Verschil 1P-LSD en echte LSD

Noona__93

Newbie
Hi allemaal.
Allereerst wat een toffe forum. Vroeger zat ik op drugsforum partyflock, maar dit is tegenwoordig uitgestorven.
Ik zat te google en kwam hier terecht, wat een leven!
Goed, ik gebruik sinds 6 jaar drugs(27jr jong) en heb sinds klein af aan al interesse in hallucineren(als enige van de vriendengroep). Ik heb in de afgelopen jaren al truffels en 2cb geprobeerd. 2cb tot nu toe al 3x en hier 3x ook niks van gevoelt. Keta ben ik wel erg goed en fijn op gegaan, maar nu vind ik dat alle trips erg op elkaar lijken.. Nu noemen me vrienden me daarom ook "ubermensch". Ik ben hier NIET trots op. Ik zou liever van de kaart zijn, maar ook van MDMA, xtc, speed, miauwmiauw kan ik veel hebben. Ik zorg wel dat ik goed in me pauzes zit.
Heeft er iemand enig idee waarom ik eventueel niks voel? Ik gebruik geen medicatie zoals antidepressiva. Zorg dat ik me trips/drugs gebruik goed voorbereid.
Ik heb met oud en nieuw 3cb pillen genomen omdat ik dacht, dan moet ik toch wel iets voelen. Maar helaas! Ik heb hiervoor wel ietwat speed genomen en een paar alcoholische versnaperingen, er zat wel een tijdsduur van 6uur niet eten tussen.
Ik wil heel graag hallucineren en zou eigenlijk met me vriendin truffels proberen, maar omdat ik hier vorige keer niks van voelde twijfel ik toch om wat sterker te gaan, nu heb ik iemand die lsd zegt te kunnen regelen, maar ik vind dit tricky omdat ze van alles kunnen zeggen over de sterkte en ik dit nu niet kan controleren. Nu heb ik ook veel goede verhalen gelezen over 1P-LSD, alleen toen vroegah 4fmp nog legaal online te verkrijgen was, en wij per toeval dit 1x precies niet hebben laten testen, en al onze vrienden hier best slecht op gingen, erna toch laten testen en dit bleek ALPA-pvp. Dus, vind ik vendors eigenlijk ergens ook een beetje eng. De date staat volgende week zaterdag gepland. Met 2 nuchtere mannen erbij :). Heeft iemand tips, iets te zeggen? Ik hoor graag van jullie!!!
Liefs.

Pace Ley

Experimenterende gebruiker
1p-lsd via een betrouwbare vendor, daarvan is de sterkte en kwaliteit erg stabiel is mijn ervaring. Ik snap dat je voorzichtig bent ivm je eerdere ervaringen, maar ik lees over 1p-lsd eigenlijk nooit dat het mis gaat bij vendors.
Ik heb geen ervaring met 2cb & 3cb, maar op truffels reageer ik soms ook niet tot nauwelijks. De kwaliteit kan erg verschillen maar daarbij zit ikzelf ook met kruistolerantie van de LSD. Misschien geldt dat ook voor 2cb?
De laatste keer dat ik probeerde te trippen op truffels, had ik een week ervoor nog LSD gebruikt. Het enige wat er van die truffels overbleef, was een milde bodyhigh en wat oninteressante thoughtloops...
Ik wil t nog wel eens proberen op paddos, maar dan moet ik eerst even een maandje de 1p-lsd laten liggen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
1P-LSD is een prodrug voor LSD. Zodra je 1P-LSD inneemt vervalt het snel naar LSD. Dat kan wel wat verschillen veroorzaken in de bio-beschikbaarheid. Ook wordt 1P-LSD mogelijk iets anders afgebroken; wat theoretisch tot nuanceverschillen in effecten zou kunnen leiden. Maar daarover is heel weinig bekend.
In mijn ervaring is 1P-LSD net zo anders als dat alle andere LSD-trips anders zijn. Ik merk het verschil dus niet echt.

Garantie van wat er in hetgeen zit wat je besteld kunnen we helaas niet geven. Zeker niet hoeveel. Dat blijft bij (1P-)LSD altijd een beetje gokken.

Noona__93

Newbie
Ik heb zojuist 1p-lsd besteld! Aan te raden begin dosis, en ik lees veel over eerst een allergie test? Nog speciaal dieetje vooraf? Do's, dont's?

Neo-Shulginist

Badass junkie
100 tot 150 microgram is wel een aardige dosis. Dan merk je de volledige effecten van de 1P-LSD. Dieet maakt niet zoveel uit. Je kan gewoon licht eten 2 uur van te voren. Kleine smaakvolle hapjes kunnen heel lekker zijn tijdens de trip. Zo heb ik een keer moeten huilen tijdena een trip omdat een tomaat zo lekker was. Maar dat was wel in Hongarije en daar zijn de tomaten heerlijk.
Zorg dat je naar buiten kunt zonder al te veel drukte. Het is handig om ook een vertrouwde plek te hebben waar je binnen kunt zitten. Het is belangrijk om goed in je vel te zitten. Ik ben altijd bereid om 5 minuten voor inname van de zegels nog te zeggen dat ik het toch niet ga doen. Soms wil je het om de verkeerde redenen, is het toch niet zo handig op dat moment of blijkt het weer niet optimaal. Dan maar op een andere dag.

Bovenaan