Verliefd gevoel bij xtc

Hallo
Ik heb pas de eerste keer xtc gebruikt kwartje paarse lamborghini ik voelde heel wat, ik weet niet als dit weinig of veel is?

Mijn vraag is ik had ook een heel verlieft gevoel dat voelde geweldig terwijl ik hard ging, maar ik wil dat vaker doen maar ik heb gelezen dat dat verlieft gevoel weg gaat als je dit regelamatig doet?

Zo ja, hoe vaak kan ik het dan gebruiken dat ik het gevoel wel krijg?

Alvast bedankt

Deborah87

Newbie
1 x in de 3 maanden word er aan geraden.
Dat kom omdat je serotonine weer aangevuld moet worden voor het ultieme love-gevoel.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ze zeggen inderdaad een keer in de 3 maanden, of 2 maanden zeggen ze ook wel eens.

Maar het ultieme verliefde gevoel van de eerste keer heb je waarschijnlijk niet meer. Dit komt omdat je weet wat je ervan moet verwachten. Om er met de mindset in te gaan van, ok ik heb net gebruikt, ik kan over 3 maanden weer, neem je de magie ervan ook weg. Gebruik het sporadisch of incidenteel te gebruiken, met een fatsoenlijk tijdsbestek ertussen is de beste manier om dat gevoel vast te houden. Daar zeg ik niet mee dat je het gevoel niet krijgt als je het om de 2 a 3 maanden doet, ik zeg er alleen mee dat het speciaal blijft als je het speciaal houd.

Veel plezier met je volgende ervaringen :)

green haze2

Experimenterende gebruiker
Het is inderdaad het beste voor je gezondheid om er een aantal maanden tussen te laten, maar om dit verliefde gevoel te krijgen is dit niet perse noodzakelijk. Ik raad je aan om het wel te doen zodat het bijzonder blijft, maar bij 1x per maand gebruiken zal het effect niet verminderen ( weet ik uit eigen ervaring)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Pandan zei:
Maar het ultieme verliefde gevoel van de eerste keer heb je waarschijnlijk niet meer. Dit komt omdat je weet wat je ervan moet verwachten.
Vind ik niet hoor! Het overweldigende en onverwachte is inderdaad weg, maar toen ik laatst voor de verandering een keertje mdma had gedaan (met pauze van maar 6 weken) was ik als een mongooltje zo verliefd op alles en iedereen. :')

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
ZERO- zei:
Vind ik niet hoor! Het overweldigende en onverwachte is inderdaad weg, maar toen ik laatst voor de verandering een keertje mdma had gedaan (met pauze van maar 6 weken) was ik als een mongooltje zo verliefd op alles en iedereen. :')

Ja ok, daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat het ook van de persoon afhangt. Ik heb dat verliefde gevoel natuurlijk ook nog wel, en ook intens, maar de eerste keer blijft voor mij toch de mooiste keer.

green haze2 zei:
Het is inderdaad het beste voor je gezondheid om er een aantal maanden tussen te laten, maar om dit verliefde gevoel te krijgen is dit niet perse noodzakelijk. Ik raad je aan om het wel te doen zodat het bijzonder blijft, maar bij 1x per maand gebruiken zal het effect niet verminderen ( weet ik uit eigen ervaring)

Maar als je het elke maand doet, wordt het dan niet iets 'gewoons'? Is het nog wel speciaal voor jou?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Pandan zei:
Ja ok, daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat het ook van de persoon afhangt. Ik heb dat verliefde gevoel natuurlijk ook nog wel, en ook intens, maar de eerste keer blijft voor mij toch de mooiste keer.
Ja maar dat betekent dus ook dat de mate van verliefdheid niet gelijk staat aan de overweldigendheid van de eerste keer, right?! :P Al valt het bij de eerste keer sowieso wel samen natuurlijk.

green haze2 zei:
Ik raad je aan om het wel te doen zodat het bijzonder blijft, maar bij 1x per maand gebruiken zal het effect niet verminderen ( weet ik uit eigen ervaring)
Ja uit JOUW ervaring, maar dat werkt echt wel bij iedereen anders! Dat uit onderzoek blijkt dat 2/3 maanden beter is om ertussen te houden, is niet voor de grap.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
ZERO- zei:
Ja maar dat betekent dus ook dat de mate van verliefdheid niet gelijk staat aan de overweldigendheid van de eerste keer, right?! Al valt het bij de eerste keer sowieso wel samen natuurlijk.

