blancheneige
Newbie
ben nu zowat twee jaar aan de coke, zonder echte regelmaat, maar toch (te) behoorlijk, vind ik. één keer per week is een minimum, maar soms 2, 3 keer zij het dat ik dan porties verdeel over twee avonden. overdag neem iki volstrekt niets. rijmt niet met de job. maar zit er soms wel al van sochtends aan te denken. dealer is correct qua spul maar onbetrouwbaar qua tijdstip van levering. dat houdt een (georganiseerd mens als ik) dan wel bezig. belangrijker: het zijn symptomen van afhankelijkheid/verslaving. als iki smorgens denk, vanavond ist feest, en als dat dan niet kan doorgaan: manman, chagrijn! lijn vooral met mn vriendin (wonen niet samen) en we hebben het vanaf het begin met supergeile seks verbonden; alle remmingen weg, wez freewheelen er op los, fysiek maar ook verbaal: de diepste droesem komt naar boven. het geluk (?) wil dat die verborgen kanten tussen ons perfect aansluiten. na een paar lijnen zijn we dus vertrokken voor een phantasy trip in ongeremde geilheid. dàt vooral doet ons steeds weer naar coke, grijpen. de fysieke seks hebben we vooraf want met coke weet je nooit hoe je (als man) regaeert: soms komt ie glorieus overeind, zeker bij kwaliteitsspul bij mij toch, soms hangt ie er zowat bij. erg vindt mn vriendin dat niet, al heeft ze liever een harde, maarde roes en het verhaal (we vertellen elkaar als strelend en neukend de geilste fantasien) compenseren voor een eventuele hardheid (die komt dan wel devolgende ochtend).
niks aan de hand zou je zeggen? toch welm, want het gebruik - alleen - nam toe en dat verontrustte mij hogelijk. ik ben de 'leverencier' voor ons koppel en omdat ik al1 leef staat er geen rem op mn gebruik, in principe. er is natulijk de job en uiteindelijk de centen. maar voorlopig zijn die niet in het gedrang. toch wil afbouwen en uitsluiitend met mn vriendin gebruiken. dat is dan 2, 3 keer per maand; een lange avond. tussendoor niente. vorige week is dat gelukt. ik vind dat ik dus een beetje op de goeie weg ben, maar besef dat ik er nog lang niet ben. het opgeven is (vootlopig) geen optie, noch voor mij noch haar. beheersing is het woord. is mijn litanie herkenbaar? graag een reactie - ik schrijf nog wel s over de ingrijpende invloed die coke heeft opmijn seksuelen fantatsien.
niks aan de hand zou je zeggen? toch welm, want het gebruik - alleen - nam toe en dat verontrustte mij hogelijk. ik ben de 'leverencier' voor ons koppel en omdat ik al1 leef staat er geen rem op mn gebruik, in principe. er is natulijk de job en uiteindelijk de centen. maar voorlopig zijn die niet in het gedrang. toch wil afbouwen en uitsluiitend met mn vriendin gebruiken. dat is dan 2, 3 keer per maand; een lange avond. tussendoor niente. vorige week is dat gelukt. ik vind dat ik dus een beetje op de goeie weg ben, maar besef dat ik er nog lang niet ben. het opgeven is (vootlopig) geen optie, noch voor mij noch haar. beheersing is het woord. is mijn litanie herkenbaar? graag een reactie - ik schrijf nog wel s over de ingrijpende invloed die coke heeft opmijn seksuelen fantatsien.