verslaafd of niet

winnie

Newbie
gister ben ik er achter gekomen dat mijn vriend coke gebruikt.
we maakte er wel eens geintjes over maar dit had ik nooit gedacht.
ik zag iets en maakte de opmerking als je snuift moet je wel zorgen dat niemand het ziet. zijn tegen reactie was van dat kan niet je ziet niks.
onbewust gaf hij toen toe dat hij gebruikte alleen vatte ik hem niet.
naderhand zei ik hem dat ik van hem hield en zei hij zelfs ondanks wat je net te weten bent gekomen. die euro viel toen ineens heel hard.
ik schrok onwijs en ben weg gelopen. hij durfde het mij niet te vertellen omdat mijn ex het ook gebruikte en mij mishandelde. ik was zo kwaad op hem maar toch hou ik nog super veel van hem. we hebben er wel overgesproken en ik heb hem gezegd te stoppen. hij heeft mij dat beloofd omdat hij zegt niet verslaafd te zijn en mij niet kwijt wilt. maar het vertrouwen erin is zo moeilijk. je kan het niet controleren wat kan ik doen ik wil hem niet kwijt?????????????????????????????????

Moon

Bewuste gebruiker
Dat is natuurlijk helemaal je eigen keuze, bij hem blijven of niet. Je kunt het een tijdje proberen, wie weet is hij inderdaad niet verslaafd. Maar wanneer hij het wel is dan heb je dit snel genoeg in de gaten hoor. Ik zou hem in ieder geval heel goed in de gaten houden. Zodra hij zijn belofte niet nakomt.. ja dan is het aan jou natuurlijk. Ik zou wel weten wat ik zou doen, weg gaan bij hem maar goed, ik weet hoe fout het kan gaan allemaal met iemand die echt verslaafd is. In ieder geval succes ermee!

winnie

Newbie
ik weet hoe het is om met iemand te leven die zwaar verslaafd is mijn ex deed het ook en daar heb ik de gevolgen van gemerkt. mijn huidige vriend is heel anders veel rustiger maar het blijft moeilijk.maar in de maanden ervoor heb ik ook niet gemerkt dat ie gebruikt hoe kan ik dat nu wel controleren dan ben bang dat ik het "weer" niet in de gaten heb.
bij hem weg gaan kan ik echt niet hou teveel van hem.

winnie

Newbie
tot nu toe gaat het goed en heeft ie na die keer niet meer gebruikt.
toch vind ik het vertrouwen nog moeilijk maar ja dat zal vanzelf wel over gaan neem ik aan.
toch vraag ik me nog steeds af hoe je zoiets kan controleren.??????????????

Bovenaan