Verlies leercapaciteit

aapje000

Newbie
Hallo

ik zou misschien volgende week als laatste keer voordat ik begin te studeren voor mijn examens in januari mdma gebruiken. Het is nog maar mijn derde keer.

Heeft iemand ervaring met het verliezen van leercapaciteit door mdma gebruik?
'Studies' op internet leveren tegenstrijdige resultaten.

Alvast bedankt

weyoun22

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het geen probleem zal zijn omdat het je 3e keer is en ik dus kan afleiden dat potentiele hersenschade door je gebruik minimaal zal zijn.

Maar als je helemaal safe wilt spelen kun je beter wachten tot na je examens natuurlijk. Als je je diploma's eenmaal hebt kun je jarenlang onbeperkt chillen :wink:.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
ik denk wel dat het voor enige afleiding kan zorgen. ik zelf merk namelijk na gebruik dat ik toch wel een paar dagen eraan blijf terugdenken en me toch minder snel op iets kan concentreren (ik kan me sws. moeilijk concentreren).
verder lijkt het me ook dat als je katergevoelig bent bij M, of zelfs al een dipje hebt dat leren niet het "beste" is om te doen. ik zelf zou er in elk geval totaal geen zin in hebben. :)

weyoun22

Bewuste gebruiker
TRAVOLTA zei:
ik denk wel dat het voor enige afleiding kan zorgen. ik zelf merk namelijk na gebruik dat ik toch wel een paar dagen eraan blijf terugdenken en me toch minder snel op iets kan concentreren (ik kan me sws. moeilijk concentreren).
verder lijkt het me ook dat als je katergevoelig bent bij M, of zelfs al een dipje hebt dat leren niet het "beste" is om te doen. ik zelf zou er in elk geval totaal geen zin in hebben. :)

Ik zat hier ook aan te denken, maar toen dacht ik: 'Misschien wil hij met kerst en oud & nieuw een pilletje klappen en dan zullen de gevolgen die jij noemt al weggetrokken zijn voor de examens in januari. '

Als je het echter tijdens het weekend voor de week dat je examens hebt/keihard wilt blokken, dan moet je het niet doen.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik zou het gewoon doen en er dan rekening mee houden dat je bijv. 5 dagen (is misschien wat lang, maar toch) na gebruik nog "naweeën" hebt. Als dat qua tijd lukt zou ik er echt geen probleem inzien.

aapje000

Newbie
ik zou het volgende donderdag doen normaal gezien. andere keren heb ik eigenlijk niet zo veel last gehad van me minder goed te kunnen concentreren ofzo. Het zou sowieso de laatste keer zijn want de week erna begint mijn blokperiode op vrijdag.
ik ga het waarschijnlijk gewoon doen maar zeker niet overdrijven qua dosering. het zou btw pure mdma zijn in poedervorm, pillen heb ik nog nooit gedaan :tongueout:
laatste feesje voor een lange tijd van onthouding :grin:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
met n aantal dagen ertussen kan t indd wel. :) k dacht dat je het 't weekend voor je examens wilde doen

Bovenaan