Inderdaad, daar heb je ook gelijk in. Het gevoel blijft in principe hetzelfde, maar de verassing is er van af. Niks mis mee, het is nog steeds gewoon heerlijk ^^

green haze2

Experimenterende gebruiker
Nee pandan, het is inderdaad niet meer heel speciaal, maar toch blijft elke keer anders en een goede ervaring. WIl je het echt als iets speciaals houden zou ik er idd meer tijd tussen laten.

xastur

Belezen gebruiker
Het gevoel van de eerste keer zal nooit meer terugkomen en dat is erg jammer maar ik denk omdat ik nu 7 jaar of langer gestopt ben dat als ik weer zou beginnen het effect waarschijnlijk weer zou aanvoelen als de eerste keer toch. Maar het beste om te pakken is om de maand liefst zelfs nog langer. Maar ik ken mijzelf als ik ze in huis heb moeten ze op. Daarom beter om niks te halen ook ivm huwelijk.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Meer nemen haalt het effect niet terug maar veranderd het effect, zoals de meesten wel weten (FlinkeKater blijkbaar niet).

je lichaam heeft 6-8 weken nodig om het grootste deel te herstellen, dus dat wordt aangeraden als minimum tussentijd. Volledig herstel komt pas na 3 maanden, maar dat geld ook alleen als je ook niets anders gebruikt in die tijd...

SmartieAndMe zei:
Meer nemen haalt het effect niet terug maar veranderd het effect, zoals de meesten wel weten (FlinkeKater blijkbaar niet).

Jawel maar je gaat nog steeds hard , het lover gevoel wel minder ja..

tiepmiep

Newbie
xastur zei:
Het gevoel van de eerste keer zal nooit meer terugkomen en dat is erg jammer maar ik denk omdat ik nu 7 jaar of langer gestopt ben dat als ik weer zou beginnen het effect waarschijnlijk weer zou aanvoelen als de eerste keer toch. Maar het beste om te pakken is om de maand liefst zelfs nog langer. Maar ik ken mijzelf als ik ze in huis heb moeten ze op. Daarom beter om niks te halen ook ivm huwelijk.
Dat denk ik wel dat je weer helemaal het wauw gevoel krijgt hoor.

Madbadger

Newbie
Wat bij mij sowieso wel blijft (tot op heden, zo een +-8x gedaan):

- Uren lijken minuten (totaal geen tijdsbesef)
- Zin om te bewegen, feesten of muziek luisteren en socializen

De liefde zal ook afhangen van hoe je zelf normaal bent he. Als je altijd stil en timide bent, en al iets aanhankelijker en praatgrager bent, is dat misschien uniek. Maar als je sowieso al een sociaal knuffelbeest bent, dan valt dat misschien minder op.

Ook de hoeveelheden en termijnen natuurlijk. Al nam ik het ook al eens korter opeen (toevallig) en had ik dezelfde effecten.

Maar zoals met alles dat lekker en tof is, is doseren het beste, al is het niet altijd leuk.

Maar heb er al elke keer goed op gereageerd en +- hetzelfde ervaren, dus valt zeer goed mee. Al is die eerste keer natuurlijk uniek, ik sluit mij hier bij aan, want dat tikkeltje zenuwen van wat gaat komen bvb, maakt het toch bijzonder. Later verwacht je misschien zaken en kan dat gaan meespelen.

