azgaza zei:Wiet daarintegen: licht-geestenlijk verslavend. Minstens.
hans zei:Ik denk dat geestelijke verslaving of niet bij lsd heel erg van de persoon afhangt.
Eigenlijk ben ik er van overtuigd dat geestelijk verslavende drugs net zo verslavend zijn als tv kijken, nootjes eten of sporten bijvoorbeeld.
Bij de verslavingszorg hebben zich in 2004, 13 mensen gemeld met een LSD probleem.
Schrijver: Jellinek Preventie
Datum: 1 september 2005
hans zei:Ok, maar er is bijv ook gebleken dat games verslavend kunnen zien.
kuchWoWkuch
Edit: om even jellinek te quoten
Bij de verslavingszorg hebben zich in 2004, 13 mensen gemeld met een LSD probleem.
Schrijver: Jellinek Preventie
Datum: 1 september 2005
azgaza zei:Gamen is ook niet verslavend. Het is gewoon extreem escapisme waar dat soort mensen aan verslaafd zijn, en dan maakt het vaak niet uit wat, zolang het de realiteit niet is. En als je dergelijke problemen met jezelf hebt is LSD sowieso geen grootste aarnader.
Ik weet niet of ze dat beweerd.. maar dat was ik vroegerhans zei:Stel je hiermee nou dat je wel of niet verslaafd kan zijn aan ontsnappen aan de realiteit?

hans zei:Ik denk dat ik het je met je eens bent maar..
azgaza zei:Gamen is ook niet verslavend. Het is gewoon extreem escapisme waar dat soort mensen aan verslaafd zijn, en dan maakt het vaak niet uit wat, zolang het de realiteit niet is. En als je dergelijke problemen met jezelf hebt is LSD sowieso geen grootste aarnader.
ik vind het wel een beetje tegenstrijdig wat je nu zegt.
Stel je hiermee nou dat je wel of niet verslaafd kan zijn aan ontsnappen aan de realiteit?