verslaving

natural

Newbie
hello, wil graag mijn verhaal kwijt en een mening. Ik ben 2 jaar met een jongen van 32 geweest die in zijn jeugd (13 tot 1:sunglasses: vrij veel gefeest heeft en ik denk zowat alles heeft uitgeprobeerd.
Op een avond is het misgelopen (voor de leut iemand zijn handtas afgepakt, politie erbij enzovoort). Zijn ouders waren helemaal van de kaart en hebben hem naar een afkickcentrum in Engeland gestuurd. Daar is hij 1 jaar gebleven.
Wat ik persoonlijk heel lang vind maar volgens hem had hij geen drugsverslaving maar eerder een persoonlijkheidskwestie (hij voelde zich onaantastbaar).
Hij heeft dan jaren niets meer gebruikt en in tbuitenland gewoond (een 10tal jaar) maar toen hij terug gekomen is, is hij terug beginnen feesten. Allemaal niet zo erg zei hij, enkel wat coke in tweekend. Hij is toen beginnen DJen.
Toen ik hem heb leren kennen, zei hij mij dat hij een 3tal weken ervoor besloten had, dat het allemaal genoeg was geweest en nooit geen dope meer wou nemen. Ik heb zelf wel eens XTC geprobeerd maar das al lang geleden (ik ben er niet voor te vinden).
Tijdens onze relatie heeft hij tweemaal coke genomen (voorzover ik weet) de eerste keer ben ik heel kwaad geworden en heeft hij mij weer beloofd dat het voorbij is en de tweede keer heeft hij het gewoon uitgemaakt, met als uitleg 'ik voel het nietmeer'. Ondertussen verneem ik dat hij volledig uit de bol aan tgaan is, coke, xtc, drank etc. Denken jullie dat zijn beslissing iets met drugs kan te maken hebben? Tklinkt cliché maar wij ware echt een superkoppel, niemand begrijpt er iets van.

El Retro

Wijs gebruiker
Ik denk dat het door de coke kwam ja. Hij zal waarschijnlijk meer dan 2 keer gebruikt hebben dat jij het niet wist. Anders maak je zo'n relatie, die wel goed was zoals je zegt, niet zomaar uit. Hij vond de coke belangrijker dan jullie relatie. Heb dit zelf ook meegemaakt, gelukkig doe ik het nu niet meer, maar ik denk dat je vriend het voor zen coke/dope heeft uitgemaakt.En dat daardoor mss zen gevoelens weg waren.

melissa

Wijs gebruiker
t klinkt idd wel zo ja :cry:
mijn vriendin maakt op dit moment t zelfde mee.....
alleen is zij diegene die een ontzettend goeie jongen na 4 jaar laat varen omdat hij geen drugs meer wil gebruiken en zij wel..
al blijft ze stellig ontkennen dat dat de reden is,maar ik ken haar al 20 jaar dus ik weet wel beter.......
waarschijnlijk als hij uitgefeest is zal hij besseffen wat hij mist....
en ik zou dan zeggenlekkehh puhhhh :P
sterkte meid.......
genoeg leuke jongens op deze aardkloot hoor :wink:

Mr 187

Bewuste gebruiker
Waarom en wanneer waren jullie een superkoppel?
In die tijd dat jullie samen waren gebruikte hij dus gewoon stiekem.

En omdat jij in zijn ogen nu begint te zeiken,en hij daar geen zin in heeft wijst ie je heel makkelijk af....

Jaren niet gebruikt en hij zat in het buitenland....hoe weet je dan of dat wel zo is?

Niet echt een superkoppel in mijn opinie..

Bovenaan