idd het is thuis en op fuiven zeer fijn voor te doenSafire zei:Ik voel me zowel op feesten als bij thuisgebruik altijd op mijn gemak en zorg er altijd voor dat ik goed in mijn vel zit als ik gebruik. Ik denk dat ik me bij thuisgebruik vaak alleen maar relaxter voel.
Bullshit, het is een tripmiddel waarmee je in contact komt met je innerlijke emoties.Trip Unit zei:IK vind het thuis niet prettig.
Zowieso is het meer een dancedrug en thuis ga je niet uit je dak :P
wat dan jezelf uitdrogen op een feest ofzo?BobG zei:en thuis mis je de andere essentie.
Deranged zei:Bullshit, het is een tripmiddel waarmee je in contact komt met je innerlijke emoties.Trip Unit zei:IK vind het thuis niet prettig.
Zowieso is het meer een dancedrug en thuis ga je niet uit je dak :P
BobG zei:Het is geen tripmiddel, het is een partydrug.
Deranged zei:Op een feest mis je de essentie.
BobG zei:en thuis mis je de andere essentie.
Jeller zei:ik vind thuis gebruiken echt nutteloos, je kan het wel eens doen, maar als je thuis al veel xtc moet nemen om ene deftiug avondje t ehebben vind ik je toch al hele roesafhankelijk.
xtc is sowieso mijn favoriete drug niet maar als je het doet, beter op feestjes.. je hebt minder dieep gesprekken enzo dat wel, maar je voelt je wel veel meer één met de muziek als je goed feest. en spacekonijn, waarom moet je uitdorgen? drink gewoon water en fris ipv alcohol en gene probleem
Jeller zei:ik vind thuis gebruiken echt nutteloos, je kan het wel eens doen, maar als je thuis al veel xtc moet nemen om ene deftiug avondje t ehebben vind ik je toch al hele roesafhankelijk.