Verschillende drugs mee naar Spanje

Tool

Experimenterende gebruiker
Van de zomer ga ik in een huurauto met 3 vrienden richting Spanje, we passeren (uiteraard) Belgie en Frankrijk, en waarschijnlijk gaan we ook nog naar Italie.

We zijn van plan om kleine hoeveelheden (gebruikshoeveelheden) XTC, paddo's en wiet mee te nemen. Paddo's voor op een prachtige plek, XTC voor op een feestje en wiet mag er natuurlijk altijd bij zijn.

Dat dit niet 100% veilig is weet ik natuurlijk ook, maar heeft iemand hier ervaring mee? Hoe zijn de controles binnen de EU? En wordt een auto met 4 jongens van rond de 20 uit Nederland altijd aangehouden? En wat ALS er zoiets wordt gevonden als 10 pillen, een paar porties paddo's of een paar gram wiet?

Bedankt!

Tufnut

Badass junkie
Tool zei:
En wat ALS er zoiets wordt gevonden als 10 pillen, een paar porties paddo's of een paar gram wiet?

Dan heb je spijt...
Geniet lekker in Nederland van je drugs en in het buitenland van je vakantie.

Bontkikker

Experimenterende gebruiker
Ik zou je het heel erg af willen raden. De buitenlandse gevangenissen binnen en buiten Europa zitten vol met Nederlanders die dachten dat een joinje wel kon, dat een paar pillen wel getolereerd werden en dat wiet tenslotte toch maar een softdrug was.
Ook in landen die onderscheid maken tussen gebruiker en handelaar hangt het helemaal af van de interpretatie van de politieman die je betrapt af, of je een gebruiker of een handelaar bent. Voorarresten duren vaak maanden lang en soms wel meer dan een jaar en Spaanse gevangenissen zijn niet zó erg als je vermoedt, maar nog veel erger.

Met drugs op vakantie naar het buitenland gaan is gewoon oerstom :wave: .

Alleen de alcoholdrug is overal legaal te gebruiken.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Drugs honden zijn over het algemeen niet getraind op paddo's of bv r.c'.s,..
Dus laat die wiet en pillen lekker thuis en neem bv methylone of 2-cb mee..
Wiet(of in spanje meestal hasj) is er daar genoeg te koop.., (die negers die zonnenbrillen en dvd's verkopen op het strand verkopen vaak ook hasj) :grin:

Bovenaan