verhouding mdma mcpp

brood

Newbie
Pillen laten testen , 80 mg mdma en 6 mg mcpp. Ik wil niet de negatieve effecten van mcpp. Maar omdat het er toch inzit.. Kann ik deze dan gerust nemen of beter weggooien ?

Gr. Brood

pascal828

Badass junkie
Als het je eerste keer is zou ik het niet willen verpesten met die 6mg.

Maar als je het al eerder hebt gedaan zul je weinig tot niets merken van die 6mg mCPP en zal het niet erg veel uitmaken.

PS: Pas wel op met bijnemen, want als jij 3 pillen slikt is dat 18mg mCPP en daar zul je wel iets van merken.

Arizona

Bewuste gebruiker
terubrengen naar je dealertje en andere pillen regelen, mcpp is rotzooi (althans dat is mijn onbebscheiden mening)

Arizona

Bewuste gebruiker
tja daar gaat het niet om, ik hoef die rommel niet in mijn lichaam, als ik xtc koop wil ik xtc hebben en niks anders. tis ook niet nodig er is plenty goeie xtc in omloop op dit moment, dus mcpp raak je op dit moment aan de straatstenen niet kwijt.

Intoxication

Bewuste gebruiker
ik zou zegge nemen die handel, denk dat de producent de gedachte had, ik wil niet nog 6mg mdma erbij kappen, 6mg mcpp kan ook nog wat effect bijgeven..

trouwens als er 80mg mdma in je pil zit en 6mg mcpp dan overheerst het mdma gevoel toch wel komaan zeg

Oom Klaas

Badass junkie
Sowieso zou ik dan maximaal 2 pillen nemen, en 12 mg mcpp zou je echt nog wel iets van moeten voelen; ook met mdma erbij. Grotere kans op misselijkheid, te warm krijgen en verwardheid, is mijn ervaring.

Intoxication

Bewuste gebruiker
het is wel een vort gegeven in feite:P er zit goed en slecht spul in je pil maar hoe krijg je het slechte eruit:P 6mg zal wel klein effectje geven maar 12mg heb je wel veel kans om een hoopje te leggen

Bovenaan