verslaving etc.

ben nu zowat twee jaar aan de coke, zonder echte regelmaat, maar toch (te) behoorlijk, vind ik. één keer per week is een minimum, maar soms 2, 3 keer zij het dat ik dan porties verdeel over twee avonden. overdag neem iki volstrekt niets. rijmt niet met de job. maar zit er soms wel al van sochtends aan te denken. dealer is correct qua spul maar onbetrouwbaar qua tijdstip van levering. dat houdt een (georganiseerd mens als ik) dan wel bezig. belangrijker: het zijn symptomen van afhankelijkheid/verslaving. als iki smorgens denk, vanavond ist feest, en als dat dan niet kan doorgaan: manman, chagrijn! lijn vooral met mn vriendin (wonen niet samen) en we hebben het vanaf het begin met supergeile seks verbonden; alle remmingen weg, wez freewheelen er op los, fysiek maar ook verbaal: de diepste droesem komt naar boven. het geluk (?) wil dat die verborgen kanten tussen ons perfect aansluiten. na een paar lijnen zijn we dus vertrokken voor een phantasy trip in ongeremde geilheid. dàt vooral doet ons steeds weer naar coke, grijpen. de fysieke seks hebben we vooraf want met coke weet je nooit hoe je (als man) regaeert: soms komt ie glorieus overeind, zeker bij kwaliteitsspul bij mij toch, soms hangt ie er zowat bij. erg vindt mn vriendin dat niet, al heeft ze liever een harde, maarde roes en het verhaal (we vertellen elkaar als strelend en neukend de geilste fantasien) compenseren voor een eventuele hardheid (die komt dan wel devolgende ochtend).
niks aan de hand zou je zeggen? toch welm, want het gebruik - alleen - nam toe en dat verontrustte mij hogelijk. ik ben de 'leverencier' voor ons koppel en omdat ik al1 leef staat er geen rem op mn gebruik, in principe. er is natulijk de job en uiteindelijk de centen. maar voorlopig zijn die niet in het gedrang. toch wil afbouwen en uitsluiitend met mn vriendin gebruiken. dat is dan 2, 3 keer per maand; een lange avond. tussendoor niente. vorige week is dat gelukt. ik vind dat ik dus een beetje op de goeie weg ben, maar besef dat ik er nog lang niet ben. het opgeven is (vootlopig) geen optie, noch voor mij noch haar. beheersing is het woord. is mijn litanie herkenbaar? graag een reactie - ik schrijf nog wel s over de ingrijpende invloed die coke heeft opmijn seksuelen fantatsien.

JunkXL

Bewuste gebruiker
Kdenk dat het meer te maken heeft met het makkelijker verkrijgen van "the power of suggestion" als de coke. Of is het zo dat je fantasie zelfs wat ik noem een vercookte houding aan het aan nemen kan zijn? Ik denk dat je eventueel meer zorgen kan maken over de realiteit van een (eventuele) verslaving i.p.v. je fantasie wereld.

kangaroe

Experimenterende gebruiker
Verslaving

De eerste keer, is nog niet zo lang geleden was met vrienden, ongeveer een klein jaar geleden.Vervolgens maanden niet en daarna voorzichtig begonnen met voor mij zelf een duidelijke limiet. Het risico dat er "geen rem op zit" als je alleen gebruikt zonder vrienden / vriendin heb ik aan de lijfe ondervonden, dus dat gebeurt zelden tot nooit meer.In het begin was het moeilijk om de grens te vinden ( wllen we niet allemaal de grens ontdekken en deze over gaan), maar goed deze is uiteindelijk gevonden en er valt prima mee te leven. Afgezien van het geld is de absolute grens dat mijn job er niet onder mag lijden. Als collega's regelmatig kenbaar maken dat je er 's ochtends als een vaatdoek uitziet dan ben je te ver dus gas terug.

Het feitelijk gebruik, niet elke week maar gemiddeld één keer per 2 weken met uitzondering tijdens de vakantie dan kan het wel oplopen.inderdaad de remmingen gaan weg en de sex is meestal geweldig ( zonder ook hoor ).

Dat het verslavend is is duidelijk merkbaar, je moet telkens heel bewust aan je eigen grens denken en hier niet overheen gaan. Op het moment dat ik merk dat ik over de grens heen gegaan ben - is wel een paar keer gebeurt - dan direct voor een wat langere tijd stoppen.
Aangezien ik mij zelf niet zie als een "echte gebruiker" ( de deskundigen denken daar anders over) is het soms lastig om het "goede spul"te vinden vinden. Eigenlijk zou ik het elke keer moeten laten testen maar ja de praktijk is anders.

Op zich top dat je aan het afbouwen bent, eigenlijk heeft niemand niet het echt nodig. Eigenlijk zou je moeten afbouwen tot 1 hooguit 2 x per maand wil de verslavingseffecten dusdanig onder controle houden dat je niet het gevaar loopt af te glijden. Ik heb dat gezien, een goede vriendin die meer en meer ging gebruiken, het einde is dan zoek

hou ons op de hoogte

BacingsPen

Badass junkie
Zolang je ''girl'' geilt op cocaine zou ik het rustiger aan doen! En anders: a girl on cocaine is very cheap, as long as you very like it yourself+'

BacingsPen

Badass junkie
kangaroe zei:
Verslaving

De eerste keer, is nog niet zo lang geleden was met vrienden, ongeveer een klein jaar geleden.Vervolgens maanden niet en daarna voorzichtig begonnen met voor mij zelf een duidelijke limiet. Het risico dat er "geen rem op zit" als je alleen gebruikt zonder vrienden / vriendin heb ik aan de lijfe ondervonden, dus dat gebeurt zelden tot nooit meer.In het begin was het moeilijk om de grens te vinden ( wllen we niet allemaal de grens ontdekken en deze over gaan), maar goed deze is uiteindelijk gevonden en er valt prima mee te leven. Afgezien van het geld is de absolute grens dat mijn job er niet onder mag lijden. Als collega's regelmatig kenbaar maken dat je er 's ochtends als een vaatdoek uitziet dan ben je te ver dus gas terug.

Het feitelijk gebruik, niet elke week maar gemiddeld één keer per 2 weken met uitzondering tijdens de vakantie dan kan het wel oplopen.inderdaad de remmingen gaan weg en de sex is meestal geweldig ( zonder ook hoor ).

Dat het verslavend is is duidelijk merkbaar, je moet telkens heel bewust aan je eigen grens denken en hier niet overheen gaan. Op het moment dat ik merk dat ik over de grens heen gegaan ben - is wel een paar keer gebeurt - dan direct voor een wat langere tijd stoppen.
Aangezien ik mij zelf niet zie als een "echte gebruiker" ( de deskundigen denken daar anders over) is het soms lastig om het "goede spul"te vinden vinden. Eigenlijk zou ik het elke keer moeten laten testen maar ja de praktijk is anders.

Op zich top dat je aan het afbouwen bent, eigenlijk heeft niemand niet het echt nodig. Eigenlijk zou je moeten afbouwen tot 1 hooguit 2 x per maand wil de verslavingseffecten dusdanig onder controle houden dat je niet het gevaar loopt af te glijden. Ik heb dat gezien, een goede vriendin die meer en meer ging gebruiken, het einde is dan zoek

hou ons op de hoogte

wil niet vervelend zijn, maar beter laat je het toch testen!

Bovenaan