verkeerd na drugs gebruik

jb

Newbie
Ik hoop dat ik hier iemand vind die mij begrijpt!
7jaar terug had ik 10 pillen geslikt heel dom dat weet ik achteraf
maar toen ik weg ging van dat feest om 8uur in de morgen ging het mis vreselijke angst onrust bang om gek te worden mijn huid voelde ook eng aan de volgende dag werd ik wakker met angst niet zo erg als de vorige dag maar genoeg om me zorgen te maken om een heel lang verhaal kort te houden na 7 jaar ben ik er nog niet helemaal van af ik ben in therapie geweest maar daar snapte haast niemand me ik ben onder tussen getrouwd en heb een zoontje wie kan mij helpen of advies geven want het is toch niet normaal en ik gebruik ook na die ervaring ook niets meer
ik ben na die ervaring een ander mens geworden stiller onzeker angstig tobben slecht uit me woorden komen enz hoop op reactie van iemand die me begrijpt jb

GabberFreak17

Belezen gebruiker
zelfde....

Heej..
k kan een beetje bevatte wat je doormaakt... alleen mijn max is een keer 4.5 pille geweest verdeelt over 2 uur... :angry: mja.. tijdje geleden denk k verkeerde pille op ofzo... sinddien angstaanvalle..zelfde symtonen als jouw... helpt terapie niet? oh nja bes vervelend... k ben ook anders...
stiller..nie meer uit me woorden komen.. bang.. agresief..pff.. jij ook tijdje bang geweest voor iets wat er nie is lama zegge?
hoop op een reactie! want k ben uit de opties...aangezien jij al langer met t probleem loopt...bij mij zijn de kenmerken slecht slape..rare dromen... en super veel angst als ik alleen ben... :angry:
mzll Gabberfreak

Mac...

Badass junkie
Ik denk dat het er een beetje aan ligt wat en hoeveel je verder nog gebruikte. Als je nooit een regelmatige gebruiker bent geweest en je hebt dit van slechts 1 x-tje 10 pillen slikken vind ik het wel vreemd.
Wanneer je dit met enige regelmaat deed is het niet echt vreemd dat zoiets KAN gebeuren. Het hoeft niet, maar dit is per persson verschillend. Wat uiteraard ook zou kunnen is dat je pillen hebt geslikt met een beetje vreemde inhoud. (Denk aan LSD, maar ook andere stoffen) Het is algemeen bekend dat je van bepaalde drugs zelfs na jaren niet meer te gebruiken nog steeds na-effecten hebt.

Hoop voor je dat het minder wordt.

Bovenaan