Verstandig paddogebruik

Henk1234

Experimenterende gebruiker
Hé mensen,

Ik heb nog nooit echt paddo's gebruikt, ik weet er zelf ook vrij weinig van. Maar ik heb ze vandaag weten te bemachtingen. Het lijkt me leuk om te doen. Ik ben absoluut NIET tegen drugs, zolang het maar verantwoord gebeurd. Dus wat zijn jullie tips voor de eerste paddotrip van mijn leven?

azgaza

Badass junkie
Ik raad aan het te nemen met goede vrienden, met zijn 2en of 3en is een leuke hoeveelheid mensen. Zorg dat je die mensen vertrouwd. Alleen trippen is zeker niet aan te raden voor een eerste keer en nuchtere tripsitters kunnen een grote bron van wederzijds onbegrip zijn.
Zorg voor een veilige comfortabele triplocatie. Een kamer of ergens buiten in de natuur zijn goede plekken voor paddo's.
Neem niet meer dan 2/3e van een portie van paddo's van een gemiddelde sterkte. Dan heb je tenminste wel een goede ervaring maar zal je de eerste keer niet te hard gaan. (tenzij je heel veel weegt, dan zal je iets meer moeten nemen).
Zorg dat je je goed voelt voor je ze gaat nemen en dat je er veel zin in hebt, en zet vast wat muziek en eten en drinken klaar, want paddo's kunnen chaotisch zijn dergelijke dingen je trip zoeken kan vervelend zijn.

Henk1234

azgaza zei:
Ik raad aan het te nemen met goede vrienden, met zijn 2en of 3en is een leuke hoeveelheid mensen. Zorg dat je die mensen vertrouwd. Alleen trippen is zeker niet aan te raden voor een eerste keer en nuchtere tripsitters kunnen een grote bron van wederzijds onbegrip zijn.
Zorg voor een veilige comfortabele triplocatie. Een kamer of ergens buiten in de natuur zijn goede plekken voor paddo's.
Neem niet meer dan 2/3e van een portie van paddo's van een gemiddelde sterkte. Dan heb je tenminste wel een goede ervaring maar zal je de eerste keer niet te hard gaan. (tenzij je heel veel weegt, dan zal je iets meer moeten nemen).
Zorg dat je je goed voelt voor je ze gaat nemen en dat je er veel zin in hebt, en zet vast wat muziek en eten en drinken klaar, want paddo's kunnen chaotisch zijn dergelijke dingen je trip zoeken kan vervelend zijn.
Ik zat te denken aan 1 portie die we dan met 2 man delen. Is dit een goede combinatie. En we zitten in vakantiehuisje in ons eigen dorpje. Daar zit ik dan met een vriendin ( die ook paddo's neemt ) en een vriend ( die nuchter is ). Is dit een goede combinatie denken jullie?

azgaza

Badass junkie
ViBiBoY[NLD] zei:
azgaza zei:
Ja dat lijkt me een prima idee.
En als het eventueel bad gaat, wat het natuurlijk niet gaat :stoned: . Is er dan ook een manier hoe ik dat een beetje kan remmen?

Afleiding werkt nog steeds het beste denk ik. Doe het licht anders, muziek anders, praat over makkelijke dingen, en denk vooral dat het over een paar uur wel over is en dat je dan weer helemaal normaal zal zijn.. en dat je ervoor betaald hebt dus dat je er maar beter van kan genieten.

Henk1234

azgaza zei:
ViBiBoY[NLD] zei:
azgaza zei:
Ja dat lijkt me een prima idee.
En als het eventueel bad gaat, wat het natuurlijk niet gaat :stoned: . Is er dan ook een manier hoe ik dat een beetje kan remmen?

Afleiding werkt nog steeds het beste denk ik. Doe het licht anders, muziek anders, praat over makkelijke dingen, en denk vooral dat het over een paar uur wel over is en dat je dan weer helemaal normaal zal zijn.. en dat je ervoor betaald hebt dus dat je er maar beter van kan genieten.
Ok, nou bedankt allemaal :hearteyes: :wave: Ik kijk wel even misschien schrijf ik morgen een tripverslag!

azgaza

Badass junkie
Heel veel plezier gewenst ook trouwens; het is voor mij al weer echt een flinke tijd geleden; de eerste keer paddo's. Maar het is zeker een hele leuke ervaring als je trip goed uitpakt. Dus nogmaals; plezier gewenst.

Henk1234

ByTheWay: is guns 'n roses / red hot chili peppers / pink floyd / eagles, is dat een beetje chill muziek?

azgaza

Badass junkie
Chille muziek in een trip is toch vooral wat je muziek smaak nuchter ook zou zijn. Ik luister trippend vaak ongeveer dezelfde dingen als nuchter en dat bevalt me prima. Als je het nuchter leuk vind, zal het in je trip ook wel indruk maken.

Pikachu

Wijs gebruiker
ViBiBoY[NLD] zei:
ByTheWay: is guns 'n roses / red hot chili peppers / pink floyd / eagles, is dat een beetje chill muziek?

Dat is idd beregoede muziek! :grin:
Neem 5 tabletten vitamine c1000 mee, das ongeveer 8000% adh vitamine c

Dat wil het nog wel eens wat milder maken als t misgaat... Anders suiker, fruit etc.

Bovenaan