verlichting

teebo

Bewuste gebruiker
wie heeft al de verlichting bereikt met mdma
dit weekend een uur volledig weggezakt op (zuivere) mdma, ik ben in een staat van allerhoogste geluk gekomen en ging volledig op in de muziek.
we lagen dicht tegen elkaar in een zetel en zeiden geen woord. Ik had het gevoel alsof er buiten ons en de muziek niets anders bestond.
man dat was zalig...
ik verspil nooit geen mdma trip meer op een feest of door belachelijk te doen en te zeggen hoe goed ik me wel niet voel. vanaf nu altijd deze manier de volgende keer ga ik ook eens mediteren.

aanrader

El Retro

Wijs gebruiker
Heb ik thuis ook wel eens gehad met vrienden. Op een muziekstukje dat ik niet kende en plots dat ik het hoorde, ging ik ter plekke op de grond liggen (de keuken was dat :rolleyes:) en met een smile op mijn gezicht en gewoon niets zeggen. Zalig was dat.

El Retro

Wijs gebruiker
Ik heb dat dikwijls als ik naar feesten ga. Dan hoor ik elk stukje van de muziek appart, de bass, de hi-hat, de melodie. Allemaal als een appart geheel en dan voeg je ze op een of andere manier samen en dan klinkt het zo lekker. Heel raar om uit te leggen, maar zo is het ongeveer.

Psilo

Bewuste gebruiker
teebo zei:
de muziek niets anders bestond.
man dat was zalig...
ik verspil nooit geen mdma trip meer op een feest of door belachelijk te doen en te zeggen hoe goed ik me wel niet voel. vanaf nu altijd deze manier de volgende keer ga ik ook eens mediteren.

aanrader

Dank je wel....
MDMA op feesten heb ik altijd inferieur gevonden. MDMA kan zorgen voor de meest intense ervaring die je ooit kunt hebben (althans bij mij in het verleden). Die ervaringen heb ik NOOIT gehad tijdens feesten.
Een feest met goede XTC is geweldig maar nooit zo intens als in een (spirituele) setting thuis.

ballie15

Belezen gebruiker
Eindelijk

Ik heb ook eindelijk eens dat euforische gevoel gehad waar ik de hele tijd op heb zitten wachten!!!
Soooo happy!
Ik had gewoon heel rustig aan gedaan, was in de Fuse.
Ik had de aanrader gekregen om twee kwartjes binnen een half uur te slikken, dat heb ik gedaan.

Eerst voelde ik heel rustig dat het dansen lekker ging en ik af en toe erachter kwam dat ik al een poosje niet meer nadacht.
Vervolgens toen ik op een stoel zat naast een vriend van me besfte ik ineens hoe enorm vet alles was.
Ik moest het gewoon uitschreeuwen!
Ik zat echt een paar keer van:
"Jeeezus, dit is echt wel HEEL vet!"
En die vriend van me lachen, die zegt dan altijd:
"Okee, spacer" met zo'n grijns.
En toen voelde ik me NOG vetter.
Ik zat gewoon te schreeuwen op die stoel.
Op een gegeven moment MOEST ik gaan dansen, ik had echt het gevoel alsof ik het niet meer kon houden en wilde echt naar beneden rennen!

Kanonne, dat was cool zeg...
Had ik nog niet beleefd, was wat ik ermee wilde bereiken en ja, ik vond het heel erg tof.
Binnenkort maar eens thuis proberen, dat mislukte de vorige keer, in de Fuse beland...

DjTrips

Bewuste gebruiker
ik heb dat niet alleen bij XTC hoor :tongueout: zo'n momentje waar je echt nix meer voelt, behalve jezelf die wegzakt, je geest je lichaamverlaat, en je zalig kijkt naar 1 punt dat niemand ziet :grin:

Bewild

Bewuste gebruiker
[/quote]El Retro Geplaatst: 30 Jan 2007 12:47 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dat dikwijls als ik naar feesten ga. Dan hoor ik elk stukje van de muziek appart, de bass, de hi-hat, de melodie. Allemaal als een appart geheel en dan voeg je ze op een of andere manier samen en dan klinkt het zo lekker. Heel raar om uit te leggen, maar zo is het ongeveer.

Awel ik heb dat ook altijd als ik goed aan het gaan ben op mijn X :P , dan kan ik alle verschillende deeltjes van de muziek apart beluisteren, maar toch tesamen (iemand die dit begrijpt? :P ). Dat is zo'n vet iets, ik vind het trouwens ook prachtig om wat te gaan mixen met men mengpaneel alsk xtc op heb :) [/quote]

Qocaïne

Badass junkie
Het heeft allebei wat trouwens! Thuis of op een feest!
Ik vind gebruiken op een feest absoluut geen verspilling :)

Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend!

Static Search

Belezen gebruiker
teebo zei:
wie heeft al de verlichting bereikt met mdma
dit weekend een uur volledig weggezakt op (zuivere) mdma, ik ben in een staat van allerhoogste geluk gekomen en ging volledig op in de muziek.
we lagen dicht tegen elkaar in een zetel en zeiden geen woord. Ik had het gevoel alsof er buiten ons en de muziek niets anders bestond.
man dat was zalig...

aanrader

het juiste woord is extase

Bovenaan