Verslaving..

lotske1984-

Wijs gebruiker
Wat is volgens jullie de meest verslavende drugs en moeilijk blijft na dat je afgekickt bent.?speed of coke of andere drugs.?
Benieuwd naar jullie antwoorden..

Fool

Badass junkie
De drug die een persoon het meest misbruikt heeft en het vaakst weer 'tegenkomt' in zijn/haar dagelijkse leven.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik denk dat het verschilt van persoon tot persoon. Voor de ene is het speed, de ander coke en de ene dan weer heroïne...

Vanuit mijn visie lijken de meest verslavende drugs coke, heroine & speed...

In mijn persoonlijke situatie is wiet mijn nummer 1 verslavingsdrug :stoned:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat verschilt echt enorm per persoon, het is maar net welke drug jou het meest aanspreekt. Daarbij speelt zeker ook wel mee hoe veel en vaak je ermee in aanraking komt door je omgeving.

Maar ik heb echt zo'n beetje alles gebruikt wat los en vast zit en ben alleen aan wiet verslaafd geraakt. Zwaarde middelen zoals opiaten, benzo's, pep, coke, etc nooit de behoefte gehad om dat vaak te doen gelukkig.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Dat verschilt echt enorm per persoon, het is maar net welke drug jou het meest aanspreekt. Zwaarde middelen zoals opiaten, benzo's, pep, coke, etc nooit de behoefte gehad om dat vaak te doen gelukkig.

Houden zo is toch zat keuze. Vind vergeleken met opiaten benzo's ook (even) zwaar na jaren chronisch gebruik..

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tijdloos zei:
Psychedelibee zei:
Dat verschilt echt enorm per persoon, het is maar net welke drug jou het meest aanspreekt. Zwaarde middelen zoals opiaten, benzo's, pep, coke, etc nooit de behoefte gehad om dat vaak te doen gelukkig.

Houden zo is toch zat keuze. Vind vergeleken met opiaten benzo's ook (even) zwaar na jaren chronisch gebruik..
Kan ik me voorstellen, benzo's zijn best wel troep eigenlijk. Een tijd geleden heb ik een keer een paar weekenden elke keer benzo's genomen en schrok toen wel van de heftige bijwerkingen zoals vergeetachtigheid enzo.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Kan ik me voorstellen, benzo's zijn best wel troep eigenlijk. Een tijd geleden heb ik een keer een paar weekenden elke keer benzo's genomen en schrok toen wel van de heftige bijwerkingen zoals vergeetachtigheid enzo.

Inderdaad dat kan ik ook bevestigen. Begon het goed te beseffen na de aankoop van een doosje diazepam toen ik ook elk weekend wel een benzo probeerde. Doosje ligt opzij en best dat het spul nog zeker 2 jaar goed blijft :)

MeejheM

Badass junkie
Alcohol voor mij.

Daarna Benzodiapinen, die laatste op plek 2 omdat er geen reclame voor gemaakt word, je het niet overal kan kopen en er keuze is in soorten waarbij afbouwen bij sommige een stuk makkelijker is.

ooscaar

Wijs gebruiker
Voor mij ook speed, niet dat ik er een probleem mee heb, maar ondervind hier toch meer dat ik op mezelf moet letten dan met andere drugs. Vooral omdat het altijd kan in principe (als de kater en de nacht door je niets boeit). School, werk, een feestje, sporten, chillen met vrienden, een familieverjaardag desnoods. Het kan allemaal. En zo lang je het een beetje beschaafd houdt, hoeft niemand het te merken. Kun je van benzo's of keta niet zeggen. Vereist dus wel discipline :P

Oh ja en het is praktisch gratis.

Bovenaan