Hallo ik ben nieuw op dit forum en wil mn verhaal graag kwijt. Ik ben een vrouw van 29 en zit vanaf mijn jeugd al niet lekker in mn vel. Heb ook veel narigheid gehad in mn verdere leven maar daar zal ik nu niet over uitweiden. Ik loop vanaf mijn 18e bij n psych.omdat ik zware hyperventilatie aanvallen had kreeg ik antidepressiva. 4 jaar later kreeg ik antipsichotica erbij ik had last van doodsangsten en wanen. Nu ben ik zoveel jaar vertder en kreeg toen dormicum vd psych. Ik kon. Toen slecht slapen. Toen ik de eerste dormicum nam voelde ik me zo gelukzaligm het liep uit op dat ik een paar mnd verder wel 6 pillen van 7,5 mg op een avond nam. En nog kon ik niet slapen! Toen begon ik naar andere middelen te zoeken. Via inet heb ik heel wat bij elkaar gescharreldm oxazepam, valium, temazepam, flunitrazepam en methadon omdat me in eenm lekkere roes brachtm het probleem is nu, ik kan niet meer zonder. Ik heb alle in huis vh bovenstaandem ik moet elke avomd wel iets nemen om me lekker ontspannen te voelen zodat ik ook kan slapen. Ik wil er niet helemaal vanaf maar bv dat ik alleen ih weekend neem. Heeft iemand advies?