verschil dex/speed

angie123

Bewuste gebruiker
Wat is nu precies het verschil tussen dex en "gewone" speed? Ik kan het niet vinden op google :flushed:

Thanx :wave:

alberthoffman

Belezen gebruiker
dex zou naar mijn weten werkzaam moeten zijn op 1mg dosis.
Als ik het goed heb is dit een soort van overheids straaljagers piloten amphetamine en niet voor burgers like us...

El Retro

Wijs gebruiker
Dex geeft bij mij een meer aangenaam gevoel. Je krijgt constant een warme gloed over je en tintelingen dan in je tenen. Ik word van dex veel rustiger dan van gewone speed, echt een aangenaam gevoel.

3970

Wijs gebruiker
Blijkbaar is Dextro-Amfetamine werkzamer, vanwege de hogere zuiverheid en omdat het "rechtsdraaiend"is, wat dat ook moge wezen. Je hebt er minder van nodig, minder vervelende bijwerkingen, minder kater, en het voelt blijkbaar gewoon beter, zoals hierboven ook al werd gesteld. Het is volgens mij ook wel wat duurder als gewone speed.....

Ik krijg in ieder geval ook mijn eerste dex binnenkort als het goed is :wave: Snel laten testen en uitproberen dan :mrgreen:

Hemi

Hype

Bewuste gebruiker
3970 zei:
Blijkbaar is Dextro-Amfetamine werkzamer, vanwege de hogere zuiverheid en omdat het "rechtsdraaiend"is, wat dat ook moge wezen. Je hebt er minder van nodig, minder vervelende bijwerkingen, minder kater, en het voelt blijkbaar gewoon beter, zoals hierboven ook al werd gesteld. Het is volgens mij ook wel wat duurder als gewone speed.....

Ik krijg in ieder geval ook mijn eerste dex binnenkort als het goed is :wave: Snel laten testen en uitproberen dan :mrgreen:

Hemi
rechtsdraaiend heeft te maken met een boel scheikunde, maar in het kort kan je het zien als zo'n puzzel doosje voor kinderen. De driehoek past beter in het driehoekige gat. Rechtsdraaiende speed past op die manier beter op de receptoren in je hersenen.

haaitand

Experimenterende gebruiker
hoeveel

ik ep zot veel dex thuis liggen in capsu (adhd) ma hoeveel moet ik nemen om een echt iets te voelen nu pak ik 30mg per dag

Frisko

Badass junkie
Re: hoeveel

haaitand zei:
ik ep zot veel dex thuis liggen in capsu (adhd) ma hoeveel moet ik nemen om een echt iets te voelen nu pak ik 30mg per dag
tja van pasta dex nam ik altijd 150 a 200mg...
maar let op,dexedrine went even snel als zijn neefje hoor :wave:
naar mijn ervaring is de werking hetzelfde alleen wat heftiger!!!
en ik heb 2j lang bijna wekelijks 4 a 5gr dex gebruikt...

Wacky

Badass junkie
Re: hoeveel

haaitand zei:

Als je ADHD hebt zul je nooit voelen wat wij voelen denk ik.
30mg klinkt als een normale medicinale dosis bij ADHD ja.
Voor recreatief gebruik word meestal zon 75 tot 150 mg pure dex gebruikt denk ik. (gezien de kwaliteit van de markt pep varieert van 10% tot 70% ofzo is het heel wisselend hoeveel poeder je nodig hebt om dat te bereiken)

Bram

Dex smaakt ook heel anders als gewone amph vind ik. Ik merkte bij mezelf dat ik ook meer effect had uit een kleinere dosis.

Wat me wel opviel was dat ik veel vlugger dingen vergat en vaak verward was. Dit heb ik met gewone amph niet zo hard.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Pep van 70% is ook zeer zeldzaam en zal fantastisch aanvoelen.
Dex van 70 % is verfijnder ...... de voordelen zijn al opgenoemd.
Sommige zien er ook nadelen in, dex is schaars ik heb het nog nooit gehad of gezien.

Crave nu wel hard.

:mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Amen to Wacky El Doctor del drogas ....

