vergelijking

Status
Niet open voor verdere reacties.

flash kieke

Wijs gebruiker
Ment een gram goede speed,met hoeveel goeien pillen kun je het vergerlijken?

mss rare vraag,maar ik vraag mij da af :wave:

Frisko

Badass junkie
een gr goeie speed is toch wel met een dikke zak aardappelen van 25 kg te vergelijken...
wat is dit nu weer voor een loze vraag??? :rolleyes:

GabberFreak17

Belezen gebruiker
nja eigenlijk naar verhouding kwa schade met pillen (indien j XTC mdma bedoeld.. elk gebruik met meer dan 1.5 mg mdma p KG lichaams gewicht schadelijker zijn dan speed.. altans word vernomen speed dopamine neuronen tijdelijk beschadigt..?

flash kieke

Wijs gebruiker
Frisko zei:
een gr goeie speed is toch wel met een dikke zak aardappelen van 25 kg te vergelijken...

ni belachelijk doen he

ik vroeg gwn af met oeveel pillen het te vergelçijken is he

als ge ni kunt antwoorden moete ni belachelijk antwoorden he,en de grapigge uithangen

Wortel

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
Frisko zei:

ni belachelijk doen he

als ge ni kunt antwoorden moete ni belachelijk antwoorden he,en de grapigge uithangen
Je gebruikt het beide zelf dus kan je toch uit je eigen ervaringen halen? Je doet zelfs op school. Tenminste dat is wat je ons verteld.

Mac...

Badass junkie
Nja is niet te vergelijken.
Appels en peren, ze werken alle 2 heel anders, 1 gram pep is dus met 0 pillen te vergelijken.

Frisko

Badass junkie
flash kieke zei:
Frisko zei:

ni belachelijk doen he

wie doet er hier belachelijk???
zoals al genoeg vermeld :

IS NIET TE VERGELIJKEN!!!!!!!!!!

/close :( :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

HDA

Bewuste gebruiker
ik denk dat 500 gr. chips wel een fles cola waard zijn, echter enkel als het bolognese chips van Lays zijn... :grin:

Frisko

Badass junkie
HDA zei:
ik denk dat 500 gr. chips wel een fles cola waard zijn, echter enkel als het bolognese chips van Lays zijn... :grin:
500gr chips,zo grote hoeveelheden pakken wij hier niet hoor :P :P :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan