in aceton (zo ja dan zit die lidocaine dus nog steeds in SWIM's coke na het filteren) maar als het niet oplost voelt SWIM dus alleen de coke verdoven.

In het kort: Als het goed is verdoofd de coke alleen SWIM's neus en niet lidocaine of welke andere stof dan ook.

SWIM heeft vroeger heel vaak pure speed gesnoven en dat is prima te overleven. Het brand hooguit voor 30 seconden / 1 minuut? denkt SWIM? Verder vraagt SWIM zich af of het zin heeft om SWIM's speed te versnijden met een verdovende stof, aangezien de speed gelijk begint met branden en de verdoving later pas komt opzetten...

SWIM groet SWIM en nog een fijne avond :hearteyes:

dfssdfde

Badass junkie
Weet je wat? Volgende keer dat het die speciale tinteling geeft, laat het testen. Hoe moeten wij nu weten hoe het bij jou tintelt bij pure en hoe het tintelt bij een versnijdingsstof?

Funky Monkey

Badass junkie
Aight SWA misschien dat SWIM het nu ook snapt :smoke:

Heeeee! Ik heb het geheim van SWIM ontdekt!
SWA >> SW Ander
SWIM >> SW I'M >> SW I Am

Waar SW voor staat ben ik alleen nog niet uit :confused:

user8912

Newbie
SWIM -> Someone Who Isn't Me

En lidocaïne wordt normaal uit de cocaine gehaald bij Acetone Wash.
Maar na een Acetone Wash is het tintelende gevoel weg. Het verdooft wel nog, maar voelt niet meer zo prettig.

Dus is het ofwel lidocaïne die het apparte gevoel veroorzaakt, oftewel nog iets heel anders.

Maar waarschijnlijk lidocaïne?

Alvast heel erg bedankt!

user8912

Newbie
Nick de Neger zei:
SWIM heeft vroeger heel vaak pure speed gesnoven en dat is prima te overleven. Het brand hooguit voor 30 seconden / 1 minuut? denkt SWIM? Verder vraagt SWIM zich af of het zin heeft om SWIM's speed te versnijden met een verdovende stof, aangezien de speed gelijk begint met branden en de verdoving later pas komt opzetten...

Heb je wel een heel goed punt.
Had daar nog niet aan gedacht..

Maar het is niet voor de verdoving tegen de pijn.
Die lidocaïne geeft gewoon een leuk gevoel.

Frisko

Badass junkie
HET VOELT IDD ANDERS.
als het gelijk verdoofd is het lidocaine of een andere caine zoals benzocaine,of atrocaine...
er zijn miss wel 50 caine's die verdoven...

sossa duurt tussen de 5 a 10 min eer het verdoofd is en voelt helemaal anders... :)

L

Lid 6909

Gast
Ik vind Red Bull wel lekker anders, maar ik snuif dat niet zo vaak :grin:

Bovenaan