Verschil in doseringen

Fool

Badass junkie
Beste allemaal, ik heb nu een aantal zegeltje thuis liggen en twijfel over mijn dosering voor een eerste keer. Zelf twijfel ik tussen 240 en 320 µg, ik neig eerder naar 240, maar zal ook een beetje afhangen van de setting.

Maar wat ik eigenlijk wil weten is: Hoe ervaren jullie bepaalde doseringen LSD (specifiek doseringen rond 240 en 320, maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar alles)? Ik heb wel een aantal tripreports doorgelezen, maar ben benieuwd naar jullie persoonlijke ervaringen. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn eerste keer was 70mics en dat was gewoon echt te weinig. Daarna heb ik 140mics (viewtopic.php?f=21&t=53961&hilit=+feniks) en 210mics (viewtopic.php?f=21&t=54404&hilit=+hemel) gedaan. Op beide doseringen heb ik mooie trips gehad.

Waarom zo'n haast en meteen voor een hoge dosering gaan? Ik raad je aan om als eerste keer niet meer dan 150mics te nemen en eens kennis te maken met LSD. Je kunt altijd later nog je grenzen gaan opzoeken. Hoewel ik verwacht dat je 240mics ook wel aan kunt, is dat toch echt een behoorlijke sterke dosering voor een eerste keer. Op 150mics heb al zeker een aardige trip en je leert een drug ook gewoon beter kennen als je het in verschillende dosage ranges probeert. Ik had op 140mics al een ego oplossing (niet afdwingbaar, want had het niet met 240mics) en behoorlijke visuals, dus het is niet dat er niks interessants kan gebeuren met zo'n dosis.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Met voldoende tripervaring kan 240 wel hoor. Ik vond het persoonlijk prettiger om lager te beginnen. Mijn eerste trip was 125ug, dat was lekker draaglijk maar toch duidelijk aanwezig.

Daarna 250ug gedaan en dat was toch al iets harder. Volgende keer ga ik voor 350ug denk ik :wink:

No rush, gewoon rustig opbouwen. Je kunt ook een zegeltje doorknippen en bijv eerst +-120ug nemen

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Met voldoende trip ervaring is 240 ook wel te doen inderdaad, maar waarom de haast en niet eerst lsd leren kennen?

Fool

Badass junkie
Thanks voor jullie reacties! :)

Waarom ik liever een redelijke dosis neem is omdat ik niet héél vaak de kans heb om een complete dag uit te trekken om een LSD-tripje te doen en het mij zonde lijkt om weer het gevoel te hebben dat het allemaal wel wat meer mag (iets wat ik de afgelopen paar trips op truffels ook gehad heb.). Enerzijds is het wat waard om de stof beter te leren kennen, anderzijds wil ik graag ook weer een keer flink trippen. :hearteyes:

SmartieAndMe zei:
No rush, gewoon rustig opbouwen. Je kunt ook een zegeltje doorknippen en bijv eerst +-120ug nemen
Ze zijn geen 240µg hoor, maar 160. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Waarom ik liever een redelijke dosis neem is omdat ik niet héél vaak de kans heb om een complete dag uit te trekken om een LSD-tripje te doen en het mij zonde lijkt om weer het gevoel te hebben dat het allemaal wel wat meer mag (iets wat ik de afgelopen paar trips op truffels ook gehad heb.). Enerzijds is het wat waard om de stof beter te leren kennen, anderzijds wil ik graag ook weer een keer flink trippen.
Ja dat snap ik wel heel goed hoor. Maar ik denk dat je met 160mics voor een eerste keer toch al best een aardige trip hebt. En wat betreft truffels, ik heb daar eigenlijk altijd mee gehad dat het wel meer kon (zelfs met 20 of 30 gram). Die dingen hebben echt nooit indruk op mij weten te maken. Paddo's of LSD daarentegen geven wel gewoon een goede trip. Maargoed uiteindelijk moet je natuurlijk zelf de afweging maken over de juiste dosis.

