Godsong zei:Hey mensen, ik ben 14 jaar en ik blow nu ongeveer 1 jaar, ik deed het dan 1x in de maand met vrienden, maar de laatste 2/3 weken heb ik steeds zon gevoel in me dat ik steeds meer en meer wil, is hier iets tegen toe doen, want ik wil niet dat ik op me 14e al verslaaft raak aan weed
Me ouders weten er ook niks van.
nog 1 klein vraagje(hoord hier niet echt thuis) maar zijn paddo's op mijn leeftijd aan te raden?

Haze zei:Godsong zei:Hey mensen, ik ben 14 jaar en ik blow nu ongeveer 1 jaar, ik deed het dan 1x in de maand met vrienden, maar de laatste 2/3 weken heb ik steeds zon gevoel in me dat ik steeds meer en meer wil, is hier iets tegen toe doen, want ik wil niet dat ik op me 14e al verslaaft raak aan weed
nog 1 klein vraagje(hoord hier niet echt thuis) maar zijn paddo's op mijn leeftijd aan te raden?
Denk niet dat je verslaafd bent, ik zat namelijk ook een kleine 2 jaar geleden met dezelfde vraag. Het zit allemaal in je hoofd, je kunt niet verslaafd raken aan Cannabis, het is alleen niet gezond om het dagelijks te gebruiken, maja we doen allemaal wel eens slechte dingen
Edit: Over je vraag over paddo's ga ik niks zeggen, zou het namelijk bij god niet weten of het wel aan te raden is op die leeftijd

paddo's zou ik niet aan beginnen nu als ik van jou was...llees er eerst maar eens heeeeeeel veel over!!Godsong zei:Bedankt voor je antwoord, ik gebruik het nu wel wekelijks.
Weten er nog mensen antwoord op de vraag over de paddo's?
lol @ dit verhaal,wiet roken met tabak is verslavend???BombSki zei:ehm ik neem aan dat je met tabak rookt? rook je?
Ik denk dat je verslaafd bent aan tabak en omdat je dat notmaal gebruikt als je blowt, denk je (bewust of onbewust) dat je 'blowen' nodig hebt.
Ik raad je aan om puur wiet/hasj te roken, dit is wel geestelijk verslavend, maar alles is in principe geestelijk verslavend, dus..
precies ja...Mac... zei:Wiet is echt wel zo geestelijk verslavend. Probeer zeker mate te houden en zoek je gelegenheden uit waarbij je jezelf toestaat om te blowen, maar verder dan ook niet. Zeg niet dat je meteen moet stoppen, maar let wel op!
Paddo's op je 14e?
Ik raad het je af!
jep, wiet is niet lichamelijk verslavend en tabak wel.Frisko zei:ol @ dit verhaal,wiet roken met tabak is verslavend???
hmmmz hoe komt als ik sigaretten heb ik ook naar wiet verlang!!!
ik ben gewoon verslaafd aan wiet,zoals bijna al mn kameraden!!!(bijna)
mzzl
) Dan is het niet zo'n probleem want echt ongezond is het niet. Wel merk ik dat, als je een langere tijd dagelijks blowt je nogal duf wordt. Mijn moeder merkte het een tijdje geleden aan me dat ik geminderd was met blowen. ik blow nooit met mijn ouders dus het is wel aan je gedrag af te zien (door moeders natuurlijk. die zien altijd meer Zekers kan het wel maar begin gewoon met een halve portie en wees niet te ongeduldig. Dus als er zo 1 2 3 niks gebeurd gewoon voldoende tijd tot de volgende tijd laten zitten. In preciepe kan iedereen alles doen alleen raad ik harddrugs toch eigenlijk wel af aan 16- ik denk dat je beter een keer paddo`s kan pakken dan wekelijks blowen. Als je kan zou ik daar mee stoppen.Godsong zei:Hey mensen, ik ben 14 jaar en ik blow nu ongeveer 1 jaar, ik deed het dan 1x in de maand met vrienden, maar de laatste 2/3 weken heb ik steeds zon gevoel in me dat ik steeds meer en meer wil, is hier iets tegen toe doen, want ik wil niet dat ik op me 14e al verslaaft raak aan weed
slipperman zei:Nogmaals stop met blowen als je nog kan, veel van mijn vrienden blowen nu een jaartje ik zelf niet ik merk zo GROOT verschil met een jaar terug. In woorden blijven hangen, vergeten etc. ik denk dat je school er ook onder zal lijden.
Ik weet wel zeker van wel.mathijs zei:slipperman zei:Nogmaals stop met blowen als je nog kan, veel van mijn vrienden blowen nu een jaartje ik zelf niet ik merk zo GROOT verschil met een jaar terug. In woorden blijven hangen, vergeten etc. ik denk dat je school er ook onder zal lijden.
Hij blowt een keer per week he. Ik denk niet dat je daar dan erg veel last van gaat krijgen eigenljk.
Ik zelf blow niet maar merk het aan veel vrienden ook die maar 1 - 2 keer per week blowen na een jaar begin je het echt toch wel te merken aan hun hoor.mathijs zei:Hmm, dat is ook erg persoonsgebonden denk ik. Ik merk dat ik, nu ik redelijk veel blow dingen ga vergeten enzo. Dit had ik 2 jaar geleden toen ik nog 1 keer per week blowde niet.