Verschil werking kristallen en pillen (?)

NexxtGen

Belezen gebruiker
Hallo beste lezers en lezeressen! :) ................ :flushed:

ik weet niet of dit topic vreemd is of niet, maar goed:
ik ga morgen kristallen proberen voor de eerste keer en alhowel MDMA en pillen toch eigenlijk hetzelfde is vraag ik me toch een paar dingen af:

- Je moet het dus gewoon slikken dmv je vinger erin douwen en dan aflikken (of bommetje maken, maar dat ga ik niet doen), maar hoeveel mg MDMA heb je dan ongeveer aan je vinger?

- Nog goede tips om het in een uitgaansgelegenheid te gebruiken?

- Slaat het hetzelfde in als een pil dmw qua hevigheid en qua tijdsduur?

- Ook domme vragen dus ook deze: werkt het wel even lang als normale pillen? (zal wel :P)

Leef je lekker uit op de antwoorden, want hoe uitgebrieider hoe beter :mrgreen:

Alvast bedankt lieve drugsgebruikertjes :grin:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ja als het goed is zijn je pillen hetzelfde als mdma poeder,maar dat kun je het beste testen om dat zeker te weten.
Ik zou beginnen met een sleutelpuntje in een laagje cola en dan wacht je af hoe sterk het is,en dan kun je later altijd nog bijpakken.
vinger aflikken vind ik nog ranziger,dus beter gooie je een punt in de cola ofzo.

Telefoon

Wijs gebruiker
ik deel de gram in 4e
en pak een 4e in mijn glas.

maar dat kan je natuurlijk ook anders doen :)

in 8 delen of 6

succes

Play_bunny

Wijs gebruiker
Je merkt wel verschil tussen poeder en pillen. Poeder slaat sneller en heftiger in (althans dat heftigere was mijn ervaring :) ).

Toen ik poeder had, heb ik het in water gedaan, schijnt beter te zijn dan cola of iets dergelijks. (geen suikers). Pas wel op voor de smaak, het is echt zo vies. Zeker als je in een uitgaansgelegenheid ben, probeer een pokerface te houden.

De werkingsduur is wel ongeveer evenlang.

Het voordeel is dat je je toch wat minder chemisch voelt van binnen. Ook de volgende dag ben je toch iets fitter dan met pillen, over het algemeen.

Telefoon

Wijs gebruiker
je kan ook van je kristallen een "bommetje"maken en die gewoon naar binnen gooien in de kroeg/ fest / ergens :wave:

Bovenaan