verschil gebruik thuis en op een feest?

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Altijd als ik thuis xtc slik, moet ik overgeven. Slik ik het op een feest, dan heb ik daar geen last van. Zijn er nog meer mensen die dit hebben of weet iemand misschien hoe dit komt?

caatje

Badass junkie
"tussen de oren" Ik denk dat het dat is. Ik heb het zelf ook. Thuis is er nix aan de hand, zodra ik voor een kroeg/disco/party sta gaat het fout.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik voel me zowel op feesten als bij thuisgebruik altijd op mijn gemak en zorg er altijd voor dat ik goed in mijn vel zit als ik gebruik. Ik denk dat ik me bij thuisgebruik vaak alleen maar relaxter voel.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Safire zei:
Ik voel me zowel op feesten als bij thuisgebruik altijd op mijn gemak en zorg er altijd voor dat ik goed in mijn vel zit als ik gebruik. Ik denk dat ik me bij thuisgebruik vaak alleen maar relaxter voel.
idd het is thuis en op fuiven zeer fijn voor te doen
maar thuis is het idd wel relaxter

Mr.jiho

Wijs gebruiker
thuis kan je meer genieten van het gevoel vind ik, en je kan alles rustig aandoen...
op fuiven kan je zwaaaar dansen :)

nootjes

Newbie
Het is allebei zeer verschillend vind ik. Thuis is het meer chillen, zal je meer goeie, en diepgaande gesprekken voeren met vrienden. Zelfs soms dingen vertellen die je al altijd wou vertellen maar niet durfde enzo.
In de uitgang is dat meer zwaar feesten, vollenbak laten gaan, en genieten van de muziek.

Allebei zeer leuk natuurlijk :)

Trip Unit

Bewuste gebruiker
IK vind het thuis niet prettig.
Zowieso is het meer een dancedrug en thuis ga je niet uit je dak :P

Jeller

Badass junkie
thuis is het wel leuk, maar vrij nutteloos vind ik.. wat wel leuk is, is na een feestje nog wat thuis chillen met wa maten en jointjes roken

Qocaïne

Badass junkie
thuis weet je dat je 'ff' kan kotsen...
op een feest wil je dat gewoon niet.

allemaal tussen je oren wss.

Deranged

Badass junkie
Trip Unit zei:
IK vind het thuis niet prettig.
Zowieso is het meer een dancedrug en thuis ga je niet uit je dak :P
Bullshit, het is een tripmiddel waarmee je in contact komt met je innerlijke emoties.

spacekonijn

Badass junkie
mensen die denken dat xtc een partydrugs is ...... :confused:

damn dat het massaal op partys gebruikt word betekend nog niet dat het daarvoor bedoeld is...
de bedoeling van xtc is iets heel anders dan in een mindfuck raken en compleet uit je plaat gaan.
er zit veel meer achter dit prachtige middel.

ik stem 100% voor thuis...

spacekonijn

Badass junkie
BobG zei:
en thuis mis je de andere essentie.
wat dan jezelf uitdrogen op een feest ofzo?
echt gelul hoor , xtc is echt een drugs waar als je er iets uit wilt halen en idd zoals deranged zegt de essentie van de mdma wilt ontdekken je het gewoon thuis moet doen.

op een feest is het puur voor losgaan en keihard spacen , maarja daar heb k geen xtc voor nodig , ik vind dat zonde van mn gebruik dan..

A

Anonymous

Gast
voor een 'spirituele' ervaring ga ik voor paddo's. De leukste ervaring met mdma was op een feest, daar was thuis nix bij.

spacekonijn

Badass junkie
tja dan heb je t niet goed aangepakt thuis.

zelf vind ik xtc echt saai worden als je het vaak doet hoor , dan is het ook eigenlijk gewoon ruk , dan is het idd beter op een feest dan thuis...

maar als je je gebruik echt heel beperkt houd heel af en toe kun je er echt veel meer thuis dan op een feest.

op een feest versterkt het alleen maar 'plezier' ... ja kweet niet maar ik vind xtc echt zonde , je weet achteraf half alleen nog maar dat het 'leuk' was.
tis altijd kut dat het afgelopen is, de avond is echt plotseling voorbij ineens.
en de dag erna ben je meestal down.

terwijl thuis voel k me de dag erna best uitgerust , heb echt zon gevoel va ik ga er weer tegen aan, je kunt heerlijk wegfloaten op closed eyed visuals.
mja ieder zn ding zal k maar zeggen he

lespaul

Experimenterende gebruiker
ik ben zelf een thuis gebruiker maar als ik uit ga dan heb ik echt super veel energie en ben heel makkelijk met mijn babbel.

maar als ik thuis gebruik zoals normaal ga ik lekker een beetje chille muziek luisteren en voel echt heerlijk van binnen.

en als er een meisje bij is dan heeft zij een probleem want echt ik word er dan echt super geil van!!!

maar mijn voorkeur gaat naar thuis gebruiken heerlijk op de bank chillen.

caatje

Badass junkie
Deranged zei:
Op een feest mis je de essentie.
BobG zei:
en thuis mis je de andere essentie.

het is maar net waar je van houdt! Ieder zijn ding. Ik liever thuis op het bankje met wat vrienden en vaak ook alleen, vind ik helemaal kick, gewoon je eigen ding kunnen doen, muziek luisteren welke ik wil en als ik tv wil kijken kan dat wil ik achter de pc kan dat wil ik buiten prullen kan dat.

Jeller

Badass junkie
ik vind thuis gebruiken echt nutteloos, je kan het wel eens doen, maar als je thuis al veel xtc moet nemen om ene deftiug avondje t ehebben vind ik je toch al hele roesafhankelijk.

xtc is sowieso mijn favoriete drug niet maar als je het doet, beter op feestjes.. je hebt minder dieep gesprekken enzo dat wel, maar je voelt je wel veel meer één met de muziek als je goed feest. en spacekonijn, waarom moet je uitdorgen? drink gewoon water en fris ipv alcohol en gene probleem

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Jeller zei:
ik vind thuis gebruiken echt nutteloos, je kan het wel eens doen, maar als je thuis al veel xtc moet nemen om ene deftiug avondje t ehebben vind ik je toch al hele roesafhankelijk.

xtc is sowieso mijn favoriete drug niet maar als je het doet, beter op feestjes.. je hebt minder dieep gesprekken enzo dat wel, maar je voelt je wel veel meer één met de muziek als je goed feest. en spacekonijn, waarom moet je uitdorgen? drink gewoon water en fris ipv alcohol en gene probleem

het is niet omdat je af en toe thuis gebruikt dat je roesafhankelijk word, je word sneller verslaafd door op feestjes te nemen dan thuis (mijn gedacht)
en op feestjes mdma/xtc nemen is zalig omdat je kan dansen en uit de bol gaan maar thuis met wat goeie maten mdma nemen doet ZEKER niet onder voor op een feestje
aan al diegene die dit zeggen zeg ik: doe het eens, een nachtje met wa maten op een kamer ofzo, weinig licht, leuke gesprekken,leuke muziek,sfeer alom....

Wortel

Bewuste gebruiker
Heb gister bij een maatje van me gezeten ook met een paar pillen zitten vreten is echt wel chill hoor.

caatje

Badass junkie
Jeller zei:

ik moet niet gebruiken voor een"deftig" avondje. Ik vind het gewoon fijn om thuis te gebruiken. Zowiezo doe ik mn eigen ding als ik thuis ben daar hoef ik geen x voor te hebben. Maar met x is het weer eens wat anders, dieper in de muziek, dieper in mn gedachtes, dieper in alles wat ik wil doen. En de gesprekken verlopen ook anders, dieper. Net alsof er een andere wereld is.

Bovenaan