Verlamming door speed

maze

Newbie
Hallo, ik heb op dit forum al een paar topics gelezen waar het gaat over tintelingen en kramp bij speed. Het verhaal is meestal dat de persoon zich goed voelt, tot er ineens tintelingen of krampen komen opzetten, maar die niet zo extreem zijn en daarbij heeft de persoon ook al redelijk wat speed naar binnen gewerkt.

Bij mij kwam het bij mijn eerste keer speed echter voor dat mijn handen compleet verlamd waren (vingers stonden bij elkaar geknepen en duim werkte ook niet meer, waardoor ik mijn handen niet meer dicht kreeg). Mijn armen kon ik niet normaal meer bewegen, een beetje zoals je ziet bij mensen die onder de ketamine zitten. Dit samen met extreem harde tintelingen door heel mijn bovenlichaam (behalve mijn hoofd). Ik heb toen een halfuur paniekerig en hulpeloos op de grond gezeten tot het over ging.

Het vreemde is dat ik niet veel speed had genomen en meerdere mensen, die precies dezelfde hadden genomen, geen problemen hadden (ook al namen ze veel grotere dosissen). En nog vreemder dat ik mij een paar weken geleden heb getest en mijn hartslag/bloeddruk toestanden normaal zijn.

Heeft iemand hier misschien ervaring mee en een manier om het te voorkomen? Of is dit een teken dat er ernstige problemen zijn met mijn aders of zo? Buiten wat ik hierboven schrijf vond ik de effecten wel leuk dus zou het spijtig vinden als ik het niet meer kan gebruiken..)

BoNG

Newbie
Beste,

Ik vind het een "raar" topic, maar ik heb dit tijdens gebruik van XTC. (met name: Blauwe Ying-Yang).
Dan is het voor mij onmogelijk om te schrijven, en gaan mijn kaken niet "knarsen" maar klapperen.
Dit komt door de stimulans dat het geeft aan je lichaam.
Je spierweefsel vernauwt, waardoor je pezen natuurlijk extra "strak" staan.
Bij de ene persoon is dit "sterken" dan bij de andere. Dit komt door welke mate het product zich verspreid in je lichaam.
Je moet als je veel gebruikt hebt eens proberen je arm te strekken, dit zal je lukken maar je zult je pees voelen trekken.
Na gebruik kan je altijd proberen je ledematen grondig te bewegen, hierdoor zal het zich beter circuleren waardoor ik denk dat "grote" problemen zoals deze zullen verminderen.
Als je toch problemen hiermee hebt en je denkt dat je bloed niet goed circuleert. Laat je dan eens grondig testen bij je huisdokter! Dit komt altijd van pas, en ik doe dit om de 2 jaar.
Hopelijk heb ik je hiermee geholpen.

Gr BoNG

Bovenaan