Verslaving..

x_wietje

Experimenterende gebruiker
Binnekort ga ik "alweer" naar een kliniek,(Novadic Kentron - Vught) deze keer zal ik de standaard 2 weken detox moeten doorgaan. ik wil hier zeker voor gaan, vooral omdat de vorige keer 2 maaden opname niet genoeg waren geweest, ik was 18 en volgde eigenlijk nog een studie, het enige waar ik toen aandacht was mijn diploma halen. ik mocht vervroegt weg, met advies te stoppen met studie en me richten op mijn problemen. ik was toendertijd dakloos, ik was uit huis gestampt en werd 4 weken lang opgevangen in Portaal 040 in Eindhoven.ik had sinds kort een nieuwe vriend die woning zoekende was. ik ging met ontslag toen we het pand net 2 dagen hadden. ik ben er meteen met hem ingetrokken. ik had ook geen andere verblijf plaats. helaas ben ik die zelfde week nog terug gevallen. nu bijna een jaar later wil ik het opnieuw proberen, alleen zit ik weer met het probleem, mijn studie. ik krijg alle ruimte van school, maar die hebben ook geen andere keus. die kennen geen studenten met dit soort problemen, ( agragische boeren kut school). maar ik heb eigenlijk niks aan me opleiding, we hebben geen ruimte voor praktijk, we hebben geen lesmateriaal en geen leraren meer, ik zit hier zo enorm mee. ik moet wel betalen dat lesgeld bedrag van maar liefst 1030 euro.. ookal ga ik niet. dus ja stoppen kan ik ook wel doen, maar dan heb ik geen inkomsten meer, ik leef nu van het zielige "studiefinancering"

ik wil dit graag opnieuw proberen,afkicken!! maar er is toch iets, iets, wat mij dit keer zo hard afschrikt maar wat weet ik niet,de eerste keer had ik dit niet, ik had serieus het gevoel dat ik er echt wel zou komen, ook al bevond ik mij in zeer labiele, pshygose achtige toestand.!

maar ja, ik ga het zeker wel proberen!!

x_wietje

ff tussen door. ik heb vorig jaar ondanks mijn halfjarig afwezigheid in totaal, toch mijn Diploma gehaald :wink:

pawelonius

Belezen gebruiker
mag ik vragen waar je verslaafd aan bent? ik zie namelijk in je lijstje van drugs die je gebruikt hebt niet bepaald middelen waarvan je dakloos wordt. kan ik ook fout in zitten hoor

W.F.L.

Badass junkie
Ze zegt toch niet dat ze dakloos is geworden door die middelen, wel dat ze daarom het huis uit gezet is.

Het is overigens de eerste keer dat ik iemand zo moeilijk zie doen over een speedverslaving. Een afkickkliniek?! :openmouth: Wat willen ze jou daar laten detoxen? Moet je daar gedwongen heen ofzo? De meeste mensen die ik ken met een speedverslaving zijn gewoon zelfstandig gestopt of geminderd.. Stoppen lukt alleen als je het zelf wil. Als je echt wilt stoppen met speed zou ik eerst al die andere problemen oplossen (die studie, woning enzo) want dat lijkt me er niet echt bevorderlijk voor en zorg ervoor dat je zonder stress en andere factoren kunt stoppen. Succes! :wave:

x_wietje

nou, het is zo ik gebruik ongeveer 8-9 gram wiet in een week. mijn hoofd is niet stil zonder dat ik een jointje heb gerookt, ik heb hoogstwaarschijnlijk ADD en ze willen dit allemaal verder onderzoeken, ook hebben ze vastgesteld dat ik borderline heb, maar ik vraag me dan af, waarom geven ze dan geen fatsoelijke medicatie zodat ik gewoon die jointjes niet meer nodig heb, om die kut snelweg in me hoofd stil te zetten, ik ga egt kapot van de drukte in me hoofd. het blijft door razen. heb er nu ongeveer al vanaf me 13de last van! ik ben het huis uitgezet omdat ik woonde in bizarre omstandigheden., Moeder die Psygisch niet goed functioneerd, haar vriend die mij weg aant werken was, en me zusje met Autistische vormen en ADHD. ik werd egt helemaal gek daar. maar door het gedoe was ik vaak weg, en ja dan komt de waarheid boven water. ik gerbuik voornamelijk wiet, en vlucht afentoe verder als het kan.

Bovenaan