Craving is het hebben van onbeheersbare trek in opnieuw gebruiken. Het bepaalt het volledige denkvermogen. Vanuit medisch wetenschappelijk oogpunt zijn er een aantal onderzoeken gedaan naar craving (www.ZonMw.nl). Over wat het in de praktijk inhoud voor de gebruiker gaat dit artikel. Wanneer je regelmatig harddrugs gebruikt krijg je er onherroepelijk mee te maken.

Frisko

Badass junkie
Bram zei:
Dex smaakt ook heel anders als gewone amph vind ik. Ik merkte bij mezelf dat ik ook meer effect had uit een kleinere dosis.

Wat me wel opviel was dat ik veel vlugger dingen vergat en vaak verward was. Dit heb ik met gewone amph niet zo hard.
idd veel goordere scherpere smaak...om van de geur nog maar te zwijgen!!!bah bah man ik heb er een afkeer van gekregen :kots: :)

sabe007

dat heb ik nou met de geur van speed zo'n chemicalen geur.
maar ik doe het voorral voor het effect eh :grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind speed - mits het niet zo'n zweetvoetenvariant is - heerlijk ruiken. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Die van mij ruikt de laatste tijd weer goed naar appeltjes!

Frisko

Badass junkie
Marla Singer zei:
Ik vind speed - mits het niet zo'n zweetvoetenvariant is - heerlijk ruiken. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
dan heb je kut speed want speed hoort helemaal niet naar appeltjes te ruiken!!!! :P
goeie speed/dex ruikt als de pest en smaakt nog veel erger :wave:

sabe007

ja tegen mij hebben ze gezegd hoe straffer de geur nr chemicalen ruikt hoe beter de speed gaat zijn

Frisko

Badass junkie
sabe007 zei:
ja tegen mij hebben ze gezegd hoe straffer de geur nr chemicalen ruikt hoe beter de speed gaat zijn
chemische geur aka vettige geur dat is idd goed ja..
maar appelgeur dan is er iets niet goed in ieder geval :wink: :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nou je kan alles zeggen over mijn pep wat je wilt, maar ik weet dat dit geen kutspeed is. Jij hebt er niets van gehad dus jij kan sowieso geen oordeel geven. Mijn speed ruikt naar aceton, maar ik vind dat een appelgeur. In Amsterdam spreken ze dan ook wel van "appeltjesspeed" en dat is de beste!

Frisko

Badass junkie
Marla Singer zei:
Nou je kan alles zeggen over mijn pep wat je wilt, maar ik weet dat dit geen kutspeed is. Jij hebt er niets van gehad dus jij kan sowieso geen oordeel geven. Mijn speed ruikt naar aceton, maar ik vind dat een appelgeur. In Amsterdam spreken ze dan ook wel van "appeltjesspeed" en dat is de beste!
haha denk je dat die verhalen alleen in amsterdam voorkomen???
komaan zeg die zijn hier ook!!!
appeltjesspeed is een blaatverhaal!!!
en aceton ruikt speed ook niet echt naar,en ik weet al helemaal niet waar je haalt dat aceton naar appel ruikt... :wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Frisko zei:
Marla Singer zei:
en aceton ruikt speed ook niet echt naar,en ik weet al helemaal niet waar je haalt dat aceton naar appel ruikt... :wave:

Nee, ik denk absoluut niet dat het alleen in Amsterdam voorkomt, alleen wie ben jij om een oordeel te geven over mijn drugs terwijl je het niet hebt gezien, niet hebt geroken, niet hebt geproefd en niet hebt gebruikt? Je weet ook niet bij wat voor personen ik mijn drugs vandaan haal, je weet er feitelijk dus echt nul komma nul van af! Jij kunt dus onmogelijk hier een oordeel over geven, want waar baseer je je mening op? Ik vind dat mijn speed naar aceton ruikt en dat het iets "appelachtigs" heeft. Dat is mijn persoonlijke mening, met mijn eigen persoonlijke benamingen die ik er aan geef. Misschien dat een ander persoon weer een hele andere omschrijving geeft over exact dezelfde pep, zoiets kan heel goed mogelijk zijn. Persoonlijke meningen verschillen ook weer onderling toch? Jij kan in ieder geval niet hieruit meteen opmaken dat ik kutspeed heb.
Ik ben wakker sinds zaterdagochtend 10u, heb sinds zaterdagmiddag 16u in totaal iets meer dan een halve gram gesnoven, dat is niet zo heel veel, zeker omdat ik wekelijks gebruik en dus ook een vorm van tolerantie heb ontwikkeld. De pep is inmiddels al een tijdje op en de laatse lijn is dus ook alweer heel wat uurtjes geleden. Ben nu nog steeds wakker en vrij helder van geest. Ik denk op basis alleen al hiervan dat je niet kan zeggen dat ik kutspeed heb. :P