Als je een vrouw bent, let er wel ten zeerste mee op. Ik heb al timide vrouwen zien veranderen in weerloze slachtoffertjes van extreem vuile gasten, die er op uit zijn. Omdat je zelf ook in de flow bent, lijkt het alsof je dat misschien zelf ook wilt. Terwijl bij de meeste rape-drugs de slachtoffers (deels) KO zijn. Tenzij dat voor jou een deel van de fun is natuurlijk, dan heb ik mij niet te moeien uiteraard.

harry123

Bewuste gebruiker
ZERO- zei:
Pandan zei:
Maar het ultieme verliefde gevoel van de eerste keer heb je waarschijnlijk niet meer. Dit komt omdat je weet wat je ervan moet verwachten.

Ligt na mijn idee heel erg aan de setting, en de mensen om je heen. In mijn ogen zelfs aan het weer op een festival :P

Geen ervaring hiero, maar heb er een vraag over?
Zegmaar als je van een bepaald persoon weet dat hij in "real life " veel van je houd en gek op je is. (Maar dat niet altijd toegeeft) Kan dan als we samen spacen zijn liefdes verklaring wat je hebt als je spaced , serieus zijn? Zegmaar dat het echte gevoel alleen maar bevestigd of versterkt wordt of moet ik het niet serieus nemen??

Alvast bedankt ! :hearteyes:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Poppedeintje!! zei:
Geen ervaring hiero, maar heb er een vraag over?
Zegmaar als je van een bepaald persoon weet dat hij in "real life " veel van je houd en gek op je is. (Maar dat niet altijd toegeeft) Kan dan als we samen spacen zijn liefdes verklaring wat je hebt als je spaced , serieus zijn? Zegmaar dat het echte gevoel alleen maar bevestigd of versterkt wordt of moet ik het niet serieus nemen??

Alvast bedankt ! :hearteyes:

Tja in mijn ervaring heb ik een bijzondere intense band ermee gecreëerd... Maar ja licht te complex om neer te typen; maar komt erop neer we zijn er altijd voor elkaar als intieme vrienden samen met me semi ex.
Is inmiddels al 10+ jaar terug denk ik om een idee te geven over de mooie band die we hebben samen :hearteyes:

Is bijna altijd platonisch, met uitzonderingen soms/verassingen..

Oops dwaal af

Kan dan als we samen spacen zijn liefdes verklaring wat je hebt als je spaced , serieus zijn?

Ja is mijn persoonlijke ervaring met pure geteste MDMA (circa 200 mg maximaal)

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Ik heb ook een meisje leren kennen onder invloed van XTC.
Op dat moment was ik zo gek van haar, maar ik had toen al een vriendin dus heb me ingehouden en ben niet over de schreef gegaan.
Natuurlijk haar nummer gekregen en we bleven maar smsen, na het feest.
Dagen erna enorme kater maar men liefdes gevoelens bleven wel.
Zo erg zelfs dat ik nog nooit zo verliefd was geweest en mijn relatie van 4 jaar heb laten vallen voor dat ene meisje.
Nu zijn we een half jaar verder zijn we nog steeds samen en gelukkig :hearteyes:

Maar als die bepaalde persoon gek van jou is, dan zal dat door mdma nog versterkt worden op dat moment en misschien geeft ie het dan eindelijk toe. En eens je je liefde hebt verklaart.. dan.. vul je zelf maar in he :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik realiseer me onder invloed altijd wel dat ik echt superveel van de mensen waar ik normaal gesproken al van hou. Dus in dat opzicht lijkt het logisch. Aan de andere kant had ik eens mdma gebruikt met een jongen die ik erg leuk vind en begon ik opeens te denken, wacht, ben ik nou echt verliefd op hem of voel ik me nou gewoon zo van de mdma? Oh wacht, ja, komt toch wel door de mdma. Dat kon ik me toen dus nog wel bedenken, alhoewel ik er even bewust stil bij moest gaan staan :P

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
green haze2 zei:

als je 1x in de maand gebruikt word het echt saai en krijg je zeker dat love effect niet meer. kan zijn dat jou serotonine voorraad sneller aangevuld word maar bij mij is 6 weken nog te kort voor het love gevoel

Bovenaan