Verslaafd aan 3mmc Miauw

Zo bedoelde ik het niet te zeggen, maar in mijn geval waren de hartkloppingen na 2 maand clean haast niet verminderd.
Dit betekent niet dat dat voor een ander ook geld, 't is puur wat ik ervaar.

Op korte termijn is mijn hartslag rustiger wanneer ik wel gebruik. Als ik iets van een dag stop dan wordt het erger.
Vreselijk... Helpt niet echt bij het stoppen. Heb het met speed wel als het uitwerkt maar dat is vaak na een nacht slapen weer voorbij.

Eng spul dat 3MMC. Is dat ook een reden dat je weer begint uiteindelijk, omdat je vreest voor je hart?

Vreselijk... Helpt niet echt bij het stoppen. Heb het met speed wel als het uitwerkt maar dat is vaak na een nacht slapen weer voorbij.

Eng spul dat 3MMC. Is dat ook een reden dat je weer begint uiteindelijk, omdat je vreest voor je hart?
Nee, de reden dat ik weer begon was omdat ik het serotonine of in ieder geval het 'geluk' stelsel in mijn hersenen heb verkracht.
Ik ging mij mentaal met de dag slechter voelen toen ik clean was tot ik uiteindelijk zelfmoord gedachtes kreeg. Toen koos ik toch maar voor de drugs.

De hoop is niet verloren, ik ben vanmorgen eerlijk geweest tegen mijn begeleider van Tactus over mijn gebruik en dat het herstel te lang duurt voor mij om te doorstaan.
Volgende week vrijdag gaan we kijken of medicijnen een optie zijn en nieuwe plannen opstellen.

Hey net wakker het gaat opzich prima alleen last van mn spieren en super moe
Naar mijn ervaring is het het prettigst om actief te blijven. Ik kon m'n bed niet uitkomen maar verplichte me om in ieder geval iets te eten, stukje fruit oid en daarna een rondje te lopen. Of je daarna weer in bed eindigt geeft niet veel, zolang je routine maakt van dat rondje lopen.
Naast dat je hier meer energie aan over houd haal je jezelf even uit de omgeving waar je je veel bevind en geef je zo je gedachten ook wat vrijheid.
Iedereen is anders natuurlijk, maar ik had dit echt nodig omdat ik altijd in bed het meeste bleef hangen in een neerwaartse spiraal van negatieve gedachten.

Probeer, als het lukt, tijdens zo'n blokje om goed te kijken naar je omgeving. Even diep in en uit ademen en je zintuigen afgaan. Wat zie ik, wat hoor ik, wat ruik ik en wat voel ik hierbij.
Of dit voor je werkt weet ik niet, maar mij hielp het wel destijds.

Oja, omdat ik veel te weinig at maar wel van eten hield liep ik altijd even langs het tankstation met verse broodjes hier.
'N broodje kip kerrie was voor mij weer iets om naar uit te kijken met de lunch, zo was de dag wat draaglijker en tussen die wandeling en lunch in was gebruiken geen optie omdat ik dan mijn broodje niet meer zou eten.
Kleine commitments I guess.

Laatst bewerkt:
Naar mijn ervaring is het het prettigst om actief te blijven. Ik kon m'n bed niet uitkomen maar verplichte me om in ieder geval iets te eten, stukje fruit oid en daarna een rondje te lopen. Of je daarna weer in bed eindigt geeft niet veel, zolang je routine maakt van dat rondje lopen.
Naast dat je hier meer energie aan over houd haal je jezelf even uit de omgeving waar je je veel bevind en geef je zo je gedachten ook wat vrijheid.
Iedereen is anders natuurlijk, maar ik had dit echt nodig omdat ik altijd in bed het meeste bleef hangen in een neerwaartse spiraal van negatieve gedachten.

Probeer, als het lukt, tijdens zo'n blokje om goed te kijken naar je omgeving. Even diep in en uit ademen en je zintuigen afgaan. Wat zie ik, wat hoor ik, wat ruik ik en wat voel ik hierbij.
Of dit voor je werkt weet ik niet, maar mij hielp het wel destijds.

Oja, omdat ik veel te weinig at maar wel van eten hield liep ik altijd even langs het tankstation met verse broodjes hier.
'N broodje kip kerrie was voor mij weer iets om naar uit te kijken met de lunch, zo was de dag wat draaglijker en tussen die wandeling en lunch in was gebruiken geen optie omdat ik dan mijn broodje niet meer zou eten.
Kleine commitments I guess.
Ben nu eindelijk wat actiefer ben ook meer me vriendin voel me niet meer zo moe

Heftig topic toch wel , dapper dat je je verhaal doet hier en je bent echt goed bezig! Ga zo door !! U can do it!

ook wel even lobbi naar alle lieve mensen die hier steun en info bieden, wat een toppers!

Ik gebruik al iets van een half jaar bijna een gram per dag. Hartslag van 160 in rust is me zeker niet onbekend, loop er halve dagen mee.
Voor wat het waard is, als je nu stopt neemt de hartslag nog af. Als je doorgaat blijven hartkloppingen ook aanhouden. Ik had na ongeveer 2 maand clean nog steeds halve dagen last van druk op de borst en hartkloppingen.
Godsamme... Kun je niet switchen naar aderall of desnoods speed? Dat is beter dan zo’n vaatvernauwende serotonine moordenaar.

Godsamme... Kun je niet switchen naar aderall of desnoods speed? Dat is beter dan zo’n vaatvernauwende serotonine moordenaar.
Zou je dat aanraden? Ik doe eigenlijk nooit speed en adderall heb ik geen ervaring mee maar ik denk dat substitueren in mijn geval niet verkeerd is.

Zou je dat aanraden? Ik doe eigenlijk nooit speed en adderall heb ik geen ervaring mee maar ik denk dat substitueren in mijn geval niet verkeerd is.
Ik raad je aan om de verslavingszorg in te gaan en er alles aan te doen om te stoppen. Maar dagelijks aderall is wel ‘gezonder’ dan dagelijks 3MMC. Je moet in elk geval af van dat spul.

Wat ik nu wel er ookbij heb gekregen is een infectie in mn tong kom ik net achter morgen maar eens naar de dokter
JA! GVD! dat heb ik nu ook altijd, pijnlijke puntje voor aan je tond en soms ook aan de zijkant. Join Da Club. En soort van aftje

Laatst bewerkt:
Ik gebruik 3 gram perweek doe 2dagen met 1 gram ik gebruik sind 2 weken elkedag en wat zijn de gevolgen van vernauwing kan

Haai ik heb dit account aangemaakt omdat ik met problemen zit ik ben verslaafd geraakt aan 3mmc ik gebruik het nu elkedag en wil graag stoppen en heb last van koude handen en voeten bloedvernauwing? Iemand die tips heeft om te stoppen en is t gevaarlijk als je blijft nemen met vernauwing? Sorry mijn Nederlands is niet heel goed groetjes
Heel veel sterkte

Terug
Bovenaan