Ik heb ook nooit een volwaardige salviatrip gehad, wel al een stuk of 4-5 keer gedaan. eerst 5x daarna 10x toen 20x en vorige week voor het eerst 40x. Met het 20x extract had ik voor het eerst dat het effect (behalve de lachkick en dat prikkelende gevoel) duidelijk werd. Ik kon moeilijk dingen onderscheiden, dus als ik naar iemand keek die op de bank zat, had ik het gevoel dat de bank en de kleding waar de persoon 'in' zat, uit 1 geheel bestonden. En ook dat verhoudingen van objecten niet kloppen. Zo kan je het gevoel hebben dat in een kleine kamer, iets is dat zo groot is dat er op de aarde geeneens ruimte voor zou zijn. De laatste keer (40x) was het intenst, wat ik net omschreef, merkte ik dit keer het duidelijkt. En elke keer gebeurde er iets, waardoor het in het kwadraat raarder werdt, en moeilijker uit te leggen. MAAR het duurt elke keer maar iets van 2 minuten

terwijl er wordt gezegd dat het effect 15min. ongeveer aanhoudt. Op youtube filmpjes zie je ook altijd mensen volledig uit hun plaat gaan, wat ook meestal behoorlijk lang aanhoudt.
Moet je voor dit lange effect het gewoon vaker hebben gedaan? of is het iets anders. Het kutte is dat het zo duur is, in verhouding met hoe kort de trip duurt