Zijn je zegels getest trouwens? Ik hoorde dat ze het helaas niet meer kwantificeren :cry:

Fool

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Ja dat snap ik wel heel goed hoor. Maar ik denk dat je met 160mics voor een eerste keer toch al best een aardige trip hebt. En wat betreft truffels, ik heb daar eigenlijk altijd mee gehad dat het wel meer kon (zelfs met 20 of 30 gram). Die dingen hebben echt nooit indruk op mij weten te maken. Paddo's of LSD daarentegen geven wel gewoon een goede trip. Maargoed uiteindelijk moet je natuurlijk zelf de afweging maken over de juiste dosis.
Ik heb ook best aardige trips op truffels gehad, maar gewoon wel vaak het gevoel gehad dat het allemaal wel wat meer mocht. :P Maar inderdaad, daarom vroeg ik ook een beetje naar jullie ervaringen naar verschillende doseringen, niet persé wat voor mij verstandig zou zijn. Ik denk dat ik wel een aardig beeld begin te vormen. :)

Zijn je zegels getest trouwens? Ik hoorde dat ze het helaas niet meer kwantificeren :cry:
Marquis gaf de indicatie dat het LSD moest zijn en ze zijn verkocht op darknet als 160 met bevestigende recenties. Iemand had een tijdje terug deze batch ook al geprobeerd, zal eventje vragen waar hij deze op schatte. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb met psychedelica eigenlijk altijd wel het gevoel dat het wel wat meer kan :P. Maar vind lsd wel een stuk bevredigender dan truffels haha.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Ik heb met psychedelica eigenlijk altijd wel het gevoel dat het wel wat meer kan :P. Maar vind lsd wel een stuk bevredigender dan truffels haha.
Herkenbaar , heb daardoor monster doses genomen na veel (50+?) trip ervaring.
OT
160 is prima minder als 125mics zou ik niet gaan eerste keer.
Bijnemen kan tot 2,5 uur na inname . Daarna bijnemen is trip verlengen en word het niet intenser , bij bijna iedereen werkt dat zo :)
Enjoy man!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja die doses die jij neemt Tijdloos, daar ben ik nog lang niet. Maar ga wel standaard elke keer omhoog eigenlijk, lekker je eigen grenzen op zoeken.

Maar inderdaad, onder de 125 zal het niet heel spannend zijn, daarboven vermaak je je wel Fool.

Fool

Badass junkie
Oke, 240µg was best een leuke trip. Morgen mag ik aan de 320 en ik zal dan wel even laten horen wat ik het verschil vond! :)

Fool

Badass junkie
Thanks, het was ook weer een vette trip! :hearteyes:

Mijn tripbuddy tripte op 240µg en ik op 320µg, op zijn studentenkamer met een mooi zonnetje die naar binnen scheen. Ik vond het effect wel een stuk sterker dan 240µg, voor mijn gevoel waren de visuele veranderen zeker 2x zo sterk aanwezig en mentaal ging ook aardig meer van de hak-op-de-tak dan bij 240µg. Ik merkte ook dat ik wel een klein beetje waziger was dan mijn tripbuddy(die wel wat minder tripervaring heeft).

In mijn mening waren beiden doseringen prima te handelen met de nodige tripervaring, 320 lijkt mij vooral meer mentale rompslomp waardoor je eerder in paniek zou kunnen raken en een eerste keer 320µg nemen was achteraf gezien ook niet erg verstandig geweest. Juist met dit opbouwen heb ik een beter beeld van wat je kunt verwachten met LSD. :)

cheiron

Bewuste gebruiker
Marquis gaf de indicatie dat het LSD moest zijn en ze zijn verkocht op darknet als 160 met bevestigende recenties. Iemand had een tijdje terug deze batch ook al geprobeerd, zal eventje vragen waar hij deze op schatte.

Een schatting van de sterkte is eigenlijk vrij waardeloos. LSD wordt eigenlijk altijd te hoog geschat :)
En de claim van de dealer is sowieso meestal te hoog. Levert hem meer geld op namelijk.

Claims als '320 microgram' neem ik daarom met een flinke korrel zout, zeker als je die dosering van een schatting is en het jouw eerste keer is dat je LSD gebruikt.

Als je bijvoorbeeld kijkt naargemiddelde testresultaten, dan zie dat bv begin jaren 70 van een sample van 2200 trips de gemiddelde dosis op 75 ug ligt. Heel zelden zie je een uitschieter naar boven tot 150 ug. Volgens de DEA ligt in 2003 de gemiddelde dosis tussen de 20-80 ug, met een gemiddelde van 50 ug. Dat gemiddeld daalt dus eerder dan dat het stijgt.

