Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb verkeerd gevaped. Aphp, apiph, en dpt. Te hoge vlam. Van de folie en in zo 'n glazen vape pijp. Uit de pijp kwam damp/rook dat pijn deed in mijn keel.
Hoe schadelijk is het wat ik mijzelf heb aangedaan?
Lastig te zeggen. Hoe vaak heb je het gedaan, hoe lang geleden, en heb je er nu nog steeds last van?
Als het pijn doet in je keel zou ik het iig niet nog een keer doen. Je zou er een waterkamer tussen kunnen doen om de damp/rook af te koelen. Ik heb verder niet zoveel verstand van drugs vapen (naast wiet) en van Chinezen al helemaal niet, iemand anders kan daar vast betere tips voor geven.
Ja kan elke dag nog mijn dingen doen, dus er zal wel niet teveel rotzooi in mijn longen zijn gekomen. Maar toch... want als ik longschade had gehad dan was ik kortademig geweest en had ik nog meer klachten gehad?
Ik ga het vapen en roken en chinezen maar laten voor wat het is. Voortaan iets anders verzinnen op blowen. Vind de combi tabak en hasj lekker, maar dat kun je niet in eten of een capsule verwerken
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.