Het is alweer even een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. Welnu, ik ben nog steeds verslaafd aan Oxycodon en ben sinds vorig jaar september ingeschreven voor een afkickkliniek, waarschijnlijk ben ik begin augustus aan de beurt. Nu is het zo dat ik best wel veel Oxycodon inneem, momenteel zit ik op 160mg per dag, 4x 40mg per keer kortwerkend. Ik wil proberen, voordat ik wordt opgenomen, zoveel mogelijk van dit spul te minderen en dit wil ik dan doen met Kratom. Alleen weet ik niet wat ik moet kopen en hoe en hoeveel dan te gebruiken. Zo had ik wel ergens gelezen dat de Red-Bali Kratom hiervoor het geschikst is. Wie kan mij tips en advies geven waar ik dit het beste kan kopen, hoe dit precies te gebruiken en hoeveel ik dan per keer en per dag. Ik wil namelijk proberen minimaal 100mg er vanaf te krijgen zodat ik met maar 50-60mg de detox in ga en het afkicken onder begeleiding meer succes zal kunnen hebben. Natuurlijk hoor ik dan sommige zeggen waarom ik dan Kratom niet gebruik totdat ik helemaal van de Oxy af ben. Dat komt omdat ik net dat laatste stukje de kracht en discipline niet heb om het alleen te doen. Ik heb mij vrijwillig gemeld bij de kliniek omdat ik voor mijzelf dit beter vind.
Dus wie kan mij helpen? Alle hulp wordt ZEER GEWAARDEERD!!
ps. Indien dit draadje verkeerd staat dan mijn excuses, graag dan deze verplaatsen naar het juiste onderdeel. ThnQ!
Dus wie kan mij helpen? Alle hulp wordt ZEER GEWAARDEERD!!
ps. Indien dit draadje verkeerd staat dan mijn excuses, graag dan deze verplaatsen naar het juiste onderdeel. ThnQ!