Als de claims die mensen online maken over de sterkte van hun zegels zouden kloppen, dan zou je eenzelfde range moeten teruglezen. De conclusie is dus dat de dosering vaak sterk overdreven is.

Ik denk dat mensen gewoon geen idee hebben hoe sterk LSD eigenlijk is. Deel je zegeltje maar eens in 8-en. als je daar nauwelijks iets van merkt, dan was je zegel zeker geen 240. Als je zegels echt 240 ug zijn, dan heb je met 1/8 nog steeds 30 ug binnen, wat eigenlijk net teveel is om normaal te kunnen functioneren.

Fool

Badass junkie
Nouja, ik claimde 160 op een zegel. Dit was ook niet door mij geschat, maar door iemand die van dezelfde batch zegels heeft en redelijk vaak LSD gebruikt heeft. :P

Maar eerlijk gezegd maakt me de effectieve dosering niet zoveel uit nu er niet meer gekwantificeerd kan worden. Normaal zou het handig zijn geweest ter referentie van een andere zegel, maar het dichtste wat nu nog in de buurt komt bij een testresultaat is de schatting van gebruikers vertrouwen die vaker meerdere doseringen hebben gebruikt, met als bijbehorend risico dat elke trip toch effectief anders is. :P

Daarnaast lijkt het me interessanter om even aan het Trimbos op te vragen wat voor gemiddelde doseringen LSD ze hier meten dan naar internationale statistieken te gaan kijken. Bij de meeste drugs leert de ervaring namelijk wel dat we in Nederland een relatief puur drugsmilieu hebben. Ik heb net eventjes gezocht maar kon het niet vinden. Misschien heeft SmartieAndMe hier nog ergens statistiekjes voor ons? :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Over het algemeen scoort Nederland altijd goed qua sterkte en puurheid van drugs, maar dacht dat LSD daar helaas de uitzondering op is. Heb alleen niet een bron om dit te bevestigen.

cheiron

Bewuste gebruiker
Fool zei:
Nouja, ik claimde 160 op een zegel. Dit was ook niet door mij geschat, maar door iemand die van dezelfde batch zegels heeft en redelijk vaak LSD gebruikt heeft. :P

Maar eerlijk gezegd maakt me de effectieve dosering niet zoveel uit nu er niet meer gekwantificeerd kan worden. Normaal zou het handig zijn geweest ter referentie van een andere zegel, maar het dichtste wat nu nog in de buurt komt bij een testresultaat is de schatting van gebruikers vertrouwen die vaker meerdere doseringen hebben gebruikt, met als bijbehorend risico dat elke trip toch effectief anders is. :P

Ja, zeker, het is natuurlijk handig om te weten "oh god die zijn sterk' of 'moaw, slappe boel' voordat je aan een zegel begint. Het nadeel van dat zo hoog inschatten van de dosering vind ik dat wel dat het andere mensen een vertekend beeld kan geven. Als ik op internet zeg dat 500 ug echt te gek is, en het was eigenlijk 150 ug, en iemand anders die zegels heeft die écht 150 ug zijn en er dan drie neemt, die kan van n koude kermis thuis komen, omdat het dan bizar veel sterker kan worden dan diegeen had verwacht.

Ik ken iemand die dezelfde zegels als ikzelf had; die waren echt vrij sterk (zo sterk dat ik met 1/8 zegel nog niet onder de threshold dosering van 15-20 ug kwam) dus deze zegels waren echt minstens 160 ug. Zij had er hier vijf van genomen; daar is ze zo'n 24 uur mee zoet geweest. Just saying....

Daarnaast lijkt het me interessanter om even aan het Trimbos op te vragen wat voor gemiddelde doseringen LSD ze hier meten dan naar internationale statistieken te gaan kijken.

Ja, zeker interessant als iemand dat kan opsnorren. Maar ik verwacht dat het niet heel veel zal schelen. Ik vermoed dat wij in Nederland niet zo gek veel LSD chemici hebben. Het voordeel van LSD is, dat als je eenmaal de chemie beheerst, en wat grondstoffen hebt, dat je met een halve kilo aan eindproduct (als t MDMA zou zijn, zou je daar zo'n 5000 pillen van maken. Niks absurds dus, als je een lab zou hebben) je daar een dikke 3 miljoen papertrips van 150 ug mee maakt. Bizar dus. Tel daarbij op dat LSD heel makkelijk per post verstuurd wordt (geurloos, niet traceerbaar door honden) dan vermoed ik dat veel LSD wereldwijd gedistribueerd wordt.

