Versneden met?

Hongtrong

Newbie
Hey mensen, ik vraag me af welke versnijdingsmiddelen moeten echt absoluut vermeden worden in cocaine?

Ik heb een gram gehaald waar zeker lidocaine inzit want dat voel ik duidelijk (verdoofd gevoel in keel en neus na ongeveer 5 a 6 minuten). Klopt het dat lidocaine nog niet eens zo "erg" is? Ik ga het sowieso nog laten testen.

Hippie Langwaus

DF-koning
Als lidocaïne als enige versnijdingsmiddel in je "cocaïne" zit, dan is dat niet zo ernstig voor je gezondheid. Cocaïne geeft ook lokale verdoving overigens.

Maar vaak wordt lidocaïne juist gebruikt om de illusie van aanwezigheid van cocaïne te geven, terwijl dat niet of nauwelijks het geval is. Laten testen is verstandig!

Dirkdirk

DF-koning
Hey mensen, ik vraag me af welke versnijdingsmiddelen moeten echt absoluut vermeden worden in cocaine?

Ik heb een gram gehaald waar zeker lidocaine inzit want dat voel ik duidelijk (verdoofd gevoel in keel en neus na ongeveer 5 a 6 minuten). Klopt het dat lidocaine nog niet eens zo "erg" is? Ik ga het sowieso nog laten testen.
Cocaine is ook een lokaal anasteticum. Het verdooft plaatselijk. Op basis hiervan is er dus geen onderscheid te maken.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Lidocaïne is niet veel gevaarlijker dan cocaïne in ieder geval.
Cocaïne is het vaakst versneden met levamisole. Dat middel kan in (heel) hoge doseringen wel schadelijk zijn. Maar het is onwaarschijnlijk dat je via je cokegebruik zoveel levamisole gaat binnenkrijgen.

Bovenaan