schepper

Newbie
Hoi! Ik ga volgend weekend naar een festival waar ik XTC/MDMA ga doen. Maar de dag ervoor heb ik spontaan nog een ander feest waar ik misschien een halfje (9mg) 2cb wilde doen.

Nu vraag ik me af of het effect van XTC de volgende dat verminderd zal zijn door de tolerantie van 2cb?
Ze werken namelijk beiden op het serotonineniveau in de hersenen. XTC zorgt er voor dat serotonine uitgeput wordt, maar 2cb put deze reserves niet uit. Kan eerst 2cb en daarna XTC dan dus geen kwaad?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ja, het kan wel zijn dat je iets verminderd effect hebt van MDMA doordat je bepaalde overeenkomende receptoren hebt belast de dag ervoor. Ik denk alleen niet per se dat dit effect heel sterk zal zijn.
Kan eerst 2cb en daarna XTC dan dus geen kwaad?
Omdat 2C-B je voorraad niet uitput zal het geen kwaad kunnen op de manier als twee dagen achter elkaar MDMA doen. Uiteraard is het wel beter om wat meer dagen tussen drugs te houden, maar dat is een ander verhaal.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Qua tolerantie kan het wel maar qua mindset is het misschien lastiger. De dag na een trip(je) heb ik altijd een soort serene rust over me heen en zit dan niet te wacht op op xtc of een druk feest. Maar dat verschilt per persoon wellicht.

Lidorro

Newbie
Ik heb met koningsdag de nacht ervoor 2cb gedaan 12mg om 0145 ingenomen en de volgende dag 1200 xtc gedaan voelde me echt niet zo als andere keren echt veel minder terwijl ik die dag ruim 2.5 pil heb weggetikt. Voelde me gewoon minder strak maar wel leuke dag gehad alsnog.

• Like
Waarderingen: ljuv

Aardappelknaap

Bewuste gebruiker
Ik heb met koningsdag de nacht ervoor 2cb gedaan 12mg om 0145 ingenomen en de volgende dag 1200 xtc gedaan voelde me echt niet zo als andere keren echt veel minder terwijl ik die dag ruim 2.5 pil heb weggetikt. Voelde me gewoon minder strak maar wel leuke dag gehad alsnog.
Ik heb zelf nog nooit xtc gedaan(wel 6apb) maar 2.5 pil klinkt als een hele flinke dosis. Is er een mogelijkheid dat je sowieso al een hele hoge tolerantie hebt voor xtc? Kort gezegd dus, gebruik je vaker xtc en hoevaak?

• Like

Andromeda

Bewuste gebruiker
dat kan gewoon prima volgens mij, 2cb werkt op de serotonine maar verbruikt deze niet. MDMA uiteraard wel

• Like

Lidorro

Newbie
Ik heb zelf nog nooit xtc gedaan(wel 6apb) maar 2.5 pil klinkt als een hele flinke dosis. Is er een mogelijkheid dat je sowieso al een hele hoge tolerantie hebt voor xtc? Kort gezegd dus, gebruik je vaker xtc en hoevaak?
Ja waren ook niet hele sterke pillen hoor dus valt wel mee normaal heb ik genoeg aan 1.5 ofzo als ik lang bezig ben, verder gewoon 1 keer in de 8 weken ofzo niet gek vaak

Bovenaan