Maar goed, dat zijn allemaal maar aannames. Misschien heeft iemand hier echt harde cijfers :)

Fool

Badass junkie
cheiron zei:
Fool zei:

Ja, zeker, het is natuurlijk handig om te weten "oh god die zijn sterk' of 'moaw, slappe boel' voordat je aan een zegel begint. Het nadeel van dat zo hoog inschatten van de dosering vind ik dat wel dat het andere mensen een vertekend beeld kan geven. Als ik op internet zeg dat 500 ug echt te gek is, en het was eigenlijk 150 ug, en iemand anders die zegels heeft die écht 150 ug zijn en er dan drie neemt, die kan van n koude kermis thuis komen, omdat het dan bizar veel sterker kan worden dan diegeen had verwacht.

Ik ken iemand die dezelfde zegels als ikzelf had; die waren echt vrij sterk (zo sterk dat ik met 1/8 zegel nog niet onder de threshold dosering van 15-20 ug kwam) dus deze zegels waren echt minstens 160 ug. Zij had er hier vijf van genomen; daar is ze zo'n 24 uur mee zoet geweest. Just saying....
Tot op een zekere hoogte zou ik natuurlijk zelf ook wel kunnen kijken of een trip eerder bij 7 of bij 20 gram truffels in de buurt komt. Ook dan heb je geen mooie vergelijkingstabel, maar je zult het wel een beetje doorkrijgen of je niet toevallig de helft van de geadverteerde hoeveelheid erop hebt zitten.

Maar daarnaast is het geen hele slimme actie om zomaar 3 zegels van 150 naar binnen te gooien als je niet goed weet wat het met je doet. :P

Bobsacamano

Badass junkie
Re: Waarom doen jullie LSD ?

Persoonlijk denk ik dat nu we niet meer kunnen kwantificeren het beste zelf kunnen ondervinden. Koop wat zegels. Kijk hoe die bevalt en schaal je gevoel.

Dan koop je er een hele zooi van dezelfde zegel en dan heb je even een batch die je kan vertrouwen en waarvan jij kan inschatten hoeveel zegels je kan en wil nemen.

Zijn de zegels op dan koop je weer nieuwe en doe je hetzelfde truukje weer. Alleen jou ervaring kan je vertellen hoeveel iets ongeveer zal zijn.

cheiron

Bewuste gebruiker
Fool zei:
Maar daarnaast is het geen hele slimme actie om zomaar 3 zegels van 150 naar binnen te gooien als je niet goed weet wat het met je doet. :P
Nee, slim is anders :) Maar mensen doen wel vaker dingen die niet zo slim zijn...

bobsacamano zei:
Dan koop je er een hele zooi van dezelfde zegel en dan heb je even een batch die je kan vertrouwen en waarvan jij kan inschatten hoeveel zegels je kan en wil nemen.

Precies wat ik zelf doe. Maar de aanleiding was voor mij de 1e post:
Fool zei:
en twijfel over mijn dosering voor een eerste keer. Zelf twijfel ik tussen 240 en 320 µg

in mijn ogen is 240 ug erg veel voor n eerste keer. Maar voordat je het daarover eens of oneens kunt zijn, moet je wel weten wat je bedoelt met 240 ug. Mogelijk is wat Fool onder 240 verstaat, wat ik voor 100 ug hou. En om de verwarring compleet te maken, als iemand zegels heeft waarvan "geschat" worden dat ze 100ug bevatten, is dat wellicht weer veel te licht voor een 1e keer omdat er in werkelijkheid maar 35ug op zit...

Enige manier om dat zonder testen uit te vogelen is volgens mij de ondergrens opzoeken met halve, kwart en 1/8 zegels. Voor n 1/8 zegel hoef je ook geen hele dag uit te trekken, dat kan al het goed is ook als je naar school gaat of moet werken :)

Bobsacamano

Badass junkie
cheiron zei:
in mijn ogen is 240 ug erg veel voor n eerste keer. Maar voordat je het daarover eens of oneens kunt zijn, moet je wel weten wat je bedoelt met 240 ug. Mogelijk is wat Fool onder 240 verstaat, wat ik voor 100 ug hou. En om de verwarring compleet te maken, als iemand zegels heeft waarvan "geschat" worden dat ze 100ug bevatten, is dat wellicht weer veel te licht voor een 1e keer omdat er in werkelijkheid maar 35ug op zit...

