verminderen 2CB werking

Dunendain

Newbie
Aankomend weekend willen een vriend en vriendin van mij voor het eerst 2CB gaan proberen, echter gaat een van deze vrienden wel vaak 'te hard' en ze wilt het effect dan altijd graag iets minderen, weten jullie dus hoe je het effect van 2CB kan minderen terwijl je in de trip zit?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Het beste om niet te hard te gaan is gewoon niet teveel nemen eigenlijk. Wat overigens wel kan helpen is het nemen van benzo's als je te hard tript. Wanneer mensen in het ziekenhuis worden opgenomen bij een bad trip krijgen ze ook benzo's toegediend. Het is niet dat het tripmiddel dan niet meer werkt, maar je wordt er veel rustiger van en dan wordt het allemaal wat dragelijker.

Narayani

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Benzo's. Dikke kans dat de trip dan wel meteen voorbij is.

Spreek je uit eigen ervaring? Lees regelmatig dat mensen bad gaan, benzo's tot zich nemen en iets rustiger worden zoals Psychedelibee zegt, maar dat ze toch hun trip uit moeten zitten. Zelf gelukkig nooit nodig gehad maar heb ook wel eens een medetripper gehad die heel graag weer nuchter wilde zijn, en niemand in mijn directe omgeving heeft benzo's in bezit voor zover ik weet. Dus ben wel benieuwd of het de moeite is om er achteraan te gaan om benzo's te regelen mocht zich vaker zoiets voordoen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Narayani zei:
Spreek je uit eigen ervaring?
Persoonlijk heb ik nooit een trip willen beëindingen. Maar mensen om mijn heen wel. Het ligt er natuurlijk wel aan welke benzo je neemt. Ik kan me zo voorstellen dat Oxazepam of Alprazolam niet veel meer doet dan wat rust brengen in het hoofd, maar een zwaardere benzo als Clonazepam zou wel kunnen helpen.

Als dit niet werkt kun je altijd nog voor een antipsychoticum als Seroquel (Quetiapine) gaan.

Maar ik zou hier willen zeggen; Als je van jezelf weet dat je het trippen eigenlijk niet aankunt, doe dan gewoon lekker iets anders.

Narayani

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Narayani zei:
Spreek je uit eigen ervaring?
Persoonlijk heb ik nooit een trip willen beëindingen. Maar mensen om mijn heen wel. Het ligt er natuurlijk wel aan welke benzo je neemt. Ik kan me zo voorstellen dat Oxazepam of Alprazolam niet veel meer doet dan wat rust brengen in het hoofd, maar een zwaardere benzo als Clonazepam zou wel kunnen helpen.

Als dit niet werkt kun je altijd nog voor een antipsychoticum als Seroquel (Quetiapine) gaan.

Maar ik zou hier willen zeggen; Als je van jezelf weet dat je het trippen eigenlijk niet aankunt, doe dan gewoon lekker iets anders.

Bedankt voor de tip. Ben het met je eens, tripmiddelen zijn domweg niet aan iedereen besteed.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb een keer een vriend bij me gehad die bad ging en die heb ik toen na lang op hem in praten uiteindelijk maar wat benzo's gegeven. 30 tot 60 minuten daarna werd hij rustig en heb ik hem verder niet meer echt gehoord. Hij gaf later aan dat het bad gaan er mee weg ging, maar de trip ging zeker door maar dan gewoon wat milder voor zijn geest.

Trippen is inderdaad niet voor iedereen en als je al van jezelf weet dat je altijd te hard gaat kun je het beter gewoon niet doen. Als je uit zo'n ervaring geen lol haalt en ook geen lering voor het leven trekt, waarom zou je het dan nog doen?

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dunendain zei:
Aankomend weekend willen een vriend en vriendin van mij voor het eerst 2CB gaan proberen, echter gaat een van deze vrienden wel vaak 'te hard' en ze wilt het effect dan altijd graag iets minderen, weten jullie dus hoe je het effect van 2CB kan minderen terwijl je in de trip zit?
Op Chateau Techno zeker?

Bovenaan