3970

Wijs gebruiker
Lake zei:
Dat ik een grammetje koop en het daar bij laat. Ben nou niet van plan om veel dex te gaan gebruiken (net zoals ik rustig aan doe met gewone pep)

Ach so ja....ik denk zelf, als de dex goed bevalt (beter als de gewone pep), dat ik het voortaan bij dex hou. Ik heb gewoon liever zo zuiver mogelijk spul, waar zo weinig mogelijk toevoegingen bij zitten. En dat dat dan iets duurder is neem ik op de koop toe....

Frisko

Badass junkie
3970 zei:
Lake zei:
Dat ik een grammetje koop en het daar bij laat. Ben nou niet van plan om veel dex te gaan gebruiken (net zoals ik rustig aan doe met gewone pep)

Ach so ja....ik denk zelf, als de dex goed bevalt (beter als de gewone pep), dat ik het voortaan bij dex hou. Ik heb gewoon liever zo zuiver mogelijk spul, waar zo weinig mogelijk toevoegingen bij zitten. En dat dat dan iets duurder is neem ik op de koop toe....
duurder is het allesbehalve...2 a 2.5€ de gram is nie veel toch?

Frisko

Badass junkie
Marla Singer zei:
Frisko zei:
Marla Singer zei:

Nee, ik denk absoluut niet dat het alleen in Amsterdam voorkomt, alleen wie ben jij om een oordeel te geven over mijn drugs terwijl je het niet hebt gezien, niet hebt geroken, niet hebt geproefd en niet hebt gebruikt? Je weet ook niet bij wat voor personen ik mijn drugs vandaan haal, je weet er feitelijk dus echt nul komma nul van af! Jij kunt dus onmogelijk hier een oordeel over geven, want waar baseer je je mening op? Ik vind dat mijn speed naar aceton ruikt en dat het iets "appelachtigs" heeft. Dat is mijn persoonlijke mening, met mijn eigen persoonlijke benamingen die ik er aan geef. Misschien dat een ander persoon weer een hele andere omschrijving geeft over exact dezelfde pep, zoiets kan heel goed mogelijk zijn. Persoonlijke meningen verschillen ook weer onderling toch? Jij kan in ieder geval niet hieruit meteen opmaken dat ik kutspeed heb.
Ik ben wakker sinds zaterdagochtend 10u, heb sinds zaterdagmiddag 16u in totaal iets meer dan een halve gram gesnoven, dat is niet zo heel veel, zeker omdat ik wekelijks gebruik en dus ook een vorm van tolerantie heb ontwikkeld. De pep is inmiddels al een tijdje op en de laatse lijn is dus ook alweer heel wat uurtjes geleden. Ben nu nog steeds wakker en vrij helder van geest. Ik denk op basis alleen al hiervan dat je niet kan zeggen dat ik kutspeed heb. :P
ik heb nergens beweerd dat ik zeker weet dat jij kutspeed hebt!!
alleen naar jou beschrijvingen gekeken(aceton ruikend of appel),dan zit er iets niet goed heb ik gezegd!!! :beer:
hier zijn ook prutdealers die goeie speed verneuken door pure alcohol of iets erop te doen(denkende dat dat beter is) dus je weet maar nooit :wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Maar ik krijg het niet van een dealer, dit komt recht van de pers bij mij terecht via een goede vriendin die daar connecties in heeft... Ze was een poosje terug gestopt met die connectie, maar ze heeft gelukkig sindskort de draad weer opgepakt :hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Frisko zei:
Marla Singer zei:
dan heb je kut speed want speed hoort helemaal niet naar appeltjes te ruiken!!!! :P
goeie speed/dex ruikt als de pest en smaakt nog veel erger :wave:

En hier heb je wel letterlijk geschreven dat ik kutspeed heb, je spreekt jezelf lekker tegen! :P

Bovenaan