Verslaafd aan de zooi

kimberly17

Experimenterende gebruiker
Ik zit er een beetje doorheen.. '-_-
Ik ben het zat met al die drugs, ik ben nou langer dan 6 maanden geen dag clean geweest.
Zowieso iedere dag 3 joints, en in 't weekend harddrugs pep of sos meestal en soms een xtc pil, ook combineer ik het allemaal met veel alcohol, en ik kan speed nog wel is mengen met XTC of sos.
Het probleem is dat ik me geen weekend meer voor kan stellen zonder drugs, drugs maakt gewoon een heel groot deel van me leven uit. Ik denk iedere dag aan die zooi, en droom er regelmatig over, ik ben thuis bij me ouders ook gewoon onder invloed.
Maar ik word steeds lelijker, mensen zien me alleen met grote doppen.

Ik weet dat ik verslaafd ben [ ik heb nl nog niet eens een keer geprobeerd te stoppen ]
Maar ik ben niet verslaafd aan 1 bepaalde drug, maar aan al de stimulerenden druggies.

Wat moet ik doen ? Ik ga nog liever dood dan dat ik me moeder moet vertellen dat ik gewoon nog steeds aan de drugs zit.

Opa

Bewuste gebruiker
Regelmatig overdreven drugsgebruik op jonge(re) leeftijd betekend meestal niet veel goeds op latere leeftijd, dus blijf in ieder geval een beetje aan je toekomst denken!!!
Drugs zijn genots-, en geen levensmiddellen!!
Ik begrijp dat je nog thuis woont en je eigenlijk geen ander doel meer in je leven hebt dan scoren...
Misschien zit de oorzaak daarvan wat dieper??? 9 van de 10 verslaafden gebruiken drugs om te vluchten voor de realitieit van het dagelijkse leven...
Praat er eens over met een nuchtere vriend(in) die je goed vertrouwd, en anders je huisarts, vertrouwensarts of iemand anders met medische geheimhoudingsplicht..
Hou eens voor jezelf bij wat je precies gebruikt, en hoeveel je daaraan kwijt bent!

Heel veel succes!!!

Arenshi

Bewuste gebruiker
Ik raad je aan om stilletjes aan af te bouwen tot je op je gewenste niveau komt, als je helemaal wilt stoppen zou ik inderdaad raad vragen aan een vertrouwenspersoon of huisarts. Er is ook altijd een anonieme drugslijn die je kan proberen. Good luck !
:wave:

Carlitos

Badass junkie
Is dit de kimberly wie ooit is poste dat pep niks voor haar was ?
En het uiteindelijk toch 'haar' drug bleek te zijn.
Of zit ik mis..

Arenshi

Bewuste gebruiker
Carlitos zei:
Is dit de kimberly wie ooit is poste dat pep niks voor haar was ?
En het uiteindelijk toch 'haar' drug bleek te zijn.
Of zit ik mis..
Hint : je kan kijken naar haar posts door op haar naam te clicken :grin:

Bovenaan