lotske1984-
Wijs gebruiker
Wat is volgens jullie de meest verslavende drugs en moeilijk blijft na dat je afgekickt bent.?speed of coke of andere drugs.?
Benieuwd naar jullie antwoorden..
Benieuwd naar jullie antwoorden..

Psychedelibee zei:Dat verschilt echt enorm per persoon, het is maar net welke drug jou het meest aanspreekt. Zwaarde middelen zoals opiaten, benzo's, pep, coke, etc nooit de behoefte gehad om dat vaak te doen gelukkig.
Kan ik me voorstellen, benzo's zijn best wel troep eigenlijk. Een tijd geleden heb ik een keer een paar weekenden elke keer benzo's genomen en schrok toen wel van de heftige bijwerkingen zoals vergeetachtigheid enzo.Tijdloos zei:Psychedelibee zei:Dat verschilt echt enorm per persoon, het is maar net welke drug jou het meest aanspreekt. Zwaarde middelen zoals opiaten, benzo's, pep, coke, etc nooit de behoefte gehad om dat vaak te doen gelukkig.
Houden zo is toch zat keuze. Vind vergeleken met opiaten benzo's ook (even) zwaar na jaren chronisch gebruik..
Psychedelibee zei:Kan ik me voorstellen, benzo's zijn best wel troep eigenlijk. Een tijd geleden heb ik een keer een paar weekenden elke keer benzo's genomen en schrok toen wel van de heftige bijwerkingen zoals vergeetachtigheid enzo.
Haha..stoort het jou dat ik 2 .. Zet.?kokosmakroon900 zei:de 2-puntjes-achter-elke-zin-zetten verslaving is een erg hardnekkige. heel moeilijk vanaf te komen.
Mentaal is het volgens mij de moeilijkste drugs speed..Exceptional Insight zei:Ik denk speed. Want dit topic staat in speed.
Is dat het juiste antwoord?
Ohja. Sarcasme werkt niet in België.lotske1984- zei:Mentaal is het volgens mij de moeilijkste drugs speed..Exceptional Insight zei:Ik denk speed. Want dit topic staat in speed.
Haha niceExceptional Insight zei:Ohja. Sarcasme werkt niet in België.lotske1984- zei:Mentaal is het volgens mij de moeilijkste drugs speed..Exceptional Insight zei:Ik denk speed. Want dit topic staat in speed.