Verstandig snoepen?

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik vroeg me af hoeveel xtc pillen de meeste mensen op dit forum gemiddeld nemen op een avond en hoe vaak ze het nemen (eens per maand, wekelijks, dagelijks etc.). Wat is verstandig? En heb je een ervaring gehad waarbij het mis ging en waarom?

Ik vraag me dit af omdat ik nog niet zoveel ervaring heb met drugs. Ik heb van het weekend mijn eerste ervaring met XTC gehad en dit vond ik erg leuk (zie trip report). Maar ik wil wel veilig blijven snoepen, dus vraag ik om jullie gebruikspatronen en tips.

Janine

Newbie
ik zelf doe het al best lang maar alleen met grote feeste zoals - hardbass,qlimax,decibel,defqon,qbase,mysteryland ect. ect.
het aantal verschild aan hoe sterk de pil is, heb meestal pille rond de 140 en neem dan eerst een halfje, als die is ingeslagen nog een halfje! ik kan daar meestal de hele avond/dag mee doen, zoniet neem ik nog een kwartje bij!
weet wel waar je de pillen vandaan haalt en of ze getest zijn, er zit een hoop rotzooi bij!
success en veel plezier :wink: als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel! :wave:

DDeeJay

Belezen gebruiker
heey, slim dat je het hier zo komt vragen (en nice tripreport)

het enigste wat ik je kan meegeven is DON'T OVERDO IT

ik pak misschien 1x per 2-3 maand XTC maar als ik neem is het meestal rond de 3-4 pillen +/- 400-600mg

dit is teveel ... maar sinds ik dit 1x heb gedaan een tijdje terug neem ik altijd een volledige en neem ik ook drekt een nieuwe wanneer hij inslaagt kan er niks aan doen , de drang is te sterk vrees ik

probeer het te houden op 1-2 per avond

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
DDeeJay zei:
neem ik altijd een volledige en neem ik ook drekt een nieuwe wanneer hij inslaagt kan er niks aan doen , de drang is te sterk vrees ik

probeer het te houden op 1-2 per avond

ik doe het juist hetzelfde als jouw behalve dat ik geen 2-3 maand wacht meestal maar 2-3 weken , maar ben nu de laatste tijd een beetje aan het minderen omdat de magie eraan weg geraakt :( dus mijn laatste x is van gisteren geleden nu gaak ik zeker een maandje proberen te wachten dan hoop ik dat de magie terug is :)

grtzz

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Dankjulliewel voor alle tips!

Ik had de eerste keer 2,5 pil op, dit was waarschijnlijk een goede dosering voor mij. Ik zei op dat moment dat ook niet meer hoefde, omdat ik me al goed genoeg voelde.
En we gaan het waarschijnlijk ergens in November weer eens nemen, dan kijken we er ook een beetje naar uit, dit helpt misschien wel om het nog leuker te maken.

soundbass

Experimenterende gebruiker
Alleen als ik naar een feest ga ligt er ook aan wat voor feest en hoe ik me die dag voel. Als ik echt er zin in heb 3 van 130 mg en 1 van 160voor het midden van den avond. Meestal toch 1 keer per maand. Daarna wel meteen alle reserves weer bij vullen en tijdens het feest ook veel fruit eten en water drinken.

Tufnut

Badass junkie
Wat worden er achterlijke hoeveelheden genoemd zeg. Er wordt gevraagd naar verstandig snoepen hoor.

Verstandig is als je je spul laat testen, zodat je weet wat je neemt.
Je houden aan de richtlijn van 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht op een avond is ook verstandig. Dit is namelijk een dosering waarbij het effect goed gevoeld kan worden en de schade nog binnen de perken blijft.
Verder is het verstanig om zo'n 6 weken tussen momenten van gebruiken te laten. Hiermee geef je je lichaam de kans te herstellen. Tolerantie zal dan beperkt zijn en dus hoef je ook niet je dosis te verhogen.
Zorg dat vrienden weten wat je neemt, drink genoeg, maar niet extra veel. Als je dan ook nog gezond eet en voldoende rust dan ben je verstandig bezig.

Bovenaan