Verdriet komt terug

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik zie ook absoluut potentieel in die jongen :sunglasses: Enne, zoals je t nu uitlegt begrijp ik jouw stijl ook helemaal, en kan die ook zeker waarderen. Idd, de meeste belgen zouden daar geen begrip voor kunnen opbrengen :mrgreen:

inferno33

Bewuste gebruiker
TechNora zei:
Ik ken veel mensen die vanaf hun 16e elke dag blowen, en dat zijn allemaal gevoelloze mensen geworden zonder empathisch vermogen... Dat wil je echt niet!

Gewaagde statement op het drugsforum :wink:

Verder: succes met stoppen jcutter, dat verdriet zal je op moeten lossen maar dat is geestelijk ook wel weer een stuk gezonder. :)

frapannn

Bewuste gebruiker
Ik kan ook niet met verdriet omgaan, zeker niet. Met mensen praten helpt me wel maar niet helemaal. Als ik denk van ja ik ben verdrietig, dan wordt ik helemaal agressief van. Dan zeg ik tegen mezelf van: klotejongen, je bent tog geen puberwijfje... Je moet vechten in het leven, en dan wordt ik helemaal agressief. Ik ken me ook niet 100%, en been een man van 20

Northawke

Wijs gebruiker
Door verdriet moet je heen. Een goede vriend zegt altijd dat je zulke dingen niet in de kelder moet laten liggen, want dan gaan ze rotten en krijg je er later last van. En hij heeft gelijk. :) Veel succes met stoppen en gewoon door je problemen heen werken.

frapannn

Bewuste gebruiker
Dankjewel, hetzelfde voor jou. Ja je vriend heeft gelijk, maar kan echt niet met verdriet omgaan, zo ben ik nu eenmaal.

Northawke

Wijs gebruiker
frapannn zei:
Dankjewel, hetzelfde voor jou. Ja je vriend heeft gelijk, maar kan echt niet met verdriet omgaan, zo ben ik nu eenmaal.

Tja, dat had ik vroeger ook heel erg. Volgens mij moet je dat leren. Ik denk dat niemand dat gewoon kan, zeg maar. Maar goed, da's inderdaad makkelijk voor anderen om te zeggen. :)

Bovenaan