Verschillende wiet & effecten

Dreuge

Badass junkie
ik merk eigenlijk nooit echt verschil? ligt volgens mij meer aan de setting enzo.. maarja op dit gebied ben ik echt een barbaar want die lekkere smaak waar veel mensen het over hebben vind ik ook niet zo bijzonder :P

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Eerlijk gezegd merk ik weinig verschil tussen wietsoorten, ik wordt gewoon stoned, van de ene meer dan de andere.

Dreuge

Badass junkie
Damien0124 zei:
Eerlijk gezegd merk ik weinig verschil tussen wietsoorten, ik wordt gewoon stoned, van de ene meer dan de andere.

Ik ook. Sowieos rook ik te vaak verschillende soorten wiet om echt een verschil te herkennen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Damien0124 zei:

Ik merk heel duidelijk de verschillen.

Maar om nou een lijst te maken met welke wiet ik weleens gerookt heb, en wat de effecten daarvan waren....

Waarschijnlijk heeft niemand tijd om 3 pagina's met wietsoorten en daarbij mij PERSOONLIJKE ervaring te lezen. In het typen heb ik iig. geen zin:P

Ook heeft niet alleen de soort wiet te maken met de effecten, er zijn een hoop andere factoren die de kwaliteit en effect van je wiet beinvloeden.

- Kweekomstandigheden. ( welke lamp/hoeveelheid zon, welk medium, welke voeding enz.)
- Droogomstandigheden. ( geknipt of ongeknipt drogen, geforceerd of lekker lang laten curen)
- Oogstijd. ( hoe eerder wiet geoogst word, hoe higher deze zal zijn. Hoe later hoe meer stoned.)

En de belangrijkste: Rook je het met tabak of niet.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Dreuge zei:
Damien0124 zei:

Ik ook. Sowieos rook ik te vaak verschillende soorten wiet om echt een verschil te herkennen.

Ik rook vaak Question, verkopen bij mijn stamshop en je weet nooit wat het is, dus altijd wat anders.
Natuurlijk is er wel wat verschil in gevoel, maar dat vind ik verwaarloosbaar.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
Ik rook wiet en ik word stoned :sunglasses:

Ik rook bewust verschillende soorten wiet, en kan zo mijn stonedheid sturen naar mijn behoefte.
Vind ik persoonlijk veel relaxter..

Wil je high worden of stoned, een hoge bodyload of niet, wel of geen ''buzz'' enz.
Heb inmiddels een verzameling aangelegd met de door mij gerookte wietjes.
Zo heb ik een ruime keus wanneer het aanbod in de shop niet voldoet aan mijn wensen.

Bovenaan