Verkleuring van 2-MMC – Nog goed?

Lovakengj

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal,

Ik heb een tijd geleden (meer dan 6 maanden terug) 2-MMC gekocht en zie nu dat het wat verkleurd is. Het heeft een gelige tint en soms kleine bruine stipjes. Ik weet dat vocht invloed kan hebben op de kleur, maar ik vraag me af of anderen dit ook weleens hebben gezien en of dit nog iets betekent voor de werking.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor het graag!

- Lovakengj

Fried Rice

Bewuste gebruiker
Ik heb in de mmc-familie veel kleurtjes voorbij zien komen. Licht paars, licht blauw. Als ik denk aan de kleur geel bij drugs is mijn eerste idee altijd: Cafeïne.

Als cafeïne wordt blood gesteld aan de buitenlucht m, en het ligt er al n tijdje zou de cafeïne steeds meer geel uitslaan.

Geen idee of dat in deze situatie ook zo is

Lovakengj

Experimenterende gebruiker
Ik heb in de mmc-familie veel kleurtjes voorbij zien komen. Licht paars, licht blauw. Als ik denk aan de kleur geel bij drugs is mijn eerste idee altijd: Cafeïne.

Als cafeïne wordt blood gesteld aan de buitenlucht m, en het ligt er al n tijdje zou de cafeïne steeds meer geel uitslaan.

Geen idee of dat in deze situatie ook zo is
Thanks voor je reactie, nee het is geen cafeïne. Ik heb dit laten testen en het kwam terug als 2-MMC. Wel grappig dat je zulke kleuren voorbij hebt zien komen.

Checkmate

Newbie
Bij mij verkleurt het altijd als het vochtig is geworden, doordat ik bijvoorbeeld met een natte vinger erin heb lopen roeren om te likken. Beetje gele / bruine tint. Als het echt helemaal bruin en nat is gooi ik het laatste beetje meestal gewoon weg.
Uit mijn ervaring werkt het nog net zo goed, alleen gaat het snuiven wat lastiger omdat het allemaal aan elkaar plakt.

Bovenaan