verslavingskans opium

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Yo Pipo,

Dagelijks gebruik van opium leidt onherroepelijk tot een goede verslaving.
De afkick is niet gering maar goed te doen heeft iemand me verteld die ieder jaar naar Pakistan afreist om een 30 dagen lang goed te genieten van het 'land'.

Zelf heb ik er geen ervaring mee, als de bal ooit komt wil ik het maandelijks gaan doen, dat was ook zo met de LSD ik weet het .....

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
In het land van herkomst wordt de opium gebruikt als medicijn en wonderkuur tegen alles.

Ik denk dat een nicotine verslaving vergelijkend is geestelijk gezien.
En dat ie lichaamlijk wel sterker is, koortsachtig, spierpijn, trillerig, concentratie problemen.

Ik moet en zal een paar serieuze opium sessies voldoen.

Groet

STonie

Asfaltjunkie

Experimenterende gebruiker
2 van m'n maten hebben dit jaar tijdens hun vakantie in thailand in een opiumkit gelegen. De ene heeft me hun ervaring verteld. Zal em hier Rossi noemen. Rossi+maat hadden een opiumkit ontdekt in de buurt van Pattaya.
Hun daar plankgas naar binnen uiteraard.
Ze betaalden en kregen een ligplaats+gevulde pijp aangeboden.
Rossi stak z'n pijp aan, rookt em op en passed uit, ongeveer 4 uur later komt ie bij, compleet versleten. Hij kruipt door de opiumkit heen op zoek naar z'n maat. Die was al aan z'n 3e pijp bezig en wou helemaal niet meer weg....
Met de grootste moeite heeft ie em uiteindelijk meegekregen/ naar buiten gesleept.

Voor de volgende vakanties hebben ze afgesproken dat ze pas op de een na laatste dag van hun vakantie de opiumkit weer induiken. anders gaat het niet goed komen zei die!

dus verslavend, ja behoorlijk

Bovenaan