Verf speed

Men broer had me eens een lijntje gegeven en ikzelf gebruikte toch al een tijdje, en ik kreeg een lijntje voorgeschoteld van een 5tal cm :confused: Ik zei natuurlijk dat is juist genoeg om een meer mee scheel te krijgen. Tot ik het snoof :openmouth: :openmouth: Men neus begon direct te bloeden en stonk heel erg naar verf. dusja ff naar men broer gebeld en gevraagd of ieme 5gr van die speed wou mee brengen. Kheb die speed in bommekes gepakt en het was echt SUPER speed, kben er dan eens mee bij een kenner gegaan :sunglasses: en die vertelde me dat het shot speed was :grin:

flash kieke

Wijs gebruiker
Speliesken zei:
Men broer had me eens een lijntje gegeven en ikzelf gebruikte toch al een tijdje, en ik kreeg een lijntje voorgeschoteld van een 5tal cm :confused: Ik zei natuurlijk dat is juist genoeg om een meer mee scheel te krijgen. Tot ik het snoof :openmouth: :openmouth: Men neus begon direct te bloeden en stonk heel erg naar verf. dusja ff naar men broer gebeld en gevraagd of ieme 5gr van die speed wou mee brengen. Kheb die speed in bommekes gepakt en het was echt SUPER speed, kben er dan eens mee bij een kenner gegaan :sunglasses: en die vertelde me dat het shot speed was :grin:

Slaagt echt op niets.
Shot speed is gewoon speed met water.

zommes

Badass junkie
flash kieke zei:
Slaagt echt op niets.

Nee man, shot speed moet goed puur zijn en nog vers van de pers en als ik dit verhaal zo lees was dit goed pura shit.

Niet alle speed is shot-speed als je er water bij gooit, zou wat wezen.

flash kieke

Wijs gebruiker
zommes zei:
flash kieke zei:
Slaagt echt op niets.

Nee man, shot speed moet goed puur zijn en nog vers van de pers en als ik dit verhaal zo lees was dit goed pura shit.

Niet alle speed is shot-speed als je er water bij gooit, zou wat wezen.

Speed kan niet puur zijn.
Pep is pep.

J0rrit

Badass junkie
zeker kan speed puur zijn ( dit wel zeggen versneden met helemaal niets, en dus is ie heftiger )

Deranged

Badass junkie
Appeltjes speed, benzine speed en nu ook al verf speed, waar houdt het op. Doe mij maar gewone speed, die is al smerig genoeg.

Bovenaan