Verslaafd en clean.

groggle

Newbie
Dag allemaal,

Ik zal me eerst eens voorstellen hier zodat jullie een beetje een beeld hebben van wie ik ben en wat ik doe.

Ik ben een jongen van 27, vader van een dochtertje alicya van 5 en een zoontje yason van 3.
De partner van susanne, mijn redder.
Mijn redder zeg ik, ik weet dat ik het afkicken uiteindelijk zelf heb gedaan maardat was nooit gelukt zonder dat zij mij het laatste duw(tje) heeft gegeven.
Op 3juni 2014 zat ik nietsvermoedend mijn sigaretje te roken in de tuin om 04:00, moest werken om half 5.
Draai me om en en wil naar binnen toe, staat mijn huis vol met mensen, jimmy geduld en mijn dierbaren, vrienden en familie.
Jullie kennen het vast wel van het programma verslaafd. (geen cameras voor mij) :P

De volgende dag zat ik in een kliniek in zuidafrika voor 3 maanden.....
Ik ben inmiddels 4 maanden thuis en heb nu 7 maanden cleantijd, ik kan weer voelen en genieten. hoe moeilijk soms ook.

Het leven in verslaving doet pijn, maar het leven zonder actieve verslaving ook.
We hebben allemaal de keus voor welke pijn we gaan, ik wil nooit maar dan ook nooit meer terug naar de verslaving toe en zal hier de rest van mijn leven tegen moeten vechten.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik waar ik kan mijn steentje bij wil dragen aan het helpen van mensen. leren leven met de ziekte verslaving en clean blijven!
Ik heb mijn leven terug en wens iedereen dat toe!

Mocht er iemand zijn die vragen heeft, spreek me gewoon aan, ik sta altijd klaar voor jullie!

groetjes, Jarenko

groggle

Newbie
sorry, niet geheel onbelangrijk uiteraard.
Mijn hoofdverslaving was alcohol.
Maar gebruikte ook geregeld cocaine, speed, xtc, gamen en sex zijn ook obsessief geweest.

Ik weet dat ik niets van de drugs of alcohol ooit meer zal kunnen gebruiken, hoe moeilijk dat ook is.
Geen partys meer en geen sociaal drankje meer doen.
Maar ach, dat is het me wel waard als ik nu zie wat ik er allemaal voor terug heb gekregen.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Ik zou graag eens met je willen praten. Ergens op de chat ofzo. Heb wel een en andere vragen voor jouw.
Hoe was het in de kliniek?
Vooral ook hoe je het volgehouden hebt om niet te gebruiken.
En had je ook last van psychische klachten?

Je mag me wel mailen. als je dat goed vindt? [email protected] Voor de admin, het is een speciaal aangemaakt mailadres. Dus kan verder weinig kwaad. :)

Bovenaan