Verdrijft wiet de behoefte naar drank?

Verdrijft wiet je behoefte naar drank?

• Ja

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

pieter-b

Wijs gebruiker
Bij mij wel ...en goed ook. Lange periodes van aaneenstuk zuipen worden radicaal beeindigd zodra ik weer regelmatiger blow. Is dit nu voor anderen ook zo?
Ik bedoel dus niet dat door 1 jointje te roken je niet meer in de bar komt, maar wel dat bij dagelijks blowen de behoefte tot alcohol zwaar afneemt.

Ik weet wel dat dit zowieso niet voor iedereen zo werkt, ik ken namelijk genoeg mensen die drinken En blowen alsof hun leven ervan afhangt.. ik vroeg me alleen af wat hier nu de uitzondering is..de persoon die stevig door blijft drinken, of de persoon die flink matigt, of zelfs stopt met drinken. Vandaar de pol :)

Hans

Wijs gebruiker
Ja bij mij meestal wel maar dat heeft ook met mijn geld te maken.

Als ik veel gedronken heb heb wel veel meer zin in een joint.

Jeller

Badass junkie
als ik veel heb gedronken en dan blow ik er eentje dan heb ik het volgende half uur wel niet direct zin in drank

en op een gewone avond waar ik blow dan ga ik ook nie direct veel drinken, maar over het algemeen gaat die regel voor mij niet echt op

Bengt

Bewuste gebruiker
Vroeger wel, toen had ik avonden dat ik alleen blowde. Dan had ik ook geen zin in drank.

Maar nu vind ik de combinatie weed en drank goddelijk.

Ik kan me wel geen avond met alleen drank voorstellen, ik vindt dat een joint gewoon nodig is. Val alcohol alleen word je zo lomp.

jcp

Bewuste gebruiker
Als regelmatige blower heb ik eigenlijk nooit zin om drank te nuttigen, ik doe het ook zelden.
Maar als ik stop met blowen begin ik meteen al s' avonds biertjes te drinken als alternatief :wink:

pieter-b

Wijs gebruiker
jcp zei:
Als regelmatige blower heb ik eigenlijk nooit zin om drank te nuttigen, ik doe het ook zelden.
Maar als ik stop met blowen begin ik meteen al s' avonds biertjes te drinken als alternatief :wink:
agree :P

azgaza

Badass junkie
Voordat ik ooit begon met blowen dronk ik veel in de weekenden, in de zin van: elk weekend stomdronken. Sinds ik begonnen ben met dagelijks blowen is dat nog maar maximaal 2 of 3 keer per jaar, en dan valt het vaak nog wel mee.
Na wiet heb ik meestal geen zin in drank, maar door drank wel in wiet, waardoor ik bijna nooit veel drink nu.

nicolai

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Voordat ik ooit begon met blowen dronk ik veel in de weekenden, in de zin van: elk weekend stomdronken. Sinds ik begonnen ben met dagelijks blowen is dat nog maar maximaal 2 of 3 keer per jaar, en dan valt het vaak nog wel mee.
Na wiet heb ik meestal geen zin in drank, maar door drank wel in wiet, waardoor ik bijna nooit veel drink nu.

bij mij is dat precies zo...

Suntablet

Bewuste gebruiker
nicolai zei:
azgaza zei:

bij mij is dat precies zo...

hier ook hetzelfde, water ofzo drink ik dan wel graag (tegen droge mond) bier of ander alcohol drink ik dan aanzienlijk minder (misschien omdat ik door alcohol nog een drogere mond krijg)

Hans

Wijs gebruiker
Bij mij helpt water dus echt absoluut tegen zon droge wietbek. Dan moet ik echt cola of iets anders neutraliserends hebben.

acidboy

Badass junkie
pipoxyz zei:
jcp zei:
agree :P

Inderdaad, en als ik dan 4 biertjes op heb (hetgeen echt niet vaak gebeurt), en wat aangeschoten begin te worden (zoals nu)... en dan een jointje rook. Dan hoef ik echt niet nog een biertje te drinken ofzo... dan is het wel goed allemaal (logisch ook wel).

Northawke

Wijs gebruiker
Tja, ik heb zowiezo nooit behoefte om veel te drinken, dus of ik dan blow of niet maakt eigenlijk geen donder uit.

jcp

Bewuste gebruiker
Ik ben ook niet zo'n zuiperd van mezelf....

Als ik zit te blowen drink ik bijna altijd (meer dan 1 fles per week)

:mrgreen:

Btw: http://www.medicalnewstoday.com/articles/90949.php

Goed nieuws voor de alcoholisten onder ons... ze hebben het gen gevonden wat volgens onderzoekers de oorzaak is voor alcoholverslaving :beer:

Jeller

Badass junkie
nochtans is een beetje alcohol bij de wiet goed om de gesprekken niet te laten stilvallen, bevordert het lachen, vermindert de introversie en verminderd ook de loomheid

althans dat vind ik dan

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Als ik alleen wiet doe, herinner ik me de avond nog, als ik wiet neem en alcohol, wat ik niet vaak neem maar als ik het doe dan doe ik het ook echt goed dus dan herinner ik me de avond niet...moeilijke keuze altijd trouwens... :P

Bail

Experimenterende gebruiker
Ja het was me al opgevallen dat als ik periodes flink aan het blowen ben ik bergen met geld bespaar omdat ik dan bijna niks drink. Maar vaak ben ik zover heen met wiet dat ik niet instaat ben om wat dan ook te kopen, laat staan normaal met iemand praten ...

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Sinds ik regelmatig blow (minstens 1 keer in de 2 dagen) drink ik bijna geen bier/alcohol meer. Op zich wel fijn, ik vind stoned zijn leuker dan dronken zijn, en de volgende morgen heb ik alleen nog maar een beetje zware ogen.

XR

Newbie
jcp zei:

idem!

Hype

Bewuste gebruiker
voor mij geldt gewoon dat ik minder drank hoef bij blowen want als ik blow ga ik sneller kotsen van drank. Dus drink ik er gematigd drank bij :)

Boner

Belezen gebruiker
Als ik blow dan heb ik veel minder behoefte aan drank!

En kben liever high/stoned dan dronken!

dain

Bewuste gebruiker
Bij mij wel, ik smoor occasioneel, maar toch smoor ik liever dan dat ik drink.
(hoi, eerste bericht op het forum)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
dran verdrijft ook niet de behoefte voor wiet, na een avondje stappen, neem ik nog ff een jointje. en dan iss de avond weer compleet.

jasper

Wijs gebruiker
in het begin nam weed bij mij de behoefte naar drank en sigarretten weg maar na een tijdje word je het wel gewoon en nu versterkt het het alleen maar. drank en weed hoort gewoon samen net zoals drank en tabak

pieter-b

Wijs gebruiker
barry zei:
in het begin nam weed bij mij de behoefte naar drank en sigarretten weg maar na een tijdje word je het wel gewoon en nu versterkt het het alleen maar. drank en weed hoort gewoon samen net zoals drank en tabak
Vreemd... ook als je eerst blowt en dan pas drinkt? mijn interesse verdwijnt dan volledig.

trouwens wel grappig (en cijfer gestunt..maar als zij het mogen mag ik het ook:) ..zo'n 60% geeft aan dat wiet de behoefte naar drank verdrijft.
..dus (gogeldebogel) ..
wiet heeft een 60% succesrate om alcoholisme te genezen. :openmouth:
woohoo..morning madness :stoned: :stoned: :P

Misschien moet die stilletjes meelezende alcoholist eens in het kader van research en ..euh..DF?..stevig aan het blowen slaan en de dosis netzolang uppen tot de behoefte aan drank is verdwenen ..lol (omg..ik ben zo stoned als een tor! :)

owell :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bovenaan