Enige manier om dat zonder testen uit te vogelen is volgens mij de ondergrens opzoeken met halve, kwart en 1/8 zegels. Voor n 1/8 zegel hoef je ook geen hele dag uit te trekken, dat kan al het goed is ook als je naar school gaat of moet werken :)

Daarom heb ik mijn eerste trip op LSD anderhalve zegel gepakt zodat het niet tegenviel. Het kwam aardig bij de beschrijving van wat de dealer zei dat er op zat. Maar goed dat maak ik dus weer op uit het lezen vanr eports enzo gezien ik het zelf pas 1 keer gedaan heb.

Fool

Badass junkie
cheiron zei:
Misschien is het wel mogelijk, maar toch ga ik liever niet werken/studeren met LSD op. :P

240µg was ook voor mijn gevoel wel een leuke dosering, ja. Ik heb alleen niet zo heel veel gelegenheden om een goed moment uit te kiezen voor een lange trip en opzich kan ik het meestal ook wel waarderen als een trip nog net wat zwaarder wordt dan dat ik geplant had. :P

Fool

Badass junkie
Fool zei:
cheiron zei:
Misschien is het wel mogelijk, maar toch ga ik liever niet werken/studeren met LSD op. :P
In de vakantie kan ik wel een keer tijd vinden om een dag semi-kwijt te zijn. Wat voor effect zou ik moeten kunnen onderscheiden op 20 microgram, ten opzichte van een normale dag? :)

cheiron

Bewuste gebruiker
Ik houd het meestal eerst in mn mond, onder mn tong: sublinguaal. Dan komen de eerste effecten vrij snel. Dat doe ik bv onder de douche, om 7:30 ofzo.

Eerste wat ik merk is een soort versnelling van mn gedachten. Dat is de eerste 30 minuten al, daarna wordt t wat rustiger en kan ik t soms even vergeten. Na een uur zijn de effecten dan toch wel merkbaar: opener. Ik zie meer. Kijk meer. Soms komt er san een golf emotie mee omhoog: iets waar ik mee zit, wat me dwarszit. Als ik teveel had genomen dan moest ik daar soms echt even voor gaan zitten. Maar als ik goed zat, kon ik gewoon mn dingen doen en ondertussen observeren wat er gebeurt.

Ik word mentaal scherper. Problemen kan ik van 6 kanten bekijken, bijvoorbeeld als ik iets moet schrijven. Ik ben creatiever met werk. Vaak verander ik ineens routines. Ik ga bv ineens andere dingen eten (vaak gezonder), zo maakte ik graag groene smoothies enzo met LSD op. Ik praat makkelijker met mensen, voel ze beter aan. Heb vaak ook intensere gesprekken, omdat ik ineens iets zie/begrijp van iemand en daar dan makkelijker op inga.

Alledaagse dingen (bv fietsen) worden fijner. Oja, en ik heb veel energie. Drink nauwelijks koffie als ik LSD op heb.

Als je een dag semi-kwijt raakt, was je dosering te hoog. Als je n te gekke, productieve dag had, was ie precies goed :)

Heb t de laatste weken eigenlijk niet gedaan, maar als ik dit zo schrijf misschien wel leuk om weer ns te doen komende dagen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Wat voor effect zou ik moeten kunnen onderscheiden op 20 milligram, ten opzichte van een normale dag?
Met 20mg zul je alles behalve een normale dag ervaren :P, dan ben je dagen aan het trippen :tearsofjoy:

Fool

Badass junkie
cheiron zei:
Ik houd het meestal eerst in mn mond, onder mn tong: sublinguaal. Dan komen de eerste effecten vrij snel. Dat doe ik bv onder de douche, om 7:30 ofzo.

Eerste wat ik merk is een soort versnelling van mn gedachten. Dat is de eerste 30 minuten al, daarna wordt t wat rustiger en kan ik t soms even vergeten. Na een uur zijn de effecten dan toch wel merkbaar: opener. Ik zie meer. Kijk meer. Soms komt er san een golf emotie mee omhoog: iets waar ik mee zit, wat me dwarszit. Als ik teveel had genomen dan moest ik daar soms echt even voor gaan zitten. Maar als ik goed zat, kon ik gewoon mn dingen doen en ondertussen observeren wat er gebeurt.

Ik word mentaal scherper. Problemen kan ik van 6 kanten bekijken, bijvoorbeeld als ik iets moet schrijven. Ik ben creatiever met werk. Vaak verander ik ineens routines. Ik ga bv ineens andere dingen eten (vaak gezonder), zo maakte ik graag groene smoothies enzo met LSD op. Ik praat makkelijker met mensen, voel ze beter aan. Heb vaak ook intensere gesprekken, omdat ik ineens iets zie/begrijp van iemand en daar dan makkelijker op inga.

Alledaagse dingen (bv fietsen) worden fijner. Oja, en ik heb veel energie. Drink nauwelijks koffie als ik LSD op heb.

Als je een dag semi-kwijt raakt, was je dosering te hoog. Als je n te gekke, productieve dag had, was ie precies goed :)

Heb t de laatste weken eigenlijk niet gedaan, maar als ik dit zo schrijf misschien wel leuk om weer ns te doen komende dagen.
Interessant, thanks. :) En als ik een dag semi-kwijt raak heb ik misschien wel iets te veel genomen, maar dat risico loop ik dus liever niet op een normale dag. :P

Merk je iets van tolerantie-toename als je dit doet?

Psychedelibee zei:
Fool zei:
Wat voor effect zou ik moeten kunnen onderscheiden op 20 milligram, ten opzichte van een normale dag?
Met 20mg zul je alles behalve een normale dag ervaren :P, dan ben je dagen aan het trippen :tearsofjoy:
Citaten aanpassen kunnen we allemaal, slechte grap. :rolleyes:

cheiron

Bewuste gebruiker
Fool zei:
Interessant, thanks. :) En als ik een dag semi-kwijt raak heb ik misschien wel iets te veel genomen, maar dat risico loop ik dus liever niet op een normale dag. :P

Merk je iets van tolerantie-toename als je dit doet?

graag gedaan :) het is eigenlijk gek dat het zo weinig bekend is, het was voor mij echt wel een eyeopener dat je het zo óók kunt gebruiken.

En je hebt gelijk, als je gaat het testen is er natuurlijk t risico dat je iets teveel neemt om normaal voor de dag te komen. Een weekenddag is dan inderdaad slimmer. Maar ik bedoel vooral, dat je geen dag hoeft 'leeg te ruimen' zoals ik normaal zou doen met hoge doseringen: telefoon op stil, niemand aan de deur, etc. Je kunt best de stad in ofzo, of een boodschap doen, of veilig op de fiets.

Tolerantie: ik heb het protocol van Fadiman een tijdje gevolgd: 1 dag microdoseren, 2 dagen niks, gedurende 30 dagen. Ik hield dan elke dag notities bij. Het interessante is dan dat alle dagen wel een keer langskomen: maandag, donderdag, zondag, woensdag etc etc. Daardoor weet je dan ook wel de dosering te vinden waarop je gewoon nét die verbetering van je dag hebt, zonder de nadelen van niet meer 'normaal' kunnen functioneren. Maar na verloop van tijd ging ik daar toch wel lichte tolerantie van merken. Het kost dan een week om helemaal terug naar baseline te komen. Ook wel eens 1 dag ertussen gehad, dat ging op zich ook. Maar het effect wordt gewoon minder diep

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Psychedelibee zei:
Fool zei:
Citaten aanpassen kunnen we allemaal, slechte grap. :rolleyes:
Huh waar komt dit nou weer vandaan? Ik heb je citaat niet aangepast, jij wel je bericht 2 minuten na de mijne :rolleyes:.

Fool

Badass junkie
cheiron zei:
niemand aan de deur
Om de één of andere reden faalt dit bij mij veel te vaak. :confused:

Maargoed, thanks voor de info! :)

Psychedelibee zei:
Huh waar komt dit nou weer vandaan? Ik heb je citaat niet aangepast, jij wel je bericht 2 minuten na de mijne :rolleyes:.
Mijn naam is haas. :grin:

Bobsacamano

Badass junkie
Ik ben wel echt om ik ga het proberen binnenkort met 1/8 zegel van 150 MICROgram :P ben heel benieuwd.

cheiron zei:

Bovenaan