verslaafd aan red bull

Eckster C

Bewuste gebruiker
kben vrees ik verslaafd aan redbull aan het geraken drinke er zo 4 tal op een avond als ik uitga is dit wel gezond /ongezond?? is het iets waar ik me zorgen over zou moeten maken? sorry als dit zielig overkomt

Wacky

Badass junkie
Ik denk net zo slecht als elke dag 10 bakken koffie en een zak zoete snoepjes. :)

Ik zie dat je aardig wat drugs geprobeerd hebt, die zijn bij herhaaldelijk gebruik natuurlijk allemaal vele malen schadelijker.
Red bull past echter niet in het dieet van iemand die echt gezond probeert te leven met elke dag groente en fruit, bruine boterhammen ipv witte, en natuurlijk geen fastfood.

Dat is niet per se in strijd met het proberen van al die andere harddrugs, er zijn mensen die drugs proberen uit nieuwschierigheid en daarnaast gezond leven. Er zijn ook mensen die heel gezond leven zodat ze de harddrugs in het weekend beter aankunnen. Ook dan passen 4 blikken red bull niet in je dieet.

Als je zou vragen of het een probleem is dat je elke dag naar mac donalds gaat zou ongeveer hetzelfde zijn imo.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
mijn vader is vrachtwagenchauffeur en hij is wel zwaar verslaafd aan red bull, hij drinkt zelfs geen golden power ofzo maar alleen redbull en per dag soms wel6,7 blikjes hij is 52 jaar en hij leeft nog steeds dus het zal niet zo schadelijk zijn als mensen dat denken

Delirium

Badass junkie
Kerel, zes, zeven blikjes kan echt niet goed zijn voor je lever en je nieren.

Bovendien, er zijn zat mensen die al decennia lang roken, en die nog leven, maar dat wil ook niet zeggen dat het daarom "niet zo schadelijk zou zijn".

Telefoon

Wijs gebruiker
er zit een hele goede in lutjebroek..

goede ervaringen mee hebben mij oo van mijn Bullshit verslaving afgeholpen ..

maar Redbull is natuurlijk moelijker

succes :hearteyes:

Hype

Bewuste gebruiker
zoveel caffeine en al die andere troep gebruiken is natuurlijk niet echt gezond, om nog maar niet te spreken over het suiker etc. Ik zou gewoon proberen iets minder van die troep te gaan drinken en iets meer slapen. (eerst minder red bull Dan slapen :P)

Cliffo333

Newbie
Hehe, Je overleeft het wel :)
ik heb een half jaar lang ongeveer 15 blikjes per dag gedronken plus nog koffie en als het ff kon nog wat pep of xtc ook xD Om nog maar te zwijgen over de weekenden xD En ik leef nog :)
Maar toen ik ermee kapte *met alles, ook met de xtc en pep, Jah me ouders kwamen erachter en waren niet zo blij :P * toen heb ik wel een hele week geslape, Met pauzes van een uur ofzo, Waarin ik dan ff at om dan weer verder te slapen :P
Ik was egt helemaal kapot xD
Maja als je denkt dat je verslaafd ben probeer maar een weekje zonder :wink:
En owjah, Mocht je verslaafd zijn, En besluite om ermee te kappen, Raak dan ook nooit meer zon blikje aan (A) want ik zit nu ook al weer aan de 6 blikjes per dag :flushed:

Psilo

Bewuste gebruiker
Caffeine is lekker boeiend..... Een goede kop koffie bevat net zoveel als een blikje redbull.
Niks 3-4x zoveel caffeine als een kop koffie. (wanneer gaat deze mythe nu eens uit de wereld??)

Caffeine is mijnsinziens één van de veiligste drugs die er bestaan.
Daarom is er waarschijnlijk ook niet zoveel aan....

Oh ja...check dit even...

http://wilstar.com/caffeine.htm

Vooral onderaan, daar staat de koffie.